Snel naar pagina
25van 27
metalfigures
SUPER
- Catalogus beheerder
- 752 berichten
- 12 augustus 2023 13:05
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
12 augustus 2023 13:05
Ik vraag me af of er meer verkopers zijn die met Post.nl versturen deze e-mail krijgen "Oeps, je hebt te weinig betaald voor je pakket". Na 20 jaar met Post.nl nooit geen problemen, krijg ik binnen 1 week 3x deze e-mail van verzonden pakjes en als reden geven ze absurde afmetingen of gewicht aan en of je dan maar even een paar euro meer wilt betalen. Ga je bezwaar maken dan wordt de status van je pakje ineens gewijzigd in "nog niet ontvangen door post.nl" ???
I wonder if there are more sellers who send with Post.nl get this e-mail "Oops, you paid too little for your package". After 20 years with Post.nl, never any problems, I get this email 3x within 1 week of sent packages and as a reason they give absurd dimensions or weight and whether you just want to pay a few euros more. If you are going to object, the status of your package will suddenly change to "not yet received by post.nl" ???
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtBericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCharles1971
VIP
- Catalogus beheerder
- 1.845 berichten
- 12 augustus 2023 17:09
500
added
1K
prices
5K
reviews
1K
posts
12 augustus 2023 17:09
Ik heb geen ervaring (vroeger wel) met Post,nl metalfigures , maar dit lijkt mij zeer lastig. Hebben ze alles weer omgegooid bij de post ?. Leuk als ze de klanten ook eens informeren als ze wijzingen doen, of is er weer zo'n nieuw groentje aangetreden, die alles weer op zijn manier moet doen ?.
Ik hoop dat het goed komt voor je.
Ik hoop dat het goed komt voor je.
I have no experience (I used to) with Post.nl metalfigures , but this seems very difficult to me. Did they mess it all up again? Nice if they also inform the customers when they make changes, or is there another new rookie who has to do everything his way again?.
I hope it works out for you.
I hope it works out for you.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtbuizer
VIP
- Catalogus beheerder
- 920 berichten
- 12 augustus 2023 17:32
5K
added
1K
prices
25K
reviews
500
posts
12 augustus 2023 17:32
Bekijk het e-mailadres eens
Daaraan weet je het vaak ook al.
Staat er achteraan geen 'existentie' "nl" dan is al zeker nep.
Take a look at the email address
You often already know that.
If there is no 'existence' "nl" at the end, then it is certainly fake.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHarry56
VIP
- 1.907 berichten
- 12 augustus 2023 18:59
5K
added
10K
prices
25
info pages
25K
reviews
1K
posts
12 augustus 2023 18:59
Het wemelt van deze emails , zogenaamd afkomstig van postnl, DHL, Fedex, en andere postbedrijven, vaak in het Engels, nu blijkbaar ook al in het Nederlands. Ik had het al eerder gemeld aan LD maar werd voor druktemaker uitgemaakt. Of die fake emails na aanklikken van links gevaarlijk zijn, weet ik niet , omdat ik nooit iets aanklik.
Omdat de fake emails bij mij via ziggo binnenkwamen heb ik ze als spam doorgezonden , maar mijn email werd dus prompt geblokkeerd door het Ziggo systeem. Ergo ik stuur ze niet meer door. Omdat ik daarna contact heb gehad met Ziggo hebben ze er inmiddels wel voor gezorgd dat er sinds kort geen enkele fake mail meer binnenkomt, wordt dus nu wel afgevangen via de Spamfilters van Ziggo.
Voor zover ik weet verstuurt postnl nog steeds ingeval van te weinig "postzegels" een kaartje voor bijbetaling, maar als je kan aantonen dat het onzin is, kan je via digitaal bezwaar maken de "boete" ongedaan maken. Ik heb 4 x zo n kaart gehad met ook onzin afmetingen. En altijd na bezwaar door postnl "doorgehaald".
It is teeming with these emails, supposedly from postnl, DHL, Fedex, and other postal companies, often in English, now apparently also in Dutch. I had previously reported it to LD but was called a fuss-maker. Whether those fake emails are dangerous after clicking links, I don't know, because I never click anything.
Because the fake emails came to me via Ziggo, I forwarded them as spam, but my email was promptly blocked by the Ziggo system. So I don't send them anymore. Because I then had contact with Ziggo, they have since recently ensured that no fake mail is received anymore, so it is now caught via Ziggo's Spam filters.
As far as I know, PostNL still sends a ticket for additional payment in case of too few "stamps", but if you can prove that it is nonsense, you can cancel the "fine" via digital objection. I've had 4 x such a card with also nonsense dimensions. And always "crossed out" after objection by postnl.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtbuizer
VIP
- Catalogus beheerder
- 920 berichten
- 12 augustus 2023 19:31
5K
added
1K
prices
25K
reviews
500
posts
12 augustus 2023 19:31
100% garantie heb je nooit. Dat het safe is.
Klinkt het te mooi om waar te zijn is het meestal niet waar.
Vind je het verdacht ? Dan beter niet op reageren.
En
You never have a 100% guarantee. That it's safe.
If it sounds too good to be true, it usually isn't.
Do you find it suspicious? Better not respond then.
And
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtbuizer
VIP
- Catalogus beheerder
- 920 berichten
- 12 augustus 2023 19:37
5K
added
1K
prices
25K
reviews
500
posts
12 augustus 2023 19:37
En ik krijg ook wel af en toe zulke berichten in mijn spambox.
Meestal is het dan wel om een pakket te kunnen ontvangen.
Terwijl het soms weken geleden is dat ik een bestelling heb geplaatst online.
Dat weet je het toch gewoon...
And I also occasionally get such messages in my spam box.
Usually it is to be able to receive a package.
While sometimes it's been weeks since I placed an order online.
You just know that...
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtmetalfigures
SUPER
- Catalogus beheerder
- 752 berichten
- 12 augustus 2023 19:52
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
12 augustus 2023 19:52
Bedankt, buizer Charles1971 nlae Harry56
Ik dacht eerst ook aan phishing, maar het e-mail adres klopt, 1 bedrag heb ik overgemaakt omdat het weinig was 0,50 en waar het naar over werd geschreven komt overheen met de betalingen die ik eerder heb gedaan aan PostNL. Maar een paar voorbeelden; het pakje weegt 167 gram, volgens Post.nl 940 gram het past door de brievenbus maar volgens Post.nl is het 7 cm dik, allemaal buiten proporties.
Ik krijg geen email van post.nl over het verloop van het bezwaar, het was een bestelling van Ebay eerst was de barcode niet te vinden en daarna wel? dus het bezwaar was gegrond en dat pakketje vervolgde zijn weg. Het andere is van LastDodo en ik wil wel eens kijken als ik geen bezwaar maak, want volgens Post.nl is de status nu: "Je pakket ligt bij ons, we bereiden het voor op z'n reis naar Oostenrijk"
Dus nog niet gegijzeld (dat het pakje nog niet was ontvangen) en losgeld van 4 euro en wederom geen boete.
Het rare is ook dat in vergelijk met andere phishing mail, deze geen taalfouten of i.d. heeft en in de e-mail staat ook de goede barcode en het adres waar het naar toe moet worden gestuurd. Gehackt?
Ik dacht eerst ook aan phishing, maar het e-mail adres klopt, 1 bedrag heb ik overgemaakt omdat het weinig was 0,50 en waar het naar over werd geschreven komt overheen met de betalingen die ik eerder heb gedaan aan PostNL. Maar een paar voorbeelden; het pakje weegt 167 gram, volgens Post.nl 940 gram het past door de brievenbus maar volgens Post.nl is het 7 cm dik, allemaal buiten proporties.
Ik krijg geen email van post.nl over het verloop van het bezwaar, het was een bestelling van Ebay eerst was de barcode niet te vinden en daarna wel? dus het bezwaar was gegrond en dat pakketje vervolgde zijn weg. Het andere is van LastDodo en ik wil wel eens kijken als ik geen bezwaar maak, want volgens Post.nl is de status nu: "Je pakket ligt bij ons, we bereiden het voor op z'n reis naar Oostenrijk"
Dus nog niet gegijzeld (dat het pakje nog niet was ontvangen) en losgeld van 4 euro en wederom geen boete.
Het rare is ook dat in vergelijk met andere phishing mail, deze geen taalfouten of i.d. heeft en in de e-mail staat ook de goede barcode en het adres waar het naar toe moet worden gestuurd. Gehackt?
Thanks, buizer Charles1971 nlae Harry56
At first I also thought of phishing, but the e-mail address is correct, I transferred 1 amount because it was little 0.50 and what it was written about comes over with the payments I have previously made to PostNL. Just a few examples; the package weighs 167 grams, according to Post.nl 940 grams it fits through the letterbox but according to Post.nl it is 7 cm thick, all out of proportion.
I do not receive an email from post.nl about the progress of the objection, it was an order from Ebay, first the barcode could not be found and then it could? so the objection was well founded and that package continued on its way. The other is from LastDodo and I'd like to take a look if I don't object, because according to Post.nl the status is now: "Your package is with us, we are preparing it for its journey to Austria"
So not yet held hostage (that the package had not yet been received) and a ransom of 4 euros and again no fine.
The strange thing is that compared to other phishing mail, this one has no language errors or ID and the e-mail also contains the correct barcode and the address to which it should be sent. Hacked?
At first I also thought of phishing, but the e-mail address is correct, I transferred 1 amount because it was little 0.50 and what it was written about comes over with the payments I have previously made to PostNL. Just a few examples; the package weighs 167 grams, according to Post.nl 940 grams it fits through the letterbox but according to Post.nl it is 7 cm thick, all out of proportion.
I do not receive an email from post.nl about the progress of the objection, it was an order from Ebay, first the barcode could not be found and then it could? so the objection was well founded and that package continued on its way. The other is from LastDodo and I'd like to take a look if I don't object, because according to Post.nl the status is now: "Your package is with us, we are preparing it for its journey to Austria"
So not yet held hostage (that the package had not yet been received) and a ransom of 4 euros and again no fine.
The strange thing is that compared to other phishing mail, this one has no language errors or ID and the e-mail also contains the correct barcode and the address to which it should be sent. Hacked?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtbuizer
VIP
- Catalogus beheerder
- 920 berichten
- 12 augustus 2023 20:00
5K
added
1K
prices
25K
reviews
500
posts
12 augustus 2023 20:00
Ik denk niks gehackt.
Integendeel.
Gewoon een fout/vergissing bij postnl.
Die ze niet willen toegeveven.
Troost je: in België is het niet beter op dat punt.
I don't think anything hacked.
On the contrary.
Just a mistake / mistake at postnl.
Which they don't want to admit.
Take comfort: in Belgium it is no better on that point.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtmetalfigures
SUPER
- Catalogus beheerder
- 752 berichten
- 12 augustus 2023 20:15
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
12 augustus 2023 20:15
Gewoon een fout/vergissing bij postnl.
Daar dacht ik ook aan, dat Post.nl één of ander nieuw computerprogramma had, misschien met kinderziektes, vandaar ook mijn vraag.
Maar tot nu toe ben ik alleen de gelukkige:-(
Just a mistake / mistake at postnl.
I also thought about that, that Post.nl had some new computer program, perhaps with teething problems, hence my question.
But so far I'm only the lucky one :-(
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtJilles
VIP
- Catalogus beheerder
- 2.432 berichten
- 12 augustus 2023 20:27
10K
added
10K
prices
25
info pages
500K
reviews
2.5K
posts
12 augustus 2023 20:27
Ik kreeg wel een verzoek van PostNL om invoerbelasting te betalen op goederen uit Engeland. Geen spijt van. Maakt het product wel weer wat duurder en laat je tweemaal denken over het bestellen uit Engeland
I did receive a request from PostNL to pay import tax on goods from England. No regrets . Makes the product a bit more expensive and makes you think twice about ordering from England
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtJilles
VIP
- Catalogus beheerder
- 2.432 berichten
- 12 augustus 2023 20:29
10K
added
10K
prices
25
info pages
500K
reviews
2.5K
posts
12 augustus 2023 20:29
PS PostNL stuurde vroeger de rekening van te weinig porto naar de ontvanger. Volgens mij is het nu omgedraaid en gaat het naar de afzender. Wel zo eerlijk...
PS PostNL used to send the bill for too little postage to the recipient. I think it's now turned around and going to the sender. Well so honest...
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtmetalfigures
SUPER
- Catalogus beheerder
- 752 berichten
- 12 augustus 2023 20:33
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
12 augustus 2023 20:33
Ik kreeg wel een verzoek van PostNL om invoerbelasting te betalen op goederen uit Engeland.
kijk dat begrijp ik wel, want England hoort niet meer bij de EU
I did receive a request from PostNL to pay import tax on goods from England.
look, I understand that, because England no longer belongs to the EU
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtDe controle systemen zijn bij postnl wel sterk verbeterd, waardoor je nu sneller zo'n bericht krijgt
Het klopt dat als je email bekend is (bijvoorbeeld bij online kopen van een label) je dan een bericht krijgt om het verschil bij te betalen
Als je nog een boete kaartje in de bus krijgt is het bedrag hoger omdat er dan administratiekosten bij komen
Dit is volgens mij het bedrag van 3 postzegels, dus 3,03 euro extra
Het klopt dat als je email bekend is (bijvoorbeeld bij online kopen van een label) je dan een bericht krijgt om het verschil bij te betalen
Als je nog een boete kaartje in de bus krijgt is het bedrag hoger omdat er dan administratiekosten bij komen
Dit is volgens mij het bedrag van 3 postzegels, dus 3,03 euro extra
The control systems at postnl have been greatly improved, so that you now receive such a message faster
It is true that if your email is known (for example when buying a label online) you will receive a message to pay the difference
If you receive a fine ticket on the bus, the amount will be higher because administration costs will be added
I think this is the amount of 3 stamps, so 3.03 euros extra
It is true that if your email is known (for example when buying a label online) you will receive a message to pay the difference
If you receive a fine ticket on the bus, the amount will be higher because administration costs will be added
I think this is the amount of 3 stamps, so 3.03 euros extra
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtDick52
VIP
- Catalogus beheerder
- 2.918 berichten
- 13 augustus 2023 11:57
2.5K
added
500
prices
50K
reviews
2.5K
posts
13 augustus 2023 11:57
ik had ook een briefje van post NL dat ik te weinig gefrankeerd had (tweezakjes drop aan mijn dochter) of ik maar even 5 postzegels wilde plakken 3eurie administratie en 2 eurie te weing
heb gebeld duurde wel 3 kwartier maar keurig opgelost (kwam af en toe voor vertelde ze)
dus te weinig porto krijg je een briefje dus geen mail
heb gebeld duurde wel 3 kwartier maar keurig opgelost (kwam af en toe voor vertelde ze)
dus te weinig porto krijg je een briefje dus geen mail
I also had a note from Post NL that I had too little postage (two bags of licorice to my daughter) if I just wanted to stick 5 stamps 3 euros administration and 2 euros too little
I called it took 45 minutes but neatly resolved (occasionally she said)
so too little postage you get a note so no mail
I called it took 45 minutes but neatly resolved (occasionally she said)
so too little postage you get a note so no mail
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtmetalfigures
SUPER
- Catalogus beheerder
- 752 berichten
- 13 augustus 2023 12:54
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
13 augustus 2023 12:54
Mijn vertrouwen van 20 jaar Post.nl is in 1 week teniet gedaan, binnenlandse post laat ik nu versturen door DHL, voor het buitenland heb ik nog geen goedkoop postbedrijf gevonden. Ik maak daarom eerst foto's voordat ik het op de post doe en van het pakje naar Oostenrijk daar heb ik een foto van met het gewicht erop.
johan1614
De controle systemen zijn bij postnl wel sterk verbeterd, waardoor je nu sneller zo'n bericht krijgt
Mijn ervaring is dat een vernieuwing niet persé een verbetering is
1. gewicht ; het pakje weegt 167 gram, volgens Post.nl 940 gram (heb ik op foto)
2. afmeting : dikte van het pakje 18 mm volgens Post.nl 70 mm
Dat is niet een beetje ernaast dus geen verbetering voor mij maar een verslechtering.
Van de 3 pakjes ging het om 2 dezelfde items (DekkerCheck) #9397443 met precies dezelfde "fouten" in afmeting en gewicht.
Het rare is, dat het lijkt of ik de enige ben, daarom dacht ik er ook aan dat het bedrijf waar ik de pakjes naar toe bracht misschien gehackt was, ik heb 2 locaties waar ik mijn pakjes heen breng en alleen bij 1 locatie krijg ik de oeps berichten..
1. gewicht ; het pakje weegt 167 gram, volgens Post.nl 940 gram (heb ik op foto)
2. afmeting : dikte van het pakje 18 mm volgens Post.nl 70 mm
Dat is niet een beetje ernaast dus geen verbetering voor mij maar een verslechtering.
Van de 3 pakjes ging het om 2 dezelfde items (DekkerCheck) #9397443 met precies dezelfde "fouten" in afmeting en gewicht.
Het rare is, dat het lijkt of ik de enige ben, daarom dacht ik er ook aan dat het bedrijf waar ik de pakjes naar toe bracht misschien gehackt was, ik heb 2 locaties waar ik mijn pakjes heen breng en alleen bij 1 locatie krijg ik de oeps berichten..
My trust of 20 years of Post.nl has been destroyed in 1 week, I now have domestic mail sent by DHL, I have not yet found a cheap postal company for abroad. I therefore first take pictures before I post it and I have a picture of the package to Austria with the weight on it.
johan1614
The control systems at postnl have been greatly improved, so that you now receive such a message faster
In my experience, an innovation is not necessarily an improvement
1. weight ; the package weighs 167 grams, according to Post.nl 940 grams (I have on photo)
2. size: thickness of the package 18 mm according to Post.nl 70 mm
That's not a bit off so not an improvement for me but a deterioration.
Of the 3 packages, 2 were the same items (DekkerCheck) #9397443 with exactly the same "errors" in size and weight.
The weird thing is that it seems like I'm the only one, that's why I also thought that the company I brought the packages to might have been hacked, I have 2 locations where I take my packages and only at 1 location I get the oops messages..
1. weight ; the package weighs 167 grams, according to Post.nl 940 grams (I have on photo)
2. size: thickness of the package 18 mm according to Post.nl 70 mm
That's not a bit off so not an improvement for me but a deterioration.
Of the 3 packages, 2 were the same items (DekkerCheck) #9397443 with exactly the same "errors" in size and weight.
The weird thing is that it seems like I'm the only one, that's why I also thought that the company I brought the packages to might have been hacked, I have 2 locations where I take my packages and only at 1 location I get the oops messages..
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHarry56
VIP
- 1.907 berichten
- 13 augustus 2023 13:59
5K
added
10K
prices
25
info pages
25K
reviews
1K
posts
13 augustus 2023 13:59
Je bent echt niet de enige. De laatste keer was ik het zat, via klachtenkompas aangekaart dat het controlesysteem niet alleen fout zit ten aanzien wat ik zelf weet van de afmetingen van mijn verstuurde pakket, maar dat postnl eigen track trace versus dat controlesysteem 2 totaal verschillende metingen geeft. Dit is wat ik de laatste keer schreef aan postnl :
Quote Onjuist, pakket brievenbuspost welke past in de standaard brievenbuspost , check ik altijd in eigen brievenbus en die van postpunt Primera. Postnl geeft aan op de portokosten site : 34.5 x 24.5 x 3.8 cm terwijl track trace aangeeft bezorgd en formaat Details: 20,5 x 3 x 31 cm
is niet de 1e keer dat die dikte van 3,8 cm wordt genoemd, terwijl dat dus, met bewijs binnen de 3,2 cm is. Dit kost me weer een uur uitzoekwerk Unquote
Maar ja waar gewerkt wordt, worden ook soms fouten gemaakt. Als het maar wordt opgelost, in al die jaren van verzendingen altijd wel een correcte reactie , postnl, DHL en DPD. Ik ben eigenlijk best tevreden over de postservices.
You're really not alone. The last time I was fed up, I was told via complaints compass that the control system is not only wrong with regard to what I know about the dimensions of my sent package, but that PostNL's own track trace versus that control system gives 2 completely different measurements. This is what I wrote to postnl the last time:
Quote Incorrect, package letterbox mail which fits in the standard letterbox post, I always check in my own mailbox and that of the Primera postal point. Postnl indicates on the postage site: 34.5 x 24.5 x 3.8 cm , while track trace indicates delivery and size Details: 20.5 x 3 x 31 cm
is not the 1st time that that thickness of 3.8 cm is mentioned, while it is, with evidence, within 3.2 cm. This takes me another hour of researching Unquote
But yes, where work is done, mistakes are sometimes made. As long as it is solved, in all those years of shipments always a correct response, postnl, DHL and DPD. I am actually quite happy with the postal services.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCharles1971
VIP
- Catalogus beheerder
- 1.845 berichten
- 13 augustus 2023 14:19
500
added
1K
prices
5K
reviews
1K
posts
13 augustus 2023 14:19
en alleen bij 1 locatie krijg ik de oeps berichten..
Blijkbaar zit er op deze locatie een nieuweling
1. gewicht ; het pakje weegt 167 gram, volgens Post.nl 940 gram (heb ik op foto)
2. afmeting : dikte van het pakje 18 mm volgens Post.nl 70 mm
Lijkt mij een echte dromer geweest te zijn op school.
Mijn vertrouwen van 20 jaar Post.nl is in 1 week teniet gedaan,
Als de schuldige een persoon is, is er misschien geen reden om het vertrouwen in de hele firma te verliezen?.
and only at 1 location do I get the oops messages..
Apparently there's a newbie
1. weight ; the package weighs 167 grams, according to Post.nl 940 grams (I have on photo)
2. size: thickness of the package 18 mm according to Post.nl 70 mm
Seems to me to have been a real dreamer in school.
My trust of 20 years of Post.nl has been destroyed in 1 week,
If the culprit is a person, perhaps there is no reason to lose confidence in the whole firm?.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtmetalfigures
SUPER
- Catalogus beheerder
- 752 berichten
- 13 augustus 2023 14:37
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
13 augustus 2023 14:37
Ik was zeer tevreden over post.nl,, altijd goed contact gehad, maar nu misschien hun nieuw beleid maak ik bezwaar hun actie daarop is het pakje wat je hebt aangemeld, halen ze uit het systeem, ik had de T&T code al aangemeld bij Ebay kijk ik op Ebay zegt het systeem dat de T&T code niet bestaat, kijk ik op mijn account van post.nl staat daar dat het pakje wel is aangemeld maar dat Post.nl het nog niet heeft ontvangen, en dat is een leugen, opeens krijg ik van Ebay de commissie betaald kijk ik op Ebay en de T&T code is weer zichtbaar, dus blijkbaar is mijn bezwaar gegrond maar van post.nl totaal geen reactie betreffende het verloop van mijn bezwaar dus geen communicatie van post.nl.
I was very satisfied with post.nl, always had good contact, but now maybe their new policy I object their action on that is the package you have registered, they remove it from the system, I had already registered the T&T code with Ebay I look on Ebay, the system says that the T&T code does not exist, I look at my post.nl account and it says that the package has been registered but that Post.nl has not yet received it, and that is a lie, suddenly I get I paid the commission from Ebay, I look on Ebay and the T&T code is visible again, so apparently my objection is well-founded, but no response at all from post.nl regarding the course of my objection, so no communication from post.nl.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtmetalfigures
SUPER
- Catalogus beheerder
- 752 berichten
- 13 augustus 2023 14:51
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
13 augustus 2023 14:51
Blijkbaar zit er op deze locatie een nieuweling ,die helaas niet zo goed opgepast heeft op school.
Lijkt mij een echte dromer geweest te zijn op school.
Tja, dat zou ook nog kunnen, maar ik kan het me zo niet herinneren of het dezelfde persoon was, of er zijn meer dromers.
Als de schuldige een persoon is, is er misschien geen reden om het vertrouwen in de hele firma te verliezen?.
Dat kan zijn, maar ik zit ook niet te wachten om bezwaren te schrijven, ik heb al een hobby:-)
Apparently there is a newcomer at this location, who unfortunately has not been very careful at school.
Seems to have been a real dreamer at school.
Well, that could also be, but I can't remember if it was the same person, or if there are more dreamers.
If the culprit is a person, perhaps there is no reason to lose confidence in the entire firm?.
That may be, but I'm also not waiting to write objections, I already have a hobby :-)
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCharles1971
VIP
- Catalogus beheerder
- 1.845 berichten
- 13 augustus 2023 14:57
500
added
1K
prices
5K
reviews
1K
posts
13 augustus 2023 14:57
maar ik zit ook niet te wachten om bezwaren te schrijven, ik heb al een hobby:-)
Dat is dan ook weer zo
but I'm also not waiting to write objections, I already have a hobby :-)
That is again
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtmetalfigures
SUPER
- Catalogus beheerder
- 752 berichten
- 13 augustus 2023 15:03
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
13 augustus 2023 15:03
Ik denk dat de dromer niet de schuldige is.
Want de oeps berichten komen uren later en de laatste was pas de volgende dag binnen ik denk dat ze bij het sorteercentrum in de fout gaan.
I think the dreamer is not to blame.
Because the oops messages come hours later and the last one was only in the next day I think they go wrong at the sorting center.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCharles1971
VIP
- Catalogus beheerder
- 1.845 berichten
- 13 augustus 2023 15:11
500
added
1K
prices
5K
reviews
1K
posts
13 augustus 2023 15:11
ik denk dat ze bij het sorteercentrum in de fout gaan.
Misschien zit daar wel een heel nest van dromers dan, metalfigures ?.
In ieder geval, het is jammer als alles zo loopt (of niet loopt dan). Misschien meer geluk bij een andere firma, ik hoop het voor je.
In ieder geval, het is jammer als alles zo loopt (of niet loopt dan). Misschien meer geluk bij een andere firma, ik hoop het voor je.
I think they are going wrong at the sorting center.
Maybe there's a whole nest of dreamers there, metalfigures ?.
In any case, it's a pity if everything turns out like this (or doesn't). Maybe better luck with another company, I hope so for you.
In any case, it's a pity if everything turns out like this (or doesn't). Maybe better luck with another company, I hope so for you.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHeeft niks met post inlever locatie te maken, op het depot van postnl op de lopende band wordt gemeten en gewogen, gaat automatisch
Blijkbaar zit daar ergens iets mis dan op bepaalde banden
Blijkbaar zit daar ergens iets mis dan op bepaalde banden
Has nothing to do with mail delivery location, at the postnl depot on the conveyor belt is measured and weighed, goes automatically
Apparently there is something wrong there somewhere other than on certain tires
Apparently there is something wrong there somewhere other than on certain tires
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtmetalfigures
SUPER
- Catalogus beheerder
- 752 berichten
- 13 augustus 2023 21:09
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
13 augustus 2023 21:09
Heeft niks met post inlever locatie te maken, op het depot van postnl op de lopende band wordt gemeten en gewogen, gaat automatisch.
Blijkbaar zit daar ergens iets mis dan op bepaalde banden
Ja, misschien een nieuw computerprogramma met kinderziektes, wel raar dat ik dan 3x in 1 week de oeps berichten krijg, maar het blijft giswerk wat er nu precies fout gaat.
Has nothing to do with mail delivery location, at the postnl depot on the conveyor belt is measured and weighed, goes automatically.
Apparently there is something wrong there somewhere other than on certain tires
Yes, maybe a new computer program with teething problems, it's strange that I get the oops messages 3x in 1 week, but it remains guesswork what exactly goes wrong.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtSnel naar pagina
25van 27