8van 8
ik ontvang weer geen mails als er een bestelling is geplaatst
hoe kan dat steeds gebeuren.
Mvg Jacco
hoe kan dat steeds gebeuren.
Mvg Jacco
I am not receiving emails again when an order has been placed
how can that keep happening.
Kind regards, Jacco
how can that keep happening.
Kind regards, Jacco
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk heb een bestelling geplaatst bij "Het Gele Teken".
Vorige week al maar nog geen reactie, dat is ook vreemd van een pro-shop.
Zelfs geen reactie op verzonden mails.
Lijkt wel of de mails niet ontvangen worden of iets dergelijks.
Ik blijf maar afw88, maar misschien heeft iemand een oplossing.
Vorige week al maar nog geen reactie, dat is ook vreemd van een pro-shop.
Zelfs geen reactie op verzonden mails.
Lijkt wel of de mails niet ontvangen worden of iets dergelijks.
Ik blijf maar afw88, maar misschien heeft iemand een oplossing.
I placed an order at "Het Gele Teken".
Already last week but no response yet, that is also strange from a pro shop.
Not even a response to emails sent.
It seems like the emails are not being received or something like that.
I'm still wondering, but maybe someone has a solution.
Already last week but no response yet, that is also strange from a pro shop.
Not even a response to emails sent.
It seems like the emails are not being received or something like that.
I'm still wondering, but maybe someone has a solution.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtBericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtBericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.279 berichten
- 5 maart 2024 00:17
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
5 maart 2024 00:17
De mailprovider heeft op 3 december 2023 een melding van jou ontvangen inzake spammail van LastDodo. De mailprovider is nu gevraagd de blokkering op te heffen, zodat je weer mails van ons kunt ontvangen.
Op 11 februari heb je weer een mail van ons als spam aangemerkt. Zoals al eerder aangegeven worden je mails dan niet meer doorgestuurd.
Ik begrijp niet dat je na de eerdere uitleg schrijft:
hoe kan dat steeds gebeuren.
Maar goed, We hebben weer gevraagd om de spamklacht te negeren en je mails worden vanaf nu als het goed is weer doorgestuurd.
Zou je svp goed kunnen oppassen dat je mails niet per ongeluk als spam aanmerkt?
On December 11,
The email provider received a notification from you on December 3, 2023 regarding spam email from LastDodo. The mail provider has now been asked to remove the block, so that you can receive emails from us again.
On February 11, you marked another email from us as spam. As previously indicated, your emails will no longer be forwarded.
I don't understand why you write after the previous explanation:
how can that keep happening.
Anyway, we have again asked you to ignore the spam complaint and your emails will now be forwarded again if all goes well.
Could you please be careful not to accidentally mark emails as spam?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtGoedemorgen Rene,
Niet dat ik weet dat ik lastdodo mail in de spam heb gegooid, maar ik zie geen een mail ook niet in ongewenste mail. Maar bedankt voor het weer regelen van de mails, ik ben er erg blij mee.
Mvg Jacco
Niet dat ik weet dat ik lastdodo mail in de spam heb gegooid, maar ik zie geen een mail ook niet in ongewenste mail. Maar bedankt voor het weer regelen van de mails, ik ben er erg blij mee.
Mvg Jacco
Good morning Rene,
Not that I know that I threw lastdodo mail in spam, but I don't see an email in spam either. But thanks for arranging the emails again, I am very happy with it.
Kind regards, Jacco
Not that I know that I threw lastdodo mail in spam, but I don't see an email in spam either. But thanks for arranging the emails again, I am very happy with it.
Kind regards, Jacco
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.279 berichten
- 5 maart 2024 09:22
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
5 maart 2024 09:22
Je hebt op 11 februari een mail als spam / reclame aangemerkt, Waarschijnlijk per ongeluk dan.
Dan worden er geen mails meer naar je doorgestuurd en die zitten dus ook niet in je ongewenste mail.
You marked an email as spam / advertising on February 11, probably by accident.
Then no more emails will be forwarded to you and they will therefore not be in your junk mail.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtOke zal voortaan beter opletten.
Okay, I'll be more careful from now on.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht8van 8