12van 12
Rene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 14 februari 2022 10:53
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
14 februari 2022 10:53
Het overzicht van de aankopen die je als koper hebt gedaan, is vernieuwd.
Onze nieuwe lay-out is doorgevoerd en er zijn functionele verbeteringen zoals dat je je aankoop nu met één druk op de knop in je verzameling kunt zetten en de gekochte items uit je zoeklijst kunt halen.
Je ziet in de desktop versie meteen wat er in iedere order zit door de afbeeldingen, die je ook kunt uitvergroten of allemaal kunt oproepen in een dropdown:
(op mobiel is de ruimte hiervoor te klein maar zie je een compact overzicht van je aankopen in onze nieuwe lay-out)
Als je op een aankoop klikt dan kom je op de nieuwe detail pagina van de bestelling.
Prominent op deze pagina staat het visuele overzicht waarbij is aangegeven wat de status is van je aankoop:
Er waren al 6 statussen die de verkoper kan activeren: In behandeling, Factuur verstuurd, Betaald, Verzonden, Feedback ontvangen en nog de status Geannuleerd voor als het proces gaandeweg gestopt moet worden.
Als koper kun je nu zelf ook twee statussen activeren: "Betaling gedaan" en "Bestelling ontvangen". Als je aangeeft dat je als koper de betaling hebt gedaan, dan kan de verkoper meteen controleren of het geld al op zijn rekening staat en vervolgens de bestelling versturen. Verkopers vinden het ook fijn om te weten dat de bestelling goed is aangekomen. Zij zien de twee nieuwe koper-statussen ook op hun pagina over de bestelling.
Bij ieder item in de bestelling worden enkele belangrijke catalogusgegevens weergegeven (je kunt naar het catalogusitem doorklikken via de titel van het item) en indien van toepassing ook de door de verkoper bij het item vermeldde notities. De afbeelding van het item is de eigen foto van de verkoper of - indien geen eigen foto - de catalogusafbeelding. Deze afbeelding kun je uitvergroten en dan kun je ook eventuele extra afbeeldingen zien.
Nadat je hebt aangegeven dat de bestelling is ontvangen, kun je deze ook meteen in je verzameling zetten (de eventuele eigen foto en notities van de verkoper gaan dan mee maar kun je later uiteraard aanpassen) en de items uit je zoeklijst halen (waarbij we rekening houden met het aantal keer dat je iets zocht en de condities waarin je het zocht). Na klikken op de knop in de balk (zie screenshot hierboven) krijg je een soortgelijke pop-up als deze:
Op de detail pagina van je bestelling kun je ook feedback geven aan de verkoper. In de tijdslijn zie je precies wat er allemaal met de bestelling is gebeurd.
Laat het ons weten als iets niet goed lijkt te gaan in een bepaalde browser of op een bepaald mobiel apparaat.
We hebben het getest - daarbij hartstikke goed geholpen door onze vaste tester Jummeke - maar zullen ongetwijfeld nog dingen over het hoofd hebben gezien.
Suggesties voor nieuwe functionaliteit of andere verbeteringen zijn sowieso altijd welkom.
Alle kopers: veel plezier met deze nieuwe pagina's!
Onze nieuwe lay-out is doorgevoerd en er zijn functionele verbeteringen zoals dat je je aankoop nu met één druk op de knop in je verzameling kunt zetten en de gekochte items uit je zoeklijst kunt halen.
Je ziet in de desktop versie meteen wat er in iedere order zit door de afbeeldingen, die je ook kunt uitvergroten of allemaal kunt oproepen in een dropdown:
(op mobiel is de ruimte hiervoor te klein maar zie je een compact overzicht van je aankopen in onze nieuwe lay-out)
Als je op een aankoop klikt dan kom je op de nieuwe detail pagina van de bestelling.
Prominent op deze pagina staat het visuele overzicht waarbij is aangegeven wat de status is van je aankoop:
Er waren al 6 statussen die de verkoper kan activeren: In behandeling, Factuur verstuurd, Betaald, Verzonden, Feedback ontvangen en nog de status Geannuleerd voor als het proces gaandeweg gestopt moet worden.
Als koper kun je nu zelf ook twee statussen activeren: "Betaling gedaan" en "Bestelling ontvangen". Als je aangeeft dat je als koper de betaling hebt gedaan, dan kan de verkoper meteen controleren of het geld al op zijn rekening staat en vervolgens de bestelling versturen. Verkopers vinden het ook fijn om te weten dat de bestelling goed is aangekomen. Zij zien de twee nieuwe koper-statussen ook op hun pagina over de bestelling.
Bij ieder item in de bestelling worden enkele belangrijke catalogusgegevens weergegeven (je kunt naar het catalogusitem doorklikken via de titel van het item) en indien van toepassing ook de door de verkoper bij het item vermeldde notities. De afbeelding van het item is de eigen foto van de verkoper of - indien geen eigen foto - de catalogusafbeelding. Deze afbeelding kun je uitvergroten en dan kun je ook eventuele extra afbeeldingen zien.
Nadat je hebt aangegeven dat de bestelling is ontvangen, kun je deze ook meteen in je verzameling zetten (de eventuele eigen foto en notities van de verkoper gaan dan mee maar kun je later uiteraard aanpassen) en de items uit je zoeklijst halen (waarbij we rekening houden met het aantal keer dat je iets zocht en de condities waarin je het zocht). Na klikken op de knop in de balk (zie screenshot hierboven) krijg je een soortgelijke pop-up als deze:
Op de detail pagina van je bestelling kun je ook feedback geven aan de verkoper. In de tijdslijn zie je precies wat er allemaal met de bestelling is gebeurd.
Laat het ons weten als iets niet goed lijkt te gaan in een bepaalde browser of op een bepaald mobiel apparaat.
We hebben het getest - daarbij hartstikke goed geholpen door onze vaste tester Jummeke - maar zullen ongetwijfeld nog dingen over het hoofd hebben gezien.
Suggesties voor nieuwe functionaliteit of andere verbeteringen zijn sowieso altijd welkom.
Alle kopers: veel plezier met deze nieuwe pagina's!
The overview of the purchases you have made as a buyer has been updated.
Our new layout has been implemented and there are functional improvements such as you can now add your purchase to your collection at the touch of a button and remove the purchased items from your wish list.
You see in the desktop version immediately what is in each order through the images, which you can also enlarge or call up all in a dropdown:
(on mobile there is space for this too small but you can see a compact overview of your purchases in our new lay-out)
If you click on a purchase, you will be taken to the new order detail page.
Prominent on this page is the visual overview indicating the status of your purchase:
There were already 6 statuses that the seller can activate: Pending , Invoice sent, Paid, Sent, Feedback received and the status Canceled if the process has to be stopped gradually.
As a buyer you can now also activate two statuses yourself: "Payment made" and "Order received" . If you indicate that you have made the payment as a buyer, the seller can immediately check whether the money is already in his account and then send the order. Sellers also like to know that the order has arrived safely. They will also see the two new buyer statuses on their order page.
With each item in the order, some important catalog information is displayed (you can click through to the catalog item via the item title) and if applicable Also apply the notes provided by the seller with the item. The image of the item is the seller's own photo or - if not your own photo - the catalog image. You can enlarge this image and then you can also see any additional images.
After you have indicated that the order has been received, you can immediately add it to your collection (possibly own photo and notes from the seller then go along but you can of course adjust later) and remove the items from your search list (we take into account the number of times you searched for something and the conditions in which you searched it). After clicking on the button in the bar (see screenshot above) you will get a similar pop-up like this:
On the detail page of your order you can also give feedback to the seller. The timeline shows you exactly what happened to the order.
Let us know if something seems to be going wrong in a particular browser or mobile device.
We tested it - helped tremendously by our regular tester Jummeke - but will undoubtedly have overlooked some things.
Suggestions for new functionality or other improvements are always welcome.
All buyers: have fun with these new pages!
Our new layout has been implemented and there are functional improvements such as you can now add your purchase to your collection at the touch of a button and remove the purchased items from your wish list.
You see in the desktop version immediately what is in each order through the images, which you can also enlarge or call up all in a dropdown:
(on mobile there is space for this too small but you can see a compact overview of your purchases in our new lay-out)
If you click on a purchase, you will be taken to the new order detail page.
Prominent on this page is the visual overview indicating the status of your purchase:
There were already 6 statuses that the seller can activate: Pending , Invoice sent, Paid, Sent, Feedback received and the status Canceled if the process has to be stopped gradually.
As a buyer you can now also activate two statuses yourself: "Payment made" and "Order received" . If you indicate that you have made the payment as a buyer, the seller can immediately check whether the money is already in his account and then send the order. Sellers also like to know that the order has arrived safely. They will also see the two new buyer statuses on their order page.
With each item in the order, some important catalog information is displayed (you can click through to the catalog item via the item title) and if applicable Also apply the notes provided by the seller with the item. The image of the item is the seller's own photo or - if not your own photo - the catalog image. You can enlarge this image and then you can also see any additional images.
After you have indicated that the order has been received, you can immediately add it to your collection (possibly own photo and notes from the seller then go along but you can of course adjust later) and remove the items from your search list (we take into account the number of times you searched for something and the conditions in which you searched it). After clicking on the button in the bar (see screenshot above) you will get a similar pop-up like this:
On the detail page of your order you can also give feedback to the seller. The timeline shows you exactly what happened to the order.
Let us know if something seems to be going wrong in a particular browser or mobile device.
We tested it - helped tremendously by our regular tester Jummeke - but will undoubtedly have overlooked some things.
Suggestions for new functionality or other improvements are always welcome.
All buyers: have fun with these new pages!
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHi I ordered some coins and received an invoice the day before the change to the new look and it had a paypal link to pay for them. The next day after the change to the new look the paypal link is no longer there. Am I missing something? Thanks
Bericht is in het Engels
Vertaal naar NederlandsHallo, ik heb wat munten besteld en de dag voor de verandering naar de nieuwe look een factuur ontvangen en er was een PayPal-link om ze te betalen. De volgende dag na de verandering naar de nieuwe look is de paypal-link er niet meer. Mis ik iets? Bedankt
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 17 februari 2022 10:41
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
17 februari 2022 10:41
Hi nig31el ,
We hope to add the PayPal link to the new page today. In the meantime you can also use the PayPal button in the email you received. Did you try that?
We hope to add the PayPal link to the new page today. In the meantime you can also use the PayPal button in the email you received. Did you try that?
Bericht is in het Engels
Vertaal naar NederlandsHallo nig31el ,
We hopen vandaag de PayPal-link aan de nieuwe pagina toe te voegen. In de tussentijd kun je ook de PayPal-knop gebruiken in de e-mail die je hebt ontvangen. Heb je dat geprobeerd?
We hopen vandaag de PayPal-link aan de nieuwe pagina toe te voegen. In de tussentijd kun je ook de PayPal-knop gebruiken in de e-mail die je hebt ontvangen. Heb je dat geprobeerd?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtYes and I got an error message Something about an error occured. Thanks
Bericht is in het Engels
Vertaal naar NederlandsJa en ik heb een foutmelding gekregen Er is iets met een fout opgetreden. Bedankt
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtill try again tonight when I get home
Bericht is in het Engels
Vertaal naar NederlandsIk probeer het vanavond opnieuw als ik thuis ben
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 17 februari 2022 16:15
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
17 februari 2022 16:15
ill try again tonight when I get home
Bericht is in het Engels
Vertaal naar Nederlandsik probeer het vanavond opnieuw als ik thuis ben
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHi it accepted the payment from the invoice. Thanks
Bericht is in het Engels
Vertaal naar NederlandsHallo, hij heeft de betaling van de factuur geaccepteerd. Bedankt
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 17 februari 2022 20:43
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
17 februari 2022 20:43
Good to hear that nig31el
Bericht is in het Engels
Vertaal naar NederlandsGoed om te horen dat nig31el
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 21 februari 2022 11:32
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
21 februari 2022 11:32
Op de mijn aankopen pagina staan nu ook knoppen om de factuur meteen te betalen via PayPal en iDeal (een betaalmethode die in Nederland veel wordt gebruikt). We gaan later nog meer betaalmogelijkheden toevoegen. Aanbieders kunnen deze betaalmogelijkheden aanzetten via Mijn Instellingen en dan Mijn shop instellingen.
On the my purchases page there are now also buttons to pay the invoice immediately via PayPal and iDeal (a payment method that is widely used in the Netherlands). We will add more payment options later. Merchants can enable these payment options via My Settings and then My Shop Settings.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtWaar je PayPal kan aanzetten zie ik wel maar ideal kan ik niet vinden
I can see where you can enable PayPal, but I can't find ideal
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCollectioneur
SUPER
- Catalogus manager
- 5.414 berichten
- 22 februari 2022 09:05
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
22 februari 2022 09:05
Je kunt als verkoper iDeal alleen aan zetten als je een KvK nummer hebt, zie ook de betreffende FAQ.
As a seller you can only activate iDeal if you have a Chamber of Commerce number, see also the relevant FAQ.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.272 berichten
- 22 februari 2022 09:08
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
22 februari 2022 09:08
Inderdaad. We werken wel aan de mogelijkheid dat ook particulieren iDeal aan kunnen zetten.
Indeed. We are working on the possibility that private individuals can also turn on iDeal.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht12van 12