6van 6
1bas
VIP
  • 17 berichten
  • 5 november 2023 17:45
50
added
5 november 2023 17:45
Ik heb een bestelling gedaan en betaald van 35 boekjes. Bij ontvangst zijn er 33 geleverd en van 2 andere boeken kloppen de opgegeven catalogus gegevens niet met de ontvangen boekjes. Ondertussen heb ik de verkoper nu al vier keer een mail gestuurd, langs verschillende wegen, via LastDodo en direct. Ik kan natuurlijk meteen een boos rood duimpje geven, maar ik wil toch graag de verkoper gelegenheid geven tot een reactie. Vergissen is menselijk, en een nette reactie is dat ook. (In de lijst 'reacties' op deze verkoper komt "reageert niet op mijn mail" wel vaker voor zag ik, misschien is er iets mis met deze persoon: ziek, te druk en overspannen, of gewoon schijt?) Ik ben benieuwd hoe anderen hiermee omgaan, als koper, maar ook als verkoper,
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.272 berichten
  • 6 november 2023 10:43
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
6 november 2023 10:43
Beste 1bas ,
Vervelend dat je dit overkomt. In ieder geval dit in je feedback benoemen zodat andere potentiële kopers kennis kunnen nemen van je ervaring.
Als het om een serieus bedrag gaat kun je ons er eventueel ook een bericht over sturen via het contactforumuler, zodat wij de verkoper in ieder geval kunnen vragen om je klacht serieus te nemen.
1bas
VIP
  • 17 berichten
  • 6 november 2023 13:34
50
added
6 november 2023 13:34
Dank voor je reactie René. Het gaat financieel om ‘niets’ en juist daarom begrijp ik niet waarom er niet gewoon een reactie komt. Die twee niet ontvangen boekjes is een paar euro, stort dat bedrag gewoon terug zou ik zeggen. De twee verkeerde boekjes kan ik  de verkoper best vergeven, dan maar dubbel in mijn verzameling. Ook hier gaat het maar om een paar euro en die hoef ik niet perse terug, terugsturen kost meer, dus dat is idioot. Maar zonder reactie kan ik niets.
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.272 berichten
  • 6 november 2023 13:49
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
6 november 2023 13:49
Ja, frustrerend als er niet wordt gereageerd. Kan ik me helemaal voorstellen 1bas 
  • 240 berichten
  • 6 november 2023 15:53
100
posts
6 november 2023 15:53
1bas Over wat voor tijdsbestek praat je eigenlijk? een x aantal dagen of echt een paar weken?... Mocht mij hetzelfde overkomen dan zou ik minimaal 2 a 2,5 week wachten/de verkoper de tijd geven te reageren of het probleem op te lossen.
Ik zou in ieder geval bij feedback kiezen voor NEUTRAAL.. De verkoper heeft immers (33 van) de 35 boekjes die je hebt betaald verstuurd.
1bas
VIP
  • 17 berichten
  • 6 november 2023 16:31
50
added
6 november 2023 16:31
Dank voor je reactie catacrumpie. Ja ik wacht ook nog steeds met m'n feedback en geef de verkoper ook alle tijd, misschien is er wel iets ernstigs aan de hand met hem of zijn naasten? Ik heb wel al vier keer geschreven, eerste keer vanwege ontbreken van 2 boekjes (jazeker 33 wel geleverd, maar toch, twee betaald en niet ontvangen), tweede keer omdat ik had bemerkt dat er bij 1 boek het catalogusnummer niet overeenkwam met het ontvangen boek en de derde mail idem met nog 1 ander boek. De vierde keer met alles nog eens op een rijtje voor de duidelijkheid. Daartussen ligt een periode van ongeveer 1,5 weken. Een reactie is wel nodig want anders is oplossen van het probleem hoe dan ook geen optie. 
Dank voor je advies van 2,5 weken en Neutrale feedback, allen dat laatste weet ik nog niet, niet (alles) leveren en ook niet reageren... mmm. Ik wacht nog een week en stuur dan nog een mail aan verkoper over wat voor een feedback ga doen.
6van 6