2van 2
  • 10 berichten
  • 13 december 2023 09:16
13 december 2023 09:16
Afgelopen week heb ik een vervelende transactie achter de rug waarbij ik negatieve feedback heb gegeven. In de reactie op mijn feedback maakt de verkoper me nu uit voor oplichter en leugenaar. Erg jammer dat de verkoper overgaat op schelden, daar ik me in de communicatie altijd correct heb opgesteld. Het had misschien voorkomen kunnen worden als ik duidelijker kon toelichten waarom ik negatieve feedback heb gegeven, maar aangezien je maar 200 karakters ter beschikking hebt moet je kiezen wat je zult vermelden. Ik besef me ook wel dat je een limiet moet instellen, maar negatieve feedback kan best wel een impact hebben, dus wat meer ruimte zou wenselijk kunnen zijn. Voorts lijkt het me ook handig als er een teller mee gaat lopen over het aantal karakters wat je nog tot je beschikking hebt.
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.272 berichten
  • 13 december 2023 09:34
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
13 december 2023 09:34
IJZERBROOD , Vervelend van deze heftige reactie van de verkoper. Goed punt m.b.t. de lengte van de feedback. Was ook al eerder gesignaleerd maar staat te laag op onze todo-lijst. We gaan er mee aan de slag. Dank voor het signaleren!
2van 2