6van 6
[Moderator - The forum is not the place for personal complaints, please go to the contact page for that.]
Bericht is in het Engels
Vertaal naar Nederlands[Moderator - Het forum is niet de plek voor persoonlijke klachten, ga daarvoor naar de contactpagina .]
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtMost probably the moderator does not understand.
The post has nothing to do with anything personal. that is why it is completely wrong to label it as "personal complaints."
There is standard procedure to remove unfair feedback of a buyer. This procedure is not reflected in the feedback system. The aim of the topic is clear: reveal the secret, where this procedure is explained.
More ever it was clearly shown that
- the complaint was made already. No effect: no one of the site team contacted and the fake feedback is still at its place. That is why it is not clear, how the moderator issued this recommendation without reading the post,
- the answer to the simple question is requiered: how to remove an unfair feedback.
Note. If moderator feels that the gaps made by site developers are revealed, then it is worth to concentrate of getting rid of the gaps and make the site better instead of hiding the important details and sending there, from where there is no answer.
The most unclear case was revealed:
As it was given in the hidden post the complaint was made already and during 3 days there was no answer and the fake feedback is still there. But the forum topic was hidden by the site moderator just in 2 minutes! 3 days and 2 minutes!
As it was shown already, the original post does not contradict anything, is not personal and should be restored.
The post has nothing to do with anything personal. that is why it is completely wrong to label it as "personal complaints."
There is standard procedure to remove unfair feedback of a buyer. This procedure is not reflected in the feedback system. The aim of the topic is clear: reveal the secret, where this procedure is explained.
More ever it was clearly shown that
- the complaint was made already. No effect: no one of the site team contacted and the fake feedback is still at its place. That is why it is not clear, how the moderator issued this recommendation without reading the post,
- the answer to the simple question is requiered: how to remove an unfair feedback.
Note. If moderator feels that the gaps made by site developers are revealed, then it is worth to concentrate of getting rid of the gaps and make the site better instead of hiding the important details and sending there, from where there is no answer.
The most unclear case was revealed:
As it was given in the hidden post the complaint was made already and during 3 days there was no answer and the fake feedback is still there. But the forum topic was hidden by the site moderator just in 2 minutes! 3 days and 2 minutes!
As it was shown already, the original post does not contradict anything, is not personal and should be restored.
Bericht is in het Engels
Vertaal naar NederlandsWaarschijnlijk begrijpt de moderator het niet.
Het bericht heeft niets met iets persoonlijks te maken. daarom is het volkomen verkeerd om het als 'persoonlijke klachten' te bestempelen.
Er is een standaardprocedure om oneerlijke feedback van een koper te verwijderen. Deze procedure wordt niet weerspiegeld in het feedbacksysteem. Het doel van het onderwerp is duidelijk: onthul het geheim, waar deze procedure wordt uitgelegd.
Meer ooit werd dat duidelijk aangetoond
- de klacht is al ingediend. Geen effect: niemand van het siteteam heeft contact opgenomen en de nepfeedback staat nog steeds op zijn plaats. Daarom is het niet duidelijk hoe de moderator deze aanbeveling heeft gedaan zonder het bericht te lezen,
- het antwoord op de simpele vraag is vereist: hoe een oneerlijke feedback te verwijderen.
Opmerking. Als de moderator van mening is dat de hiaten die door site-ontwikkelaars zijn gemaakt, worden onthuld, dan is het de moeite waard om je te concentreren op het wegwerken van de hiaten en de site te verbeteren in plaats van de belangrijke details te verbergen en daarheen te sturen, vanwaar er geen antwoord is.
Het meest onduidelijke geval werd onthuld:
Omdat het in de verborgen post was gegeven, was de klacht al ingediend en gedurende 3 dagen was er geen antwoord en de valse feedback is er nog steeds. Maar het forumonderwerp werd binnen 2 minuten verborgen door de moderator van de site! 3 dagen en 2 minuten!
Zoals al eerder is aangetoond, spreekt het oorspronkelijke bericht niets tegen, is het niet persoonlijk en zou het hersteld moeten worden.
Het bericht heeft niets met iets persoonlijks te maken. daarom is het volkomen verkeerd om het als 'persoonlijke klachten' te bestempelen.
Er is een standaardprocedure om oneerlijke feedback van een koper te verwijderen. Deze procedure wordt niet weerspiegeld in het feedbacksysteem. Het doel van het onderwerp is duidelijk: onthul het geheim, waar deze procedure wordt uitgelegd.
Meer ooit werd dat duidelijk aangetoond
- de klacht is al ingediend. Geen effect: niemand van het siteteam heeft contact opgenomen en de nepfeedback staat nog steeds op zijn plaats. Daarom is het niet duidelijk hoe de moderator deze aanbeveling heeft gedaan zonder het bericht te lezen,
- het antwoord op de simpele vraag is vereist: hoe een oneerlijke feedback te verwijderen.
Opmerking. Als de moderator van mening is dat de hiaten die door site-ontwikkelaars zijn gemaakt, worden onthuld, dan is het de moeite waard om je te concentreren op het wegwerken van de hiaten en de site te verbeteren in plaats van de belangrijke details te verbergen en daarheen te sturen, vanwaar er geen antwoord is.
Het meest onduidelijke geval werd onthuld:
Omdat het in de verborgen post was gegeven, was de klacht al ingediend en gedurende 3 dagen was er geen antwoord en de valse feedback is er nog steeds. Maar het forumonderwerp werd binnen 2 minuten verborgen door de moderator van de site! 3 dagen en 2 minuten!
Zoals al eerder is aangetoond, spreekt het oorspronkelijke bericht niets tegen, is het niet persoonlijk en zou het hersteld moeten worden.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCollectioneur
SUPER
- Catalogus manager
- 5.352 berichten
- 27 mei 2023 15:44
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
27 mei 2023 15:44
The forum moderators are there only for the forum, not for disputes between buyer and seller.
If you have a complaint as a Buyer or Seller, always contact the other party first.
If this does not help, then contact the LastDodo Team via the Contact page.
Bericht is in het Engels
Vertaal naar NederlandsDe forummoderators zijn er alleen voor het forum, niet voor geschillen tussen koper en verkoper.
Als je als koper of verkoper een klacht hebt, neem dan altijd eerst contact op met de wederpartij.
Mocht dit niet helpen, neem dan contact op met het LastDodo Team via de Contactpagina .
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtFeedback gegeven op de dag van lid worden
Kans lijkt mij dus groot dat de feedback aangepast word nadat je contact opneemt met het Lastdodo team en alle informatie omtrent de gang van zaken vermeld
Feedback given on the day of joining
So I think there is a good chance that the feedback will be adjusted after you contact the Lastdodo team and provide all information about the course of events
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtThe bulling was obvious from the beginning. So the contact to the Lastdodo team was made immediately on May, 24 via email. No reply till now.
The next contact was made yesterday morning via the first link in moderator's substitution of the original post with correspondent details. No reply, though this may be due to weekends. Here we have to be patient, But it is not clear, why there is no reply to the direct email for days.
And what is important for the site developers, is that the procedure is standard: if someone just have bulling in mind that person will create a fake account and make a fake order just to leave a negative feedback, and then another one and so on. I still have the other order in progress which should have the same outcome: one more negative feedback for the orders, which the "buyer" do not pay. It is necessary to reveal the ways how this process of bulling can be stopped and do it effective.
The next contact was made yesterday morning via the first link in moderator's substitution of the original post with correspondent details. No reply, though this may be due to weekends. Here we have to be patient, But it is not clear, why there is no reply to the direct email for days.
And what is important for the site developers, is that the procedure is standard: if someone just have bulling in mind that person will create a fake account and make a fake order just to leave a negative feedback, and then another one and so on. I still have the other order in progress which should have the same outcome: one more negative feedback for the orders, which the "buyer" do not pay. It is necessary to reveal the ways how this process of bulling can be stopped and do it effective.
Bericht is in het Engels
Vertaal naar NederlandsHet pesten was vanaf het begin duidelijk. Dus het contact met het Lastdodo-team werd onmiddellijk op 24 mei via e-mail gelegd. Geen antwoord tot nu toe.
Het volgende contact werd gisterochtend gemaakt via de eerste link in de vervanging van de oorspronkelijke post door de moderator door de gegevens van de correspondent. Geen antwoord, hoewel dit mogelijk te wijten is aan het weekend. Hier moeten we nog even geduld voor hebben, maar het is niet duidelijk waarom er al dagen niet wordt gereageerd op de directe e-mail.
En wat belangrijk is voor de site-ontwikkelaars, is dat de procedure standaard is: als iemand gewoon bulling in gedachten heeft, zal die persoon een nepaccount maken en een nepbestelling plaatsen om een negatieve feedback achter te laten, en dan nog een, enzovoort. Ik heb nog steeds de andere bestelling in uitvoering die hetzelfde resultaat zou moeten hebben: nog een negatieve feedback voor de bestellingen, die de "koper" niet betaalt. Het is noodzakelijk om de manieren te onthullen waarop dit proces van pesten kan worden gestopt en effectief kan worden uitgevoerd.
Het volgende contact werd gisterochtend gemaakt via de eerste link in de vervanging van de oorspronkelijke post door de moderator door de gegevens van de correspondent. Geen antwoord, hoewel dit mogelijk te wijten is aan het weekend. Hier moeten we nog even geduld voor hebben, maar het is niet duidelijk waarom er al dagen niet wordt gereageerd op de directe e-mail.
En wat belangrijk is voor de site-ontwikkelaars, is dat de procedure standaard is: als iemand gewoon bulling in gedachten heeft, zal die persoon een nepaccount maken en een nepbestelling plaatsen om een negatieve feedback achter te laten, en dan nog een, enzovoort. Ik heb nog steeds de andere bestelling in uitvoering die hetzelfde resultaat zou moeten hebben: nog een negatieve feedback voor de bestellingen, die de "koper" niet betaalt. Het is noodzakelijk om de manieren te onthullen waarop dit proces van pesten kan worden gestopt en effectief kan worden uitgevoerd.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtThis particular case was solved: the answer to the request via contact form came right now, the delay happened due to state holidays. The chances are large, that there was just a coincidence which brought to long delay, and the contact with the team generally works and it is enough for such cases.
Bericht is in het Engels
Vertaal naar NederlandsDit specifieke geval was opgelost: het antwoord op het verzoek via het contactformulier kwam nu, de vertraging was het gevolg van feestdagen. De kans is groot dat er gewoon een toeval was dat tot een lange vertraging heeft geleid, en het contact met het team werkt over het algemeen en het is genoeg voor dergelijke gevallen.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht6van 6