6van 6
Ik heb een bestelling gedaan en betaald van 35 boekjes. Bij ontvangst zijn er 33 geleverd en van 2 andere boeken kloppen de opgegeven catalogus gegevens niet met de ontvangen boekjes. Ondertussen heb ik de verkoper nu al vier keer een mail gestuurd, langs verschillende wegen, via LastDodo en direct. Ik kan natuurlijk meteen een boos rood duimpje geven, maar ik wil toch graag de verkoper gelegenheid geven tot een reactie. Vergissen is menselijk, en een nette reactie is dat ook. (In de lijst 'reacties' op deze verkoper komt "reageert niet op mijn mail" wel vaker voor zag ik, misschien is er iets mis met deze persoon: ziek, te druk en overspannen, of gewoon schijt?) Ik ben benieuwd hoe anderen hiermee omgaan, als koper, maar ook als verkoper,
I placed and paid for 35 booklets. Upon receipt, 33 were delivered and the catalog details of 2 other books did not match the received booklets. In the meantime, I have now sent the seller an email four times, through various channels, via LastDodo and directly. Of course I can immediately give an angry red thumb, but I would still like to give the seller the opportunity to respond. To err is human, and so is a polite response. (In the list of 'responses' to this seller, "doesn't respond to my email" appears more often, maybe there is something wrong with this person: sick, too busy and overstressed, or just plain shit?) I'm curious how others deal with this, as a buyer, but also as a seller,
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 6 november 2023 10:43
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
6 november 2023 10:43
Beste 1bas ,
Vervelend dat je dit overkomt. In ieder geval dit in je feedback benoemen zodat andere potentiële kopers kennis kunnen nemen van je ervaring.
Als het om een serieus bedrag gaat kun je ons er eventueel ook een bericht over sturen via het contactforumuler, zodat wij de verkoper in ieder geval kunnen vragen om je klacht serieus te nemen.
Vervelend dat je dit overkomt. In ieder geval dit in je feedback benoemen zodat andere potentiële kopers kennis kunnen nemen van je ervaring.
Als het om een serieus bedrag gaat kun je ons er eventueel ook een bericht over sturen via het contactforumuler, zodat wij de verkoper in ieder geval kunnen vragen om je klacht serieus te nemen.
Dear 1bas ,
Sorry that this is happening to you. In any case, mention this in your feedback so that other potential buyers can take note of your experience.
If it concerns a serious amount, you can also send us a message via the contact forum, so that we can at least ask the seller to take your complaint seriously.
Sorry that this is happening to you. In any case, mention this in your feedback so that other potential buyers can take note of your experience.
If it concerns a serious amount, you can also send us a message via the contact forum, so that we can at least ask the seller to take your complaint seriously.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtDank voor je reactie René. Het gaat financieel om ‘niets’ en juist daarom begrijp ik niet waarom er niet gewoon een reactie komt. Die twee niet ontvangen boekjes is een paar euro, stort dat bedrag gewoon terug zou ik zeggen. De twee verkeerde boekjes kan ik de verkoper best vergeven, dan maar dubbel in mijn verzameling. Ook hier gaat het maar om een paar euro en die hoef ik niet perse terug, terugsturen kost meer, dus dat is idioot. Maar zonder reactie kan ik niets.
Thanks for your response René. Financially it is about 'nothing' and that is precisely why I do not understand why there is not just a response. Those two unreceived booklets are a few euros, I would say just pay that amount back. I can forgive the seller for the two wrong books, so I'll add them twice in my collection. Here too, it's only a few euros and I don't necessarily have to return them, returning them costs more, so that's crazy. But without a response I can't do anything.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 6 november 2023 13:49
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
6 november 2023 13:49
Ja, frustrerend als er niet wordt gereageerd. Kan ik me helemaal voorstellen 1bas
Yes, frustrating when there is no response. I can totally imagine 1bas
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk zou in ieder geval bij feedback kiezen voor NEUTRAAL.. De verkoper heeft immers (33 van) de 35 boekjes die je hebt betaald verstuurd.
In any case, I would choose NEUTRAL for feedback. After all, the seller has sent (33 of) the 35 booklets that you paid for.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtDank voor je reactie catacrumpie. Ja ik wacht ook nog steeds met m'n feedback en geef de verkoper ook alle tijd, misschien is er wel iets ernstigs aan de hand met hem of zijn naasten? Ik heb wel al vier keer geschreven, eerste keer vanwege ontbreken van 2 boekjes (jazeker 33 wel geleverd, maar toch, twee betaald en niet ontvangen), tweede keer omdat ik had bemerkt dat er bij 1 boek het catalogusnummer niet overeenkwam met het ontvangen boek en de derde mail idem met nog 1 ander boek. De vierde keer met alles nog eens op een rijtje voor de duidelijkheid. Daartussen ligt een periode van ongeveer 1,5 weken. Een reactie is wel nodig want anders is oplossen van het probleem hoe dan ook geen optie.
Dank voor je advies van 2,5 weken en Neutrale feedback, allen dat laatste weet ik nog niet, niet (alles) leveren en ook niet reageren... mmm. Ik wacht nog een week en stuur dan nog een mail aan verkoper over wat voor een feedback ga doen.
Dank voor je advies van 2,5 weken en Neutrale feedback, allen dat laatste weet ik nog niet, niet (alles) leveren en ook niet reageren... mmm. Ik wacht nog een week en stuur dan nog een mail aan verkoper over wat voor een feedback ga doen.
Thanks for your response catacrumpy. Yes, I am still waiting with my feedback and am also giving the seller all the time, perhaps there is something serious going on with him or his loved ones? I have already written four times, first time because of the lack of 2 booklets (yes, 33 were delivered, but still, two paid and not received), second time because I noticed that the catalog number of 1 book did not match the book received. and the third email the same with 1 other book. The fourth time with everything listed again for clarity. There is a period of approximately 1.5 weeks in between. A response is necessary because otherwise solving the problem is not an option anyway.
Thank you for your advice of 2.5 weeks and Neutral feedback, except for the latter I don't know yet, not delivering (everything) and also not responding... mmm. I will wait another week and then send another email to the seller about what kind of feedback I will give.
Thank you for your advice of 2.5 weeks and Neutral feedback, except for the latter I don't know yet, not delivering (everything) and also not responding... mmm. I will wait another week and then send another email to the seller about what kind of feedback I will give.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht6van 6