11van 11
Raoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.085 berichten
- 25 november 2022 13:20
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
25 november 2022 13:20
Geen idee of er een (postzegel)shop is op LD waar vandaag 'batjes' te doen zijn.
Black Friday Deals, of gewoon om de waarde op een effectieve manier onder een drempel te krijgen :)
Beter wat items iets goedkoper een nieuwe thuis geven, dan ze te verwijderen ...
Rene
Dit is een 'visje'. Een idee om te overwegen. De mogelijkheid bieden om je shop tijdelijk gemakkelijk in de kijker te plaatsen, in een 'algemene soldenperiode' of viruele 'braderie' (of 'avondmarkt').
Voor de shop die veel betaalt (vanaf Top Seller), die zelf beslist of ze er aan mee doen (een vinkje). LD biedt de mogelijkheid (via een knop) en bepaalt wat (naam) en wanneer (periode). Zoals steden een 'braderie' of 'avondmarkt' organiseren. Of zoals in een bepaald land de overheid een 'soldenperiode' vastlegt.
Biedt de mogelijkheid aan de winkels (shops op LD) om
- winkeldochters (dingen die al jaren aangeboden worden) van de hand te doen;
- binnen de grenzen van het abonnement te blijven (ruimte om een deel nieuw aanbod te kunnen plaatsen, wat altijd de aantrekkingskracht van een shop vergroot).
Eventueel een gebruikersinterface op basis van een (virtueel) stratenplan. Waar de shops die meedoen op staan, en kunnen aangeklikt staan.
Lijkt me leuk. Kadert volledig in het plan (waar betalend abo een onderdeel van is): promoten van shops. De shops dan wel die substantieel bijdragen in dat plan.
Black Friday Deals, of gewoon om de waarde op een effectieve manier onder een drempel te krijgen :)
Beter wat items iets goedkoper een nieuwe thuis geven, dan ze te verwijderen ...
Dit is een 'visje'. Een idee om te overwegen. De mogelijkheid bieden om je shop tijdelijk gemakkelijk in de kijker te plaatsen, in een 'algemene soldenperiode' of viruele 'braderie' (of 'avondmarkt').
Voor de shop die veel betaalt (vanaf Top Seller), die zelf beslist of ze er aan mee doen (een vinkje). LD biedt de mogelijkheid (via een knop) en bepaalt wat (naam) en wanneer (periode). Zoals steden een 'braderie' of 'avondmarkt' organiseren. Of zoals in een bepaald land de overheid een 'soldenperiode' vastlegt.
Biedt de mogelijkheid aan de winkels (shops op LD) om
- winkeldochters (dingen die al jaren aangeboden worden) van de hand te doen;
- binnen de grenzen van het abonnement te blijven (ruimte om een deel nieuw aanbod te kunnen plaatsen, wat altijd de aantrekkingskracht van een shop vergroot).
Eventueel een gebruikersinterface op basis van een (virtueel) stratenplan. Waar de shops die meedoen op staan, en kunnen aangeklikt staan.
Lijkt me leuk. Kadert volledig in het plan (waar betalend abo een onderdeel van is): promoten van shops. De shops dan wel die substantieel bijdragen in dat plan.
No idea if there is a (stamp) shop on LD where you can do 'batjes' today.
Black Friday Deals, or just to get the value below a threshold in an effective way :)
Better to give some items a new home a little cheaper than to remove them ...
Rene
This is a 'fish'. An idea to consider. Offer the possibility to put your shop in the spotlight temporarily, in a 'general sales period' or virtual 'braderie' (or 'night market').
For the shop that pays a lot (from Top Seller), which decides whether to participate (a check mark). LD offers the possibility (via a button) and determines what (name) and when (period). Like cities organize a 'braderie' or 'night market'. Or as in a certain country the government sets a 'sales period'.
Offers the possibility to the shops (shops on LD) to
- get rid of shop daughters (things that have been offered for years);
- to remain within the limits of the subscription (space to place part of the new offer, which always increases the appeal of a shop).
Possibly a user interface based on a (virtual) street map. Where the shops that participate are listed, and can be clicked on.
Sounds like fun. Fits fully into the plan (of which paying subscription is a part): promoting shops. The shops that make a substantial contribution to that plan.
Black Friday Deals, or just to get the value below a threshold in an effective way :)
Better to give some items a new home a little cheaper than to remove them ...
This is a 'fish'. An idea to consider. Offer the possibility to put your shop in the spotlight temporarily, in a 'general sales period' or virtual 'braderie' (or 'night market').
For the shop that pays a lot (from Top Seller), which decides whether to participate (a check mark). LD offers the possibility (via a button) and determines what (name) and when (period). Like cities organize a 'braderie' or 'night market'. Or as in a certain country the government sets a 'sales period'.
Offers the possibility to the shops (shops on LD) to
- get rid of shop daughters (things that have been offered for years);
- to remain within the limits of the subscription (space to place part of the new offer, which always increases the appeal of a shop).
Possibly a user interface based on a (virtual) street map. Where the shops that participate are listed, and can be clicked on.
Sounds like fun. Fits fully into the plan (of which paying subscription is a part): promoting shops. The shops that make a substantial contribution to that plan.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk wilde net zoiets voorstellen maar dan iets simpeler. Maak een stukje op de homepagina met shops in de uitverkoop.
Je kan dan je shop tijdelijk op die lijst zetten en korting aanbieden zoals nu met black friday.
Net zoals nieuw toegevoegde items
ik wil wel komend weekend wel 20% korting aanbieden.
Maar dan graag wel op een manier dat er ook meer kijkers komen.
Je kan dan je shop tijdelijk op die lijst zetten en korting aanbieden zoals nu met black friday.
Net zoals nieuw toegevoegde items
ik wil wel komend weekend wel 20% korting aanbieden.
Maar dan graag wel op een manier dat er ook meer kijkers komen.
I wanted to suggest something similar but a little simpler. Make a section on the homepage with shops on sale.
You can then temporarily put your shop on that list and offer a discount like now with black friday.
Just like newly added items
I would like to offer a 20% discount next weekend.
But please do so in a way that also attracts more viewers.
You can then temporarily put your shop on that list and offer a discount like now with black friday.
Just like newly added items
I would like to offer a 20% discount next weekend.
But please do so in a way that also attracts more viewers.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.085 berichten
- 25 november 2022 16:23
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
25 november 2022 16:23
Het zou iets moeten recurrent tijdelijk zijn. Een echte soldenperiode: van-tot.
Iets waar iedereen (shop en koper) kan naar toe leven.
Zoals een verzamelaarsbeurs. Deuren open en iedereen vliegt naar dat kraam waar dozen boeken met postzegels staan, met ronde prijsjes per boek. Of naar het kraam met overjaarse nieuwe, en gebruikte, catalogussen (de net niet nieuwste uitgaven). Hebben we met Corona bijna drie jaar moeten missen.
Waar je als koper niet te veel moet nadenken of je laat je de kaas van je brood afpakken.
Waar je als 'kraamuitbater' niet weet waar je hoofd staat wegens de drukte.
Iets waardoor je achteraf als een bloemzak in je luie stoel neerploft. Moe maar voldaan. Een korte doch intense periode. Voor zowel kopers als verkopers.
Gebeurlijk op te lossen met een 'vijfde lijst' (of pictogram). Als ik dan toch aan het fantaseren ben, dan ga ik tot het ultieme level.
De eerste drie (lijsten of pictogrammen): 'in verzameling', 'gezocht' en 'te koop'.
De vierde (mijn droom): 'in bestelling'. Zodat je als koper ergens houvast hebt bij het tegelijkertijd aankopen in verschillende shops. Het geheugensteuntje bij multi-shopping.
De vijfde lijst: 'voor de braderie'.
Met die vijfde lijst kan een shopuitbater (vanaf niveau 'Top') vooraf tijdens het jaar een aantal speciale dingen klaar zetten, beschrijven en er de solden-prijs op plakken.
Enkel in de 'solden-periode' te zien voor iedereen.
Een speciaal uitstalraam met de meest uiteenlopende rariteiten / speciallekes.
Wedden dat er in het LastDodo café ook extreem hoge activiteit zou zijn? 'Zeg, ben je al in het kraam van XXXXX geweest? Machtig schone dingen daar gezien met aantrekkelijke prijzen!'.
Iets waar iedereen (shop en koper) kan naar toe leven.
Zoals een verzamelaarsbeurs. Deuren open en iedereen vliegt naar dat kraam waar dozen boeken met postzegels staan, met ronde prijsjes per boek. Of naar het kraam met overjaarse nieuwe, en gebruikte, catalogussen (de net niet nieuwste uitgaven). Hebben we met Corona bijna drie jaar moeten missen.
Waar je als koper niet te veel moet nadenken of je laat je de kaas van je brood afpakken.
Waar je als 'kraamuitbater' niet weet waar je hoofd staat wegens de drukte.
Iets waardoor je achteraf als een bloemzak in je luie stoel neerploft. Moe maar voldaan. Een korte doch intense periode. Voor zowel kopers als verkopers.
Gebeurlijk op te lossen met een 'vijfde lijst' (of pictogram). Als ik dan toch aan het fantaseren ben, dan ga ik tot het ultieme level.
De eerste drie (lijsten of pictogrammen): 'in verzameling', 'gezocht' en 'te koop'.
De vierde (mijn droom): 'in bestelling'. Zodat je als koper ergens houvast hebt bij het tegelijkertijd aankopen in verschillende shops. Het geheugensteuntje bij multi-shopping.
De vijfde lijst: 'voor de braderie'.
Met die vijfde lijst kan een shopuitbater (vanaf niveau 'Top') vooraf tijdens het jaar een aantal speciale dingen klaar zetten, beschrijven en er de solden-prijs op plakken.
Enkel in de 'solden-periode' te zien voor iedereen.
Een speciaal uitstalraam met de meest uiteenlopende rariteiten / speciallekes.
Wedden dat er in het LastDodo café ook extreem hoge activiteit zou zijn? 'Zeg, ben je al in het kraam van XXXXX geweest? Machtig schone dingen daar gezien met aantrekkelijke prijzen!'.
It should be something recurrent temporary. A real sales period: from-to.
Something that everyone (shop and buyer) can live up to.
Like a collector's fair. Doors open and everyone flies to that stall where there are boxes of books with stamps, with round prices per book. Or to the stall with over-year new and used catalogs (the not quite recent editions). We had to miss almost three years with Corona.
Where as a buyer you don't have to think too much or you'll have the cheese taken from your bread.
Where as a 'maternity manager' you don't know where your head is because of the crowds.
Something that makes you plop down in your easy chair like a flower bag. Tired but satisfied. A short but intense period. For both buyers and sellers.
Possible to solve with a 'fifth list' (or icon). If I'm still fantasizing, then I go to the ultimate level.
The first three (lists or icons): 'in collection', 'wanted' and 'for sale'.
The fourth (my dream): 'on order'. So that you, as a buyer, have something to hold on to when purchasing in different shops at the same time. The mnemonic in multi-shopping.
The fifth list: 'for the fair'.
With this fifth list, a shop owner (from level 'Top') can prepare a number of special things during the year, describe them and put the sales price on them.
Only in the 'sales period' for everyone to see.
A special display window with the most diverse rarities / specials.
Want to bet that there would also be extremely high activity in the LastDodo cafe? 'Say, have you been to XXXXX's stall yet? Mighty beautiful things seen there with attractive prices!'.
Something that everyone (shop and buyer) can live up to.
Like a collector's fair. Doors open and everyone flies to that stall where there are boxes of books with stamps, with round prices per book. Or to the stall with over-year new and used catalogs (the not quite recent editions). We had to miss almost three years with Corona.
Where as a buyer you don't have to think too much or you'll have the cheese taken from your bread.
Where as a 'maternity manager' you don't know where your head is because of the crowds.
Something that makes you plop down in your easy chair like a flower bag. Tired but satisfied. A short but intense period. For both buyers and sellers.
Possible to solve with a 'fifth list' (or icon). If I'm still fantasizing, then I go to the ultimate level.
The first three (lists or icons): 'in collection', 'wanted' and 'for sale'.
The fourth (my dream): 'on order'. So that you, as a buyer, have something to hold on to when purchasing in different shops at the same time. The mnemonic in multi-shopping.
The fifth list: 'for the fair'.
With this fifth list, a shop owner (from level 'Top') can prepare a number of special things during the year, describe them and put the sales price on them.
Only in the 'sales period' for everyone to see.
A special display window with the most diverse rarities / specials.
Want to bet that there would also be extremely high activity in the LastDodo cafe? 'Say, have you been to XXXXX's stall yet? Mighty beautiful things seen there with attractive prices!'.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 25 november 2022 16:32
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
25 november 2022 16:32
Gebeurlijk op te lossen met een 'vijfde lijst' (of pictogram). Als ik dan toch aan het fantaseren ben, dan ga ik tot het ultieme level.
De eerste drie (lijsten of pictogrammen): 'in verzameling', 'gezocht' en 'te koop'.
De vierde (mijn droom): 'in bestelling'. Zodat je als koper ergens houvast hebt bij het tegelijkertijd aankopen in verschillende shops. Het geheugensteuntje bij multi-shopping.
De vijfde lijst: 'voor de braderie'.
Met die vijfde lijst kan een shopuitbater (vanaf niveau 'Top') vooraf tijdens het jaar een aantal speciale dingen klaar zetten, beschrijven en er de solden-prijs op plakken.
Je kunt toch al een "Van - Voor" aanbieding maken in je shop?
Die wordt nu veel duidelijker weergegeven dan alleen met een pictogram.
En je kunt er ook op filteren als koper in de marktplaats en in shops.
Ik dacht dat je zo van de eenvoud hield :-)
Possible to solve with a 'fifth list' (or icon). If I'm still fantasizing, then I go to the ultimate level.
The first three (lists or icons): 'in collection', 'wanted' and 'for sale'.
The fourth (my dream): 'on order'. So that you, as a buyer, have something to hold on to when purchasing in different shops at the same time. The mnemonic in multi-shopping.
The fifth list: 'for the fair'.
With this fifth list, a shop owner (from level 'Top') can prepare a number of special things during the year, describe them and put the sales price on them.
You can already make a "From - Before" offer in your shop, right?
It is now displayed much more clearly than just with an icon.
And you can also filter on it as a buyer in the marketplace and in shops.
I thought you loved the simplicity :-)
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.085 berichten
- 25 november 2022 17:45
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
25 november 2022 17:45
Een (tijdelijke) speciale periode (2 of 3 dagen), die (top-)verkopers kunnen voorbereiden. En waar kopers naar toe kunnen leven (nog drie keer slapen).
Eenvoudig te ontsluiten met een plots verschijnende knop 'Ga naar de braderie'.
Daarna krijg je een stratenplan met kraampjes waar je op kunt klikken. En zie je wat de shopverantwoordelijken, die meespelen, voor speciaals hebben voorzien in de braderie-shop. Of seizoens-shop. Je kan het ook 'Kerstmarkt op LD' noemen. Lekker thuis via de computer met een glaasje wijn of een Hasselt Koffie. Neuzen in de kerstshops.
attractie - conversie
Zoiets blijft bij. Met een speciaal daartoe voorzien aanbod doorbreekt het de dagdagelijkse sleur.
Dat is heel wat anders dan items die wel of niet in een shop, tussen de rest, verschijnen.
Van uit de shop een functie 'naar braderie-shop'. Voor die items die je nu al lang genoeg hebt staan, aan een uitzonderlijke lage prijs. Zodat je telkens weer ruimte krijgt in je gewone shop dat je kan opvullen met een vernieuwd aanbod.
Bepaalde items die 10 jaar vastgeroest zijn in de gewone shop, krijgen zo een kans om alsnog plaats te maken.
Het is maw een 2de shop, die opruiming toelaat, en slechts op speciaal aangekondigde tijdstippen ontsloten wordt.
Wat je er rond allemaal kunt doen als thema of sfeermakerij ... moet je maar eens over nadenken.
Echte fysieke winkels doen dat ook. Opruimactie tijdens de solden, om plaats te maken voor de nieuwe collectie.
Alles gaan afprijzen in een bepaalde periode ... dan moet je al je items wel goed kennen, en er misschien bepaalde uit gaan halen die je (nog) niet wil 'solderen'.
En dan blijft het nog de ouwe zelfde shop, die je misschien al 10 keer doorlopen hebt.
De soldenshop/braderiechop/kerstshop/... zal kleiner zijn en het aantal shops minder in aantal (overzichtelijk op een soort virtueel stratenplan), waardoor je als LD gebruiker wel eens in shops zal terechtkomen waar je anders helemaal niet in zou gaan kijken.
En ... een extraatje voor de grotere sponsors (vanaf top-seller).
Een extra ondersteuning (waar ze niet verplicht toe zijn uiteraard).
A (temporary) special period (2 or 3 days), which (top) sellers can prepare. And what buyers can live up to (three more sleeps).
Easy to unlock with a suddenly appearing button 'Go to the fair'.
Then you get a street map with stalls that you can click on. And you see what the shop managers, who play along, have provided for special in the fair shop. Or seasonal shop. You can also call it 'Christmas market on LD'. Nice at home on the computer with a glass of wine or a Hasselt Coffee. Nose in the Christmas shops.
attraction - conversion
Something like that stays. With a specially designed offer, it breaks through the daily grind.
That is very different from items that may or may not appear in a shop, among the rest.
From the shop a function 'to fair shop'. For those items that you've had for a long time now, at an exceptionally low price. So that you always get space in your regular shop that you can fill with a renewed offer.
Certain items that have been stuck in the regular shop for 10 years are given a chance to make room.
In other words, it is a 2nd shop, which allows clearance, and is only opened at specially announced times.
What you can do around it as a theme or create atmosphere ... you just have to think about it.
Real physical stores do that too. Clearance during the sales, to make room for the new collection.
Starting to discount everything in a certain period ... then you have to know all your items well, and maybe pick out some that you don't want to 'solder' (yet).
And then it remains the old same shop, which you may have already gone through 10 times.
The soldenshop/braderiechop/kerstshop/... will be smaller and the number of shops less in number (clear on a kind of virtual street map), so that as an LD user you will sometimes end up in shops that you would otherwise not look at at all.
And ... a bonus for the larger sponsors (from top-seller).
An extra support (which they are not obliged to provide, of course).
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 25 november 2022 20:10
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
25 november 2022 20:10
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.085 berichten
- 25 november 2022 20:42
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
25 november 2022 20:42
Altijd blijven denken. Je pense donc je suis :)
Het moet niet altijd volledig droog kosten/baten zijn op basis van centen.
Soms is een baat schijnbaar niet in centen te meten, maar onrechtstreeks kan de return enorm zijn.
Stel je voor op een verzamelaarsbeurs. De ene tegen de andere verzamelaar:
- 'ben je al op de LD Kerstmarkt gaan kijken?'
- 'hug??'
- 'de kerstmarkt van LastDodo!'.
- 'o, interessant?'
- 'Reuze! maar morgen is't al afgelopen. Zet alvast maar de LD Paasbraderie op je agenda in je slimmefoon. Dan ben je de volgende keer op tijd.'
Via een knop op de site te bereiken, maar misschien ook rechtstreeks via een url: www.lastdodo.[nl]/kerstmarkt of www.lastdodo.[nl]/paasbraderie of www.lastdodo.[nl]/zomerfestival of www.lastdodo.[nl]/herfstfestival, al naar gelang.
Van zodra je als 'merk' over te tongen rolt, dan heb je succes.
Op het stratenplan een '?' kraampje (infokiosk, aanklikbaar). Met daarin de uitleg over LD, en een knopje 'Maak een account' (noodzakelijk om te kunnen kopen).
Nog een glas wijn en het volgende lumineuze idee komt er aan lol
Het moet niet altijd volledig droog kosten/baten zijn op basis van centen.
Soms is een baat schijnbaar niet in centen te meten, maar onrechtstreeks kan de return enorm zijn.
Stel je voor op een verzamelaarsbeurs. De ene tegen de andere verzamelaar:
- 'ben je al op de LD Kerstmarkt gaan kijken?'
- 'hug??'
- 'de kerstmarkt van LastDodo!'.
- 'o, interessant?'
- 'Reuze! maar morgen is't al afgelopen. Zet alvast maar de LD Paasbraderie op je agenda in je slimmefoon. Dan ben je de volgende keer op tijd.'
Via een knop op de site te bereiken, maar misschien ook rechtstreeks via een url: www.lastdodo.[nl]/kerstmarkt of www.lastdodo.[nl]/paasbraderie of www.lastdodo.[nl]/zomerfestival of www.lastdodo.[nl]/herfstfestival, al naar gelang.
Van zodra je als 'merk' over te tongen rolt, dan heb je succes.
Op het stratenplan een '?' kraampje (infokiosk, aanklikbaar). Met daarin de uitleg over LD, en een knopje 'Maak een account' (noodzakelijk om te kunnen kopen).
Nog een glas wijn en het volgende lumineuze idee komt er aan lol
Always keep thinking. Je pense donc je suis :)
It should not always be completely dry costs/benefits based on pennies.
Sometimes a benefit cannot apparently be measured in cents, but indirectly the return can be enormous.
Picture yourself at a collector's fair. One against the other collector:
- 'Have you already visited the LD Christmas Market?'
- hug?
- 'LastDodo's Christmas Market!'.
- 'oh, interesting?'
- 'Giant! but tomorrow it's already over. Put the LD Easter Fair on your agenda in your smart phone. Then you'll be on time next time.'
Accessible via a button on the site, but perhaps also directly via a url: www.lastdodo.[nl]/kerstmarkt or www.lastdodo.[nl]/paasbraderie or www.lastdodo.[nl]/zomerfestival or www.lastdodo .[nl]/autumn festival, as appropriate.
As soon as you roll over to tongues as a 'brand', then you have success.
On the street map a '?' booth (info kiosk, clickable). With an explanation about LD, and a button 'Create an account' (necessary to be able to buy).
Another glass of wine and the next bright idea is coming lol
It should not always be completely dry costs/benefits based on pennies.
Sometimes a benefit cannot apparently be measured in cents, but indirectly the return can be enormous.
Picture yourself at a collector's fair. One against the other collector:
- 'Have you already visited the LD Christmas Market?'
- hug?
- 'LastDodo's Christmas Market!'.
- 'oh, interesting?'
- 'Giant! but tomorrow it's already over. Put the LD Easter Fair on your agenda in your smart phone. Then you'll be on time next time.'
Accessible via a button on the site, but perhaps also directly via a url: www.lastdodo.[nl]/kerstmarkt or www.lastdodo.[nl]/paasbraderie or www.lastdodo.[nl]/zomerfestival or www.lastdodo .[nl]/autumn festival, as appropriate.
As soon as you roll over to tongues as a 'brand', then you have success.
On the street map a '?' booth (info kiosk, clickable). With an explanation about LD, and a button 'Create an account' (necessary to be able to buy).
Another glass of wine and the next bright idea is coming lol
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCharles1971
VIP
- Catalogus beheerder
- 1.847 berichten
- 25 november 2022 20:49
500
added
1K
prices
5K
reviews
1K
posts
25 november 2022 20:49
Mijn karige frans Raoul62 , ik denk dus ik ben ?. Franse wijn ?.
My meager french Raoul62 , I think therefore I am ?. French wine ?.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.085 berichten
- 25 november 2022 21:12
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
25 november 2022 21:12
Yep, Lussac Saint-Emilion 2018. Proost.
Yep, Lussac Saint-Emilion 2018. Cheers.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtJummeke
VIP
- Catalogus beheerder
- 1.361 berichten
- 25 november 2022 21:21
500
prices
10
info pages
5K
reviews
1K
posts
25 november 2022 21:21
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.085 berichten
- 25 november 2022 21:54
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
25 november 2022 21:54
Conditie = 'Gebruikt'.
De fles gaat wel (leeg) de glasbak in. Om nieuwe flessen te maken. Volle :)
De fles gaat wel (leeg) de glasbak in. Om nieuwe flessen te maken. Volle :)
Condition = 'Used'.
The bottle does go (empty) into the bottle bank. To make new bottles. Full :)
The bottle does go (empty) into the bottle bank. To make new bottles. Full :)
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht11van 11