7van 7
  • 27 berichten
  • 17 februari 2011 20:28
2.5K
added
2.5K
prices
250
reviews
25
posts
17 februari 2011 20:28

Ik neem maar een voorbeeld Militaria, veel items hier hebben wel met oorlog te maken maar vallen hier niet onder .Militaria is alles wat met een krijgsmacht te maken heeft , een voedselbon uit wo 2 stamt wel uit een oorlogsperiode maar heeft niets met het leger te maken(Rene, misschien kunnen we distributiebonnen onder waardepapieren laten vallen?dat kan nu niet want je kan geen thema aanmaken).Misschien is een wo2 rubriek ook wel een leuk idee, dan kun je altijd als het bijv. een helm betreft dat altijd nog aan je militaria verzameling koppelen.

  • 27 berichten
  • 17 februari 2011 20:39
2.5K
added
2.5K
prices
250
reviews
25
posts
17 februari 2011 20:39

Dit had bij suggesties voor deze site geplaatst moeten worden dus heb ik maar even gedaan, als u dit wil debateren (haha)dan op bovenstaande topic

  • 4 berichten
  • 19 februari 2011 10:53
19 februari 2011 10:53

Ik heb een vraag voor Catawiki zelf. Is het mogelijk om een gedane feedback na geruime tijd alsnog te veranderen? Ik heb een shop ooit een negatieve feedback gegeven omdat er geen reaktie kwam, maar nu, maanden later blijkt er een communicatiestoornis geweest te zijn. Graag zou ik mijn feedback willen veranderen, is dat nog mogelijk?

  • 4 berichten
  • 19 februari 2011 19:45
19 februari 2011 19:45

Op 20 oktober gaf ik de Shop van Morits een negatieve feedback omdat ik geen reaktie kreeg op mijn bestellingen. Nu is echter gebleken dat een communicatiestoring mee aan de bazis van onze problemen lag. Als het mogelijk is zou ik deze feedback willen veranderen in neutraal, daar Morits wel had kunnen leveren, als mijn technische problemen er niet geweest waren. Ik bied hierbij mijn excuses aan bij Morits.

Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.272 berichten
  • 20 februari 2011 16:15
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
20 februari 2011 16:15

Als je naar Profiel gaat (rechtsboven op de pagina) en dan in de linkerkolom kiest voor Mijn bestellingen dan zie je je gegeven feedback. Die kan je een bepaalde periode aanpassen maar niet onbeperkt (dit hebben we gedaan omdat het niet mogelijk moet zijn dat een koper uit "wraak" omdat er later iets mis is gegaan ook alle eerdere orders wijzigt in negatieve feedback). Als je me even een bericht stuurt waar het precies om gaat dan kijk ik even of wij het voor je kunnen aanpassen.

  • 4 berichten
  • 22 februari 2011 20:03
22 februari 2011 20:03

Op 4 augustus bestelde ik bij Morits 2 albums in de reeks "SAMSON" en op 8 augustus één album in de reeks "PINKIE PIENTER". Ik kreeg wekenlang geen reaktie en op 20 oktober gaf ik een negatieve feedback. Pas na deze feedback kwam er een correspondentie op gang via CATAWIKI, maar op 11 november raakte mijn computer defect, waardoor ik gedwongen was om een nieuw E-mail adres aan te vragen. Ik gaf dit meteen door aan CATAWIKI, maar niet aan Morits, daar ik zijn privé E-mail adres niet kende. Nadien stuurde Morits al zijn correspondentie naar mijn oude E-mail adres, die ik dus nooit ontvangen heb. Pas toen ik in januari 2011 via CATAWIKI mijn bestelling annuleerde, reageerde Morits erg fel en kwam het misverstand aan het licht. Ik weet nu dat Morits wel degelijk zijn best heeft gedaan om met mij te corresponderen; Graag zou ik de feedback die ik hem gaf van negatief naar neutraal willen veranderen, daar onze problemen voor een groot deel aan mij te wijten waren. Daarop beloofde ik hem om deze vraag aan CATAWIKI te stellen, en vroeg ik enkele dagen geleden al of het mogelijk was om mijn feedback alsnog te veranderen.

Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.272 berichten
  • 22 februari 2011 23:30
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
22 februari 2011 23:30

@corneeldebont, Ik kan hier geen bericht over vinden in m'n mailbox maar ik heb je feedback zoals gevraagd aangepast.

7van 7