2van 2
Afgelopen week heb ik een vervelende transactie achter de rug waarbij ik negatieve feedback heb gegeven. In de reactie op mijn feedback maakt de verkoper me nu uit voor oplichter en leugenaar. Erg jammer dat de verkoper overgaat op schelden, daar ik me in de communicatie altijd correct heb opgesteld. Het had misschien voorkomen kunnen worden als ik duidelijker kon toelichten waarom ik negatieve feedback heb gegeven, maar aangezien je maar 200 karakters ter beschikking hebt moet je kiezen wat je zult vermelden. Ik besef me ook wel dat je een limiet moet instellen, maar negatieve feedback kan best wel een impact hebben, dus wat meer ruimte zou wenselijk kunnen zijn. Voorts lijkt het me ook handig als er een teller mee gaat lopen over het aantal karakters wat je nog tot je beschikking hebt.
Last week I had an unpleasant transaction where I left negative feedback. In response to my feedback, the seller now calls me a scammer and a liar. It's a shame that the seller switches to swearing, as I have always acted correctly in communication. It might have been avoidable if I could explain more clearly why I left negative feedback, but since you only have 200 characters available you have to choose what to include. I also realize that you have to set a limit, but negative feedback can have quite an impact, so some more space might be desirable. I also think it would be useful if a counter would run along with the number of characters you still have at your disposal.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 13 december 2023 09:34
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
13 december 2023 09:34
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht2van 2