Snel naar pagina
25van 41
Ik heb al twee keer iets proberen te bestellen maar telkens geen reactie van de verkoper
I have tried to order something twice but no response from the seller each time
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHallo Rotterdamjan heb je het nu over 2 verschillende verkopers of heb je 2x iets bij dezelfde verkoper besteld? en wanneer heb je de bestelling gedaan?
Hello Rotterdamjan are you talking about 2 different sellers or have you ordered something from the same seller twice? and when did you place the order?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht- 4.325 berichten
- 19 september 2023 14:59
500
added
250
prices
25
info pages
2.5K
posts
19 september 2023 14:59
Lid sinds: 16 september 2023
Geduld, geduld.
Niet iedereen is dag en nacht online. Ik kom ook net pas weer thuis na een weekend bij familie en zie dat iemand zondag iets in mijn shop heeft besteld.
Niet iedereen is dag en nacht online. Ik kom ook net pas weer thuis na een weekend bij familie en zie dat iemand zondag iets in mijn shop heeft besteld.
Member since: September 16, 2023
Patience, patience.
Not everyone is online day and night. I just got home after a weekend with family and saw that someone ordered something from my shop on Sunday.
Not everyone is online day and night. I just got home after a weekend with family and saw that someone ordered something from my shop on Sunday.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtOoh.. 16 of 17 September iets besteld en nu al piepen op het forum dat de verkoper(s) niet reageert.. sommige denken dat het hier Bol.com is.
Ooh... ordered something on September 16 or 17 and are already beeping on the forum that the seller(s) are not responding... some think it is Bol.com here.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtWebshop “Stekker” reageert op geen enkel bericht. Drie strips besteld, betaald maar uiteindelijk niets ontvangen. Ook niet na diverse mails. Zag later dat de shop ‘tijdelijk gesloten’ was wegens persoonlijke redenen en dat kan helaas natuurlijk gebeuren. Nu is de shop weer geopend maar wederom geen enkele reactie..Weet iemand wat daar aan de hand is? Ze zitten ergens in de buurt van Utrecht.
Webshop “Stekker” does not respond to any messages. Ordered three comics, paid but ultimately received nothing. Not even after several emails. Saw later that the shop was 'temporarily closed' due to personal reasons and unfortunately that can happen of course. Now the shop is open again but again no response. Does anyone know what is going on there? They are somewhere near Utrecht.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtBericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtMartijn, ik kreeg wel antwoord op mijn vraag waar blijft de bestelling. Hij belooft dat het verstuurd wordt; soms zelfs nog na een maand zag ik. Elders zelfs na drie maanden.
Dit is natuurlijk niet zoals het hoort. Hopelijk komt het nog goed.
Dit is natuurlijk niet zoals het hoort. Hopelijk komt het nog goed.
Martijn, I did receive an answer to my question where is the order. He promises it will be sent; sometimes even after a month I saw. Elsewhere even after three months.
This is of course not as it should be. Hopefully it will turn out well.
This is of course not as it should be. Hopefully it will turn out well.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.115 berichten
- 20 september 2023 18:28
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
20 september 2023 18:28
De shop is tijdelijk gesloten. De reden staat er bij. Na september zou normaliter de draad terug opgenomen worden.
Dit is gene bol.com, dit is een site van en voor verzamelaars. Die via een shop dubbele (of niet verzamelde) dingen van de hand doen om andere dingen (die ze nog niet hebben en wel verzamelen) aan te schaffen.
Veelal mensen die dit maar beperkt in hun vrije tijd (naast de andere bezigheden, zoals gaan werken) doen. Als er zich iets voor doet, dan staat daar niet direct een vervanger uit een interim-bureau klaar.
Hopelijk hoef je geen medisch verslag, noch de volledige beschrijving/diagnose, of verwacht je niet dat de persoon zich aanbiedt bij een door jou aangestelde controlearts?
Het kan zich altijd voordoen dat iemand door omstandigheden plots niet in staat is de shop op te volgen. In bepaalde omstandigheden is het ook niet het eerste waar je aan denkt.
Tot de berichten beginnen toe te stromen ...
Geef het wat tijd.
Ik wens de verkoper veel sterkte toe, en een spoedig herstel. Voor zover als mogelijk. Dat laatste is niet altijd.
Als ik de duizenden beoordelingen bekijk (99,9%!) denk ik wel dat, als de toestand bij de verkoper het toelaat, alles perfect in orde komt.
Dit is gene bol.com, dit is een site van en voor verzamelaars. Die via een shop dubbele (of niet verzamelde) dingen van de hand doen om andere dingen (die ze nog niet hebben en wel verzamelen) aan te schaffen.
Veelal mensen die dit maar beperkt in hun vrije tijd (naast de andere bezigheden, zoals gaan werken) doen. Als er zich iets voor doet, dan staat daar niet direct een vervanger uit een interim-bureau klaar.
Hopelijk hoef je geen medisch verslag, noch de volledige beschrijving/diagnose, of verwacht je niet dat de persoon zich aanbiedt bij een door jou aangestelde controlearts?
Het kan zich altijd voordoen dat iemand door omstandigheden plots niet in staat is de shop op te volgen. In bepaalde omstandigheden is het ook niet het eerste waar je aan denkt.
Tot de berichten beginnen toe te stromen ...
Geef het wat tijd.
Ik wens de verkoper veel sterkte toe, en een spoedig herstel. Voor zover als mogelijk. Dat laatste is niet altijd.
Als ik de duizenden beoordelingen bekijk (99,9%!) denk ik wel dat, als de toestand bij de verkoper het toelaat, alles perfect in orde komt.
The shop is temporarily closed. The reason is stated there. After September the thread would normally be picked up again.
This is gene bol.com, this is a site by and for collectors. Who sell duplicate (or uncollected) things through a shop to purchase other things (that they don't have yet and that they do collect).
Often people who only do this to a limited extent in their free time (in addition to other activities, such as going to work). If something arises, a replacement from an interim agency will not be immediately available.
Hopefully you do not need a medical report, nor the full description/diagnosis, or do you not expect the person to present himself to an examining doctor appointed by you?
It can always happen that someone is suddenly unable to monitor the shop due to circumstances. In certain circumstances it is also not the first thing you think of.
Until the messages start pouring in...
Give it some time.
I wish the seller the best of luck and a speedy recovery. As far as possible. The latter is not always.
When I look at the thousands of reviews (99.9%!) I think that, if the condition of the seller allows it, everything will be perfectly fine.
This is gene bol.com, this is a site by and for collectors. Who sell duplicate (or uncollected) things through a shop to purchase other things (that they don't have yet and that they do collect).
Often people who only do this to a limited extent in their free time (in addition to other activities, such as going to work). If something arises, a replacement from an interim agency will not be immediately available.
Hopefully you do not need a medical report, nor the full description/diagnosis, or do you not expect the person to present himself to an examining doctor appointed by you?
It can always happen that someone is suddenly unable to monitor the shop due to circumstances. In certain circumstances it is also not the first thing you think of.
Until the messages start pouring in...
Give it some time.
I wish the seller the best of luck and a speedy recovery. As far as possible. The latter is not always.
When I look at the thousands of reviews (99.9%!) I think that, if the condition of the seller allows it, everything will be perfectly fine.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul ik ga mij nu toch wel zorgen maken, zie de shop : is nog niet geopend, zie de laatste review’s .
Kunnen jullie wel contact maken?
Kunnen jullie wel contact maken?
Raoul, I'm starting to worry now, see the shop: it's not open yet, see the latest reviews.
Can you make contact?
Can you make contact?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.115 berichten
- 4 oktober 2023 14:34
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
4 oktober 2023 14:34
Ik kan enkel op het forum antwoorden van uit mijn ervaring. Ik ben een gebruiker, die al zijne tijd opoffert om de postzegel- en sluitzegelrubriek te helpen beheren. Op vrijwillige basis.
Er is duidelijk iets aan de hand met de shop, en de eigenaar van de shop. Dat is zeker. Bij het bericht van tijdelijke sluiting staan welgemeende excuses en de belofte om het zo vlug mogelijk in orde te brengen. Als er grote problemen waren in augustus/september, dan denk ik niet dat op 4 oktober alles al in orde gebracht kan zijn.
Gelukkig is de shop tijdelijk gesloten, waardoor het probleem niet groter wordt.
Ik denk nog altijd, op basis van wat ik zie, dat het in orde komt. Voor zover het met de mens achter de shop goed komt ...
Als het echt te gortig wordt dan is dat meer iets voor het topmanagent.
Misschien weet
I can only answer on the forum from my experience. I am a user who gives up all his time to help manage the stamp and seal section. On a voluntary basis.
There is clearly something going on with the shop, and the owner of the shop. That's for sure. The message of temporary closure includes sincere apologies and a promise to sort things out as quickly as possible. If there were major problems in August/September, I don't think everything could have been sorted out by October 4.
Fortunately, the shop is temporarily closed, so the problem is not getting worse.
I still think, based on what I see, that it will be okay. As far as the person behind the shop works out...
If it really gets too intense, then that is more a matter for the top management.
Maybe
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 4 oktober 2023 17:00
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
4 oktober 2023 17:00
Ik zal hem ook een bericht sturen.
I'll message him too.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 4 oktober 2023 22:54
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
4 oktober 2023 22:54
Deze verkoper heeft met heel veel ziekte en andere ernstige tegenslag in de familiesfeer te maken.
Hij heeft echter beloofd om te proberen alles zo goed mogelijk af te handelen.
This seller has to deal with a lot of illness and other serious setbacks in the family environment.
However, he has promised to try to handle everything as best as possible.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk heb recent contact met de verkoper gehad en ben op de hoogte gesteld van de situatie en we hebben een oplossing gevonden. Ik hoop uiteraard op veel beterschap voor hem en zijn naasten! Bij deze doe ik mijn eerdere bericht teniet.
I recently contacted the seller and was informed of the situation and we have found a solution. Of course I hope for a good recovery for him and his loved ones! I hereby cancel my previous message.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtFijn dat U contact heeft gehad. De ziekte en tegenslag is mij bekend. Hardvochtigheid past in deze niet, we zullen nog even moeten afwachten.
Dank
Dank
Great that you have been in touch. I am familiar with the illness and misfortune. Harshness does not fit in here, we will have to wait and see.
Thanks
Thanks
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtde bestelde zegels van BOHEMEN EN MORAVIË ONGEV 14 DAGEN GELEDEN ONDER HET NUMMER
=/ 10136689 en 50 € gestort via uw rechtstreekse rekening zijn nog niet toegekomen - mag ik de reden kennen. Mijn adres ; [ geen adresgegevens op het forum plaatsen-moderator] IK HOOP OP EEN GOEDE EN EERLIJKE AFLOOP IN DEZE ZAAK . MET DANK
=/ 10136689 en 50 € gestort via uw rechtstreekse rekening zijn nog niet toegekomen - mag ik de reden kennen. Mijn adres ; [ geen adresgegevens op het forum plaatsen-moderator] IK HOOP OP EEN GOEDE EN EERLIJKE AFLOOP IN DEZE ZAAK . MET DANK
the ordered stamps of BOHEMIA AND MORAVIA ABOUT 14 DAYS AGO UNDER THE NUMBER
=/ 10136689 and 50 € deposited via your direct account have not yet arrived - may I know the reason. My address ; [do not post address details on the forum - moderator] I HOPE FOR A GOOD AND FAIR OUTCOME IN THIS CASE. WITH THANKS
=/ 10136689 and 50 € deposited via your direct account have not yet arrived - may I know the reason. My address ; [do not post address details on the forum - moderator] I HOPE FOR A GOOD AND FAIR OUTCOME IN THIS CASE. WITH THANKS
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtBericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtbuizer
VIP
- Catalogus beheerder
- 924 berichten
- 31 oktober 2023 01:45
5K
added
1K
prices
50K
reviews
500
posts
31 oktober 2023 01:45
Alle begrip voor uw situatie.
Het forum is echter niet de plaats om zoiets op te lossen.
Dat regel je best met de verkoper zelf. Het is zelfs niet zeker dat de verkoper het bericht gaat lezen. Niet iedereen gebruikt/leest het forum.
Stuur de verkoper een persoonlijk bericht en vraag daarin om uitleg
- klik bovenaan rechts naast het winkelmandje op uw avatar
- klik op mijn berichten
- klik op nieuw bericht
- vul de naam van de gebruiker (niet de shopnaam dus) in evenals het onderwerp
- en schrijf uw bericht
- en verstuur
- en veel succes
We fully understand your situation.
However, the forum is not the place to solve something like this.
It is best to arrange this with the seller himself. It is not even certain that the seller will read the message. Not everyone uses/reads the forum.
Send the seller a personal message and ask for an explanation
- click on your avatar at the top right next to the shopping cart
- click on my messages
- click on new message
- enter the name of the user (not the shop name) as well as the subject
- and write your message
- and send
- and good luck
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.115 berichten
- 31 oktober 2023 13:15
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
31 oktober 2023 13:15
Nog een grappenmaker [Moderator: link verwijderd, het forum is geen schandpaal]
2 bestellingen, nul reactie.
Er moet echt een 'stigma'-mogelijkheid komen om dergelijke gasten aan te duiden.
Alles klaarmaken, verpakken, daarna wegen, opzoeken wat de goedkoopste verzendformule zou zijn, en dan berichten sturen, ...
Niet normaal.
Rene
Voor mijn part mag het manueel via het forum, maar zo'n accounts moeten er imho direct uit.
Ik kan terug gaan uitpakken, bestellingen annuleren, en daarna het risico lopen op negatieve waarderingen.
Leuk
2 bestellingen, nul reactie.
Er moet echt een 'stigma'-mogelijkheid komen om dergelijke gasten aan te duiden.
Alles klaarmaken, verpakken, daarna wegen, opzoeken wat de goedkoopste verzendformule zou zijn, en dan berichten sturen, ...
Niet normaal.
Voor mijn part mag het manueel via het forum, maar zo'n accounts moeten er imho direct uit.
Ik kan terug gaan uitpakken, bestellingen annuleren, en daarna het risico lopen op negatieve waarderingen.
Leuk
Another joker [Moderator: link removed, the forum is not a pillory]
2 orders, zero response.
There really needs to be a 'stigma' option to identify such guests.
Prepare everything, package it, then weigh it, look up what the cheapest shipping formula would be, and then send messages, ...
Not normal.
Rene
As far as I'm concerned, it can be done manually via the forum, but such accounts should be removed immediately.
I can go back to unpacking, cancel orders, and then run the risk of negative ratings.
Nice
2 orders, zero response.
There really needs to be a 'stigma' option to identify such guests.
Prepare everything, package it, then weigh it, look up what the cheapest shipping formula would be, and then send messages, ...
Not normal.
As far as I'm concerned, it can be done manually via the forum, but such accounts should be removed immediately.
I can go back to unpacking, cancel orders, and then run the risk of negative ratings.
Nice
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 31 oktober 2023 13:17
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
31 oktober 2023 13:17
Had je de koper niet eerst laten betalen dan? Dat raden we altijd aan, om te voorkomen dat je iets inpakt of zelfs verstuurt zonder dat er is betaald.
Wouldn't you have let the buyer pay first? We always recommend this to avoid packing or even sending something without payment.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 31 oktober 2023 13:19
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
31 oktober 2023 13:19
We kunnen de betreffende persoon trouwens wel aanspreken maar dan graag een bericht buiten het forum om over de precieze situatie.
We can contact the person in question, but we would like to send a message outside the forum about the exact situation.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.115 berichten
- 31 oktober 2023 13:26
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
31 oktober 2023 13:26
Om te kunnen bepalen wat het kost moet je bepaalde zaken eerst goed inpakken. Dan pas weet je wat het gewicht is.
Er is een wezenlijk verschil tussen een pakje van 340 gram en eentje van 360 gram. Het verschik is vooral véél euros.
Een lucky guess tussen 16 en 8 euro is wel 8 euro verschil (voor bestellingen die < 5 euro bedragen). Ik wil er mijn broek niet aan scheuren, en ik wil ook niet dat een koper nodeloos te veel moet betalen.
Het waren strips, en daar heb ik niet veel van in mijn shop, en ook geen ervaring met verpakking en gewicht. Dus pak je eerst alles netjes in zoals het hoort. Dan pas kom je te weten wat het weegt (en wat het kost om te versturen).
Dan pas kun je ook op zoek gaan naar een alternatieve verzendmethode om het voor de koper zo voordelig mogelijk te houden.
Het gaat hier over het feit dat een gebruiker zo maar bestelt, voor de grap. En op geen enkel bericht reageert. Dat zijn geen verzamelaars, enkel grappenmakers. Van misplaatste grappen dan wel.
Welke meerwaarde denk je dat zo'n accounts op LD hebben? Ik weet het wel: een grote negatieve waarde. Het schaadt in elk geval het imago van LD als platform voor verzamelaars. Vooral als er echt niks aan wordt gedaan.
To determine what it will cost, you must first pack certain items properly. Only then will you know what the weight is.
There is a significant difference between a package of 340 grams and one of 360 grams. The difference is mainly a lot of euros.
A lucky guess between 16 and 8 euros is a difference of 8 euros (for orders < 5 euros). I don't want to rip my pants off, and I also don't want a buyer to have to pay too much unnecessarily.
They were comics, and I don't have many of them in my shop, nor have any experience with packaging and weight. So first pack everything neatly as it should be. Only then will you find out what it weighs (and what it costs to ship).
Only then can you look for an alternative shipping method to keep it as affordable as possible for the buyer.
This is about the fact that a user orders just for fun. And doesn't respond to any messages. They are not collectors, just jokers. Of misplaced jokes that is.
What added value do you think such accounts have on LD? I know: a big negative value. In any case, it damages the image of LD as a platform for collectors. Especially if nothing is actually done about it.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.115 berichten
- 31 oktober 2023 13:29
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
31 oktober 2023 13:29
Heel veel andere gebruikers met een (beperkte) shop hebben er last van. Meestal blijft het in alle stilte zo. Niet iedereen zal opkomen voor een betere LD, en er effenaf zijn eigen conclusies uit trekken (vertrekken maw).
Dat leidt niet tot groeien, maar tot uitbloeien.
Je staat voor aap. De bestellingen zo laten staan = gijzeling van de items (komen niet trug in de shop). Annuleren = grote kans op een rode bol. Wellicht is het die grappenmakers daar om te doen: lekker rode bollen kunnen uitdelen.
In plaats van al dat tijdverslindend geleuter: verwijderen zo'n accounts. De olievlek niet nodeloos (door getreuzel of onzekerheid) laten uitbreiden.
Dat leidt niet tot groeien, maar tot uitbloeien.
Je staat voor aap. De bestellingen zo laten staan = gijzeling van de items (komen niet trug in de shop). Annuleren = grote kans op een rode bol. Wellicht is het die grappenmakers daar om te doen: lekker rode bollen kunnen uitdelen.
In plaats van al dat tijdverslindend geleuter: verwijderen zo'n accounts. De olievlek niet nodeloos (door getreuzel of onzekerheid) laten uitbreiden.
Many other users with a (limited) shop suffer from this. Usually it remains that way in silence. Not everyone will stand up for a better LD and immediately draw their own conclusions from it (in other words, leave).
That does not lead to growth, but to blossoming.
You look like a monkey. Leaving the orders like this = holding the items hostage (not returning to the shop). Cancellation = high chance of a red ball. Perhaps that is what the jokers want: to be able to hand out nice red balls.
Instead of all that time-consuming nonsense: delete such accounts. Do not allow the oil slick to spread unnecessarily (due to procrastination or uncertainty).
That does not lead to growth, but to blossoming.
You look like a monkey. Leaving the orders like this = holding the items hostage (not returning to the shop). Cancellation = high chance of a red ball. Perhaps that is what the jokers want: to be able to hand out nice red balls.
Instead of all that time-consuming nonsense: delete such accounts. Do not allow the oil slick to spread unnecessarily (due to procrastination or uncertainty).
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 31 oktober 2023 13:29
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
31 oktober 2023 13:29
Soms reageren kopers later. Net zoals verkopers dat soms doen. Stuur me anders even de details in een mail dan kan ik beter op dit specifieke geval naar je reageren.
Sometimes buyers respond later. Just like salespeople sometimes do. Otherwise, please send me the details in an email so that I can better respond to this specific case.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.115 berichten
- 31 oktober 2023 13:41
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
31 oktober 2023 13:41
Je kent de 'besteller', en je kent de aanbieder (dat ben ik).
Wat moet je nog meer weten?
Ik kan zijn naam, volledig adres en email hier vermelden als het nodig is. Daar draai ik mijn hand niet voor om.
Lijkt hard, maar dergelijke idioten moet je hard aanpakken. Ze maken LD kapot.
Dergelijke items (strips) kan ik voortaan beter op 2dehands aanbieden.
Het gaat over 2 bestellingen van strips van Schanulleke. Waarvan de status nu op 'Factuur verstuurd' staat. Omdat de besteller niet reageerde heb ik zelf maar beslist om de factuur op te maken, met verzendkosten gebaseerd op bPost tarieven. Ik kan geen verzendtarief toepassen van pakjesdiensten die in een ophaalpunt leveren als de betrokkene niet reageert (geen voorkeur laat kennen).
Het kan evengoed zijn dat die gebruiker die aangeboden items op die manier 'gijzelt'. Want nu staan die niet meer in het aanbod op LD.
Dan zitten we al op het niveau van oplichting (fraude).
Het kan ook zijn dat de gebruiker met fake gegevens nu zit te wachten op de 'annulering' om daarna negatieve waarderingen toe te kennen. Om welke reden dan ook. Er zijn individuen die kicken op bashing en er een hobby/sport van maken. Nultolerantie is daartegen het enige verweer.
You know the 'orderer', and you know the supplier (that's me).
What else do you need to know?
I can include his name, full address and email here if necessary. I don't mind that.
Seems harsh, but you have to be tough on such idiots. They're destroying LD.
From now on I can better offer such items (comics) secondhand.
It concerns 2 orders for comics from Schanulleke. The status of which is now 'Invoice sent'. Because the orderer did not respond, I decided to prepare the invoice myself, with shipping costs based on bPost rates. I cannot apply a shipping rate for parcel services that deliver to a collection point if the person concerned does not respond (does not indicate a preference).
It could just as well be that the user holds the offered items 'hostage' in this way. Because now they are no longer available on LD.
Then we are already at the level of fraud.
It may also be that the user with fake data is now waiting for the 'cancellation' and then assign negative ratings. For any reason. There are individuals who get a kick out of bashing and turn it into a hobby/sport. Zero tolerance is the only defense against this.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 31 oktober 2023 13:45
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
31 oktober 2023 13:45
Ik kan zijn naam, volledig adres en email hier vermelden als het nodig is. Daar draai ik mijn hand niet voor om.
Je weet heel goed dat het forum niet bedoeld is voor dit soort persoonlijke frustraties...
En jij kunt niet zien of iemand ook andere aankopen doet en of die betaald worden etc. Daarom nogmaals: handiger om buiten het forum over deze specifieke case te hebben. Als je dat niet wil dan houdt het op.
I can include his name, full address and email here if necessary. I don't mind that.
You know very well that the forum is not intended for these kinds of personal frustrations...
And you cannot see whether someone also makes other purchases and whether they are paid, etc. Therefore, again: it is more useful to talk about this specific case outside the forum. If you don't want that then it stops.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtSnel naar pagina
25van 41