- 27 berichten
- 17 februari 2011 20:28
Ik neem maar een voorbeeld Militaria, veel items hier hebben wel met oorlog te maken maar vallen hier niet onder .Militaria is alles wat met een krijgsmacht te maken heeft , een voedselbon uit wo 2 stamt wel uit een oorlogsperiode maar heeft niets met het leger te maken(Rene, misschien kunnen we distributiebonnen onder waardepapieren laten vallen?dat kan nu niet want je kan geen thema aanmaken).Misschien is een wo2 rubriek ook wel een leuk idee, dan kun je altijd als het bijv. een helm betreft dat altijd nog aan je militaria verzameling koppelen.
I'm just taking an example Militaria, many items here have to do with war but are not covered by this. Militaria is everything that has to do with a military force, a food coupon from WWII dates from a war period but has nothing to do with the army (Rene, maybe we can drop distribution coupons under securities? that is not possible now because you cannot create a theme). Maybe a WW2 column is also a nice idea, then you can always if it concerns a helmet, for example to your militaria collection.
- 27 berichten
- 17 februari 2011 20:39
Dit had bij suggesties voor deze site geplaatst moeten worden dus heb ik maar even gedaan, als u dit wil debateren (haha)dan op bovenstaande topic
This should have been placed with suggestions for this site so I only did, if you want to debate this (haha) then on the topic above
Ik heb een vraag voor Catawiki zelf. Is het mogelijk om een gedane feedback na geruime tijd alsnog te veranderen? Ik heb een shop ooit een negatieve feedback gegeven omdat er geen reaktie kwam, maar nu, maanden later blijkt er een communicatiestoornis geweest te zijn. Graag zou ik mijn feedback willen veranderen, is dat nog mogelijk?
I have a question for Catawiki itself. Is it possible to change feedback after some time? I once gave a shop a negative feedback because there was no response, but now, months later, there appears to have been a communication failure. I would like to change my feedback, is that still possible?
Op 20 oktober gaf ik de Shop van Morits een negatieve feedback omdat ik geen reaktie kreeg op mijn bestellingen. Nu is echter gebleken dat een communicatiestoring mee aan de bazis van onze problemen lag. Als het mogelijk is zou ik deze feedback willen veranderen in neutraal, daar Morits wel had kunnen leveren, als mijn technische problemen er niet geweest waren. Ik bied hierbij mijn excuses aan bij Morits.
On October 20, I gave the Morits Shop a negative feedback because I got no response to my orders. However, it has now turned out that a communication failure was one of the causes of our problems. If possible, I would like to change this feedback to neutral, as Morits could have delivered had it not been for my technical issues. I hereby apologize to Morits.
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 20 februari 2011 16:15
Als je naar Profiel gaat (rechtsboven op de pagina) en dan in de linkerkolom kiest voor Mijn bestellingen dan zie je je gegeven feedback. Die kan je een bepaalde periode aanpassen maar niet onbeperkt (dit hebben we gedaan omdat het niet mogelijk moet zijn dat een koper uit "wraak" omdat er later iets mis is gegaan ook alle eerdere orders wijzigt in negatieve feedback). Als je me even een bericht stuurt waar het precies om gaat dan kijk ik even of wij het voor je kunnen aanpassen.
If you go to Profile (top right of the page) and then choose My orders in the left column, you will see your feedback. You can adjust this for a certain period, but not indefinitely (we have done this because it should not be possible for a buyer to "retaliate" because something went wrong later also changes all previous orders into negative feedback). If you send me a message what exactly it is about, I will see if we can adjust it for you.
Op 4 augustus bestelde ik bij Morits 2 albums in de reeks "SAMSON" en op 8 augustus één album in de reeks "PINKIE PIENTER". Ik kreeg wekenlang geen reaktie en op 20 oktober gaf ik een negatieve feedback. Pas na deze feedback kwam er een correspondentie op gang via CATAWIKI, maar op 11 november raakte mijn computer defect, waardoor ik gedwongen was om een nieuw E-mail adres aan te vragen. Ik gaf dit meteen door aan CATAWIKI, maar niet aan Morits, daar ik zijn privé E-mail adres niet kende. Nadien stuurde Morits al zijn correspondentie naar mijn oude E-mail adres, die ik dus nooit ontvangen heb. Pas toen ik in januari 2011 via CATAWIKI mijn bestelling annuleerde, reageerde Morits erg fel en kwam het misverstand aan het licht. Ik weet nu dat Morits wel degelijk zijn best heeft gedaan om met mij te corresponderen; Graag zou ik de feedback die ik hem gaf van negatief naar neutraal willen veranderen, daar onze problemen voor een groot deel aan mij te wijten waren. Daarop beloofde ik hem om deze vraag aan CATAWIKI te stellen, en vroeg ik enkele dagen geleden al of het mogelijk was om mijn feedback alsnog te veranderen.
On August 4th I ordered 2 albums in the series "SAMSON" from Morits and on August 8th one album in the series "PINKIE PIENTER". I didn't get a response for weeks and on October 20th I gave negative feedback. It was only after this feedback that a correspondence started via CATAWIKI, but on November 11th my computer broke down, forcing me to request a new E-mail address. I immediately passed this on to CATAWIKI, but not to Morits, as I did not know his private e-mail address. Afterwards Morits sent all his correspondence to my old E-mail address, which I never received. It was only when I canceled my order through CATAWIKI in January 2011 that Morits reacted very strongly and the misunderstanding came to light. I now know that Morits did do his best to correspond with me; I would like to change the feedback I gave him from negative to neutral as our problems were largely due to me. I then promised him to put this question to CATAWIKI, and I asked a few days ago if it was possible to change my feedback.
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 22 februari 2011 23:30
@corneeldebont, Ik kan hier geen bericht over vinden in m'n mailbox maar ik heb je feedback zoals gevraagd aangepast.
@corneeldebont, I can't find a message about this in my mailbox but I have adjusted your feedback as requested.