7van 7
  • 294 berichten
  • 16 september 2012 20:26
250
posts
16 september 2012 20:26

Als iemand in mijn shop iets koopt krijgt hij dan na afloop automatisch bericht voor het geven van een feedback.

  • 1.890 berichten
  • 16 september 2012 20:41
1K
added
5K
prices
10
info pages
1K
reviews
1K
posts
16 september 2012 20:41

Ja dat klopt, of hij het doet is een tweede

  • 1.354 berichten
  • 16 september 2012 21:14
2.5K
added
2.5K
prices
50
info pages
10K
reviews
1K
posts
16 september 2012 21:14

Je moet het dan wel op 'verzonden' (of zoiets) zetten, anders kan hij pas na 3 weken (of zoiets) feedback geven.

  • 294 berichten
  • 16 september 2012 22:34
250
posts
16 september 2012 22:34

Zou het niet eenvoudig zijn om bij de opties afgehandeld te zetten.

Heb op verzonden geklikt maar geen reactie. Is al een week geleden.

Morits
POWER
  • Catalogus beheerder
  • 4.226 berichten
  • 16 september 2012 22:43
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
16 september 2012 22:43

zoals al eerder gezegd, er hoeft geen feedback gegeven te worden, het is volkomen vrijblijvend...

  • 1.890 berichten
  • 17 september 2012 15:21
1K
added
5K
prices
10
info pages
1K
reviews
1K
posts
17 september 2012 15:21

Pfffffffffff, je kan de koper wel 100 berichtjes sturen als hij er geen zin in heeft, heeft hij er geen zin in, ga je hem dwingen/forceren/irriteren/verplichten dan daag je hem uiteindelijk alleen maar uit om uit frustratie/dwang je negatieve feedback te geven.

Beter geen feedback dan negatieve feedback

  • 1.276 berichten
  • 23 september 2012 20:41
1K
added
5K
prices
25
info pages
1K
posts
23 september 2012 20:41

Vaak is het vergeten werk. Een e  mail werkt perfekt.

En inderdaad niet door blijven vragen dat geeft irritatie.

Micho, een verzamelaar

7van 7