3van 3
  • 2 berichten
  • 9 december 2023 15:54
9 december 2023 15:54
Goedenmiddag,

Wat kan ik doen in het volgende geval: Op 7 oktober heb ik 16 strips besteld. Factuur gekregen en een paar dagen later betaald. Daarna een maand lang niets. Toen ik negatieve feedback plaatste werd op 17 November gereageerd met een verontschuldiging, werd de bestelling op 'betaald' gezet en werd via de feedbackpagina beloofd dat de boekjes die dag verstuurd zouden worden. Dat is tot op heden nog niet gebeurd. Ik heb wel 10 berichten gestuurd, sommige via de site, en andere gewoon via Outlook. Ik zie aan de feedback pagina dat de shop zeer actief is en elke dag spullen verstuurd. Maar ik wordt compleet genegeerd. Ik wil niemand publiek aan de schandpaal nagelen, maar in dit geval zou ik graag wat hulp van LD krijgen. Deze verkoper frustreert mij enorm.
  • Catalogus manager
  • 5.404 berichten
  • 9 december 2023 18:05
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
9 december 2023 18:05
Lombard69
Gaarne via de contactpagina dit melden, inclusief de bijbehorende info.
  • 2 berichten
  • 9 december 2023 21:43
9 december 2023 21:43
OK, bedankt voor de aanwijzing. Gedaan.
3van 3