- Catalogus beheerder
- 4.226 berichten
- 18 april 2011 16:39
ben ik nou gek of...
Ik mis het zoekbalkje bovenaan in het forum...
am I crazy or ...
I miss the search bar at the top of the forum ...
- Catalogus beheerder
- 2.433 berichten
- 18 april 2011 18:46
je raakt wel veel kwijt, de laatste tijd ;-)
you are losing a lot lately ;-)
- Catalogus beheerder
- 53 berichten
- 18 april 2011 19:03
als hij zijn hoofd er maar bij houdt
as long as he keeps his head up
- LastDodo Team
- 6.273 berichten
- 18 april 2011 19:22
Welke browser heb je ook al weer Morits?
Which browser do you have Morits again?
- Catalogus beheerder
- 4.226 berichten
- 18 april 2011 19:51
thuis met Safari geen probleem, maar op kantoor IE6
no problem at home with Safari, but at the office IE6
- Catalogus beheerder
- 4.226 berichten
- 19 april 2011 10:35
tot vanaochtend op kantoor geen balkje te zien, maar na een mailtje van Egbert deed 'ie 't weer, die jongen is een tovenaar...
Until this morning at the office not to see a bar, but after an email from Egbert it did it again, that boy is a wizard ...
Heb nu hetzelfde probleem in FF4.01. In IE9 geen probleem.
Ik mis alle tabbladen en de zoek boxen in de balk naast het Catawiki logo als ik naar het Home scherm ga. In dit forum scherm heb ik wel weer alle tabbladen. Terug naar home ben ik alles weer kwijt
Diverse refresh hielpen niet.
Now have the same problem in FF4.01. Not a problem in IE9.
I miss all the tabs and the search boxes in the bar next to the Catawiki logo when I go to the Home screen. In this forum screen I do have all the tabs again. Back to home I lost everything again
Several refreshes did not help.
- Catalogus beheerder
- 1.404 berichten
- 15 mei 2011 21:04
Probeer eens in te zoomen (Beeld - Zoomen). Bij mij loste dat het probleem op. Het heeft te maken met Firefox, want in IE8 werkte het wel goed.
Misschien dat de programmeurs daar eens naar kunnen kijken.
Try zooming in (View - Zoom). That solved the problem for me. It has to do with Firefox, because in IE8 it worked fine.
Maybe the programmers can take a look at that.
Vervelend om te horen! DIt weekend al even kort na gekeken, maar ik kon het probleem helaas niet reproduceren met (FF 4.0.1 en Mac).
In het verleden heb ik nog twee gebruikers gehad met dit probleem. Het ging hierbij alleen om de IE browser. Dit hebben we opgelost door de tekengrootte (Normal) en zoomen (100%) op standaard te zetten.
Daarnaast is het goed om de browser cache even helemaal te verversen. Refreshen van een pagina kan met CTRL+F5 op windows. De gehele pagina word dan opnieuw vanaf de Catawiki server opgehaald en weet je zeker dat je met bestanden en opmaak niet achter loopt.
Bijzonder dat het probleem nu ook met FF optreed. Zouden jullie eens screenshots en informatie over jullie OS (=besturingssyteem: Windows XP, Vista, 7 etc) kunnen toesturen zodat ik meer informatie heb om het probleem uit te zoeken? Mailen kan naar ron [apenstaartje] catawiki.nl.
Sad to hear! I checked this weekend for a while, but unfortunately I could not reproduce the problem with (FF 4.0.1 and Mac).
In the past I have had two more users with this problem. This only concerned the IE browser. We solved this by setting the font size (Normal) and zoom (100%) to default.
In addition, it is good to completely refresh the browser cache. You can refresh a page with CTRL + F5 on Windows. The entire page will then be retrieved from the Catawiki server again and you can be sure that you are not behind with files and layout.
It is special that the problem now also occurs with FF. Could you send screenshots and information about your OS (= operating system: Windows XP, Vista, 7 etc) so that I have more information to find out the problem? You can send an e-mail to ron [apenstaartje] catawiki.nl.
Met chrome nog altijd geen probleem gehad.
Still no problem with chrome.
Zonet een aanpassing online gezet, waardoor dit probleem echt tot het verleden moet behoren. Mocht je nog steeds problemen hebben, zorg er dan even voor dat je de websitepagina in z'n geheel opnieuw ophaald van de server. Dit kun je doen door CTRL+F5 gelijktijdig in te drukken in je browser.
Ik wil FransS bedanken voor het extra testwerk!
Just put an adjustment online, so this problem should really be a thing of the past. If you still have problems, make sure to download the entire website page from the server again. You can do this by simultaneously pressing CTRL + F5 in your browser.
I would like to thank FransS for the extra testing!