8van 8
  • 4 berichten
  • 14 oktober 2021 22:28
14 oktober 2021 22:28
Word "contact" eigenlijk serieus genomen bij LD? Ik krijg de melding dat binnen de 48u reactie komt, maar er zijn intussen al een paar keer 48u voorbijgegaan .... zonder reactie.
Of is dat een onderdeel dat niet bijzonder goed werkt?

  • Catalogus manager
  • 5.415 berichten
  • 15 oktober 2021 08:52
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
15 oktober 2021 08:52
Rouranto 
Daar er geen vraag is ontvangen van Rouranto, zul je iets duidelijker moeten zijn aan wie en waarover die vraag gesteld was. Je mag dit ook naar mij sturen via een persoonlijk bericht.
  • Catalogus beheerder
  • 4.114 berichten
  • 15 oktober 2021 08:54
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
15 oktober 2021 08:54
Rouranto
Waar krijg jij die melding?

Ik zie enkel, als ik 'Contact' gebruik (onderaan de pagina, de boodschap:
"We streven er naar om je mail binnen 48 uur te beantwoorden. Bekijk ondertussen onze veelgestelde vragen"

Een streven is geen resultaatverbintenis, eerder een intentie.  Ik begrijp uit die boodschap dat het soms wel eens langer kan duren.  Volgens mij ook afhankelijk van de vraag zelf, en van de (hectische?) omstandigheden op dat moment.  Als gebruiker zie ik toch wel dat het een hectische periode is momenteel: veel onderdelen nieuw ontwikkeld met de gebruikelijke kinderziektes die heel snel en passend worden opgelost.

Ik heb geen idee wie die 'Contact' berichten krijgt, maar veel zullen er dat niet zijn.  Misschien Collectioneur ?

Als het geen al te persoonlijke of gevoelige vraag is kun je ook altijd het forum hier proberen.  Dan denken enkele tientallen andere gebruikers mee, en genieten enkele honderden gebruikers in alle stilte ook mee.
  • 4 berichten
  • 15 oktober 2021 10:39
15 oktober 2021 10:39
Klopt, is een "intentieverklaring" en ik snap wel dat het langer kan duren, maar zolang je geen reactie ontvangt is het ook moeilijk om te zien of er daadwerkelijk iets mee gebeurd (en mijn telepathische vermogens zijn nogal aan de zwakke kant momenteel), of dat bericht misschien nooit is toegekomen.
Het eeuwige probleem met ontbreken van communicatie: je hebt er zo een beetje het raden naar ....

https://www.lastdodo.nl/nl/users/Collectioneur: Blijkbaar wordt in de contact form niet automatisch de naam van de ingelogde user gebruikt, maar dient deze manueel ingevuld te worden. Daar heb ik mijn echte naam gebruikt (zijnde Laurent). Indien niet teruggevonden wordt, stuur ik de U de vraag nog wel rechtstreeks dan.

Beiden bedankt voor de feedback.
  • Catalogus beheerder
  • 4.114 berichten
  • 15 oktober 2021 11:05
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
15 oktober 2021 11:05
Het zou natuurlijk ook kunnen dat 'Contact' niet meer goed verloopt.  Er is nogal véél gewijzigd het laatste jaar op de site.
Of je de echte naam gebruikt of je avatar-naam van LD zou niet veel mogen uitmaken.  Je moet immers een emailadres opgeven.  En naar dat emailadres zou de reactie moeten worden gestuurd.  In principe zou je mogen stellen dat 'Contact' vooral voor (nog) niet geregistreerde gebruikers bedoeld is.  Om in contact te komen met LD.  Wie geregistreerd is kan altijd via het LD berichtensysteem, of via het Forum, zijn ei kwijt.
Bij wijze van test heb ik ook eens een 'Contact' ingevuld.  Als daar niks van toekomt is er werk aan de winkel Collectioneur 
  • Catalogus manager
  • 5.415 berichten
  • 15 oktober 2021 14:38
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
15 oktober 2021 14:38
Mea Culpa
We hebben ontdekt dat er de laatste tijd geen berichten meer via het contactformulier werden doorgestuurd die afkomstig zijn / waren van ingelogde gebruikers. We zoeken nog naar de precieze oorzaak hiervan.
Wij bieden daarvoor onze excuses aan en verzoeken een ieder die de laatste tijd een bericht via het contactformulier heeft ingediend en geen reactie heeft ontvangen, dit nogmaals te doen.

Het contactformulier is uiteraard direct aangepast en verbeterd. Van ingelogde gebruikers worden nu de naam en het mailadres direct ingevuld, zodat daar geen misverstand over kan bestaan.
  • Catalogus beheerder
  • 4.114 berichten
  • 15 oktober 2021 19:53
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
15 oktober 2021 19:53
Rouranto 
Dikker merci om het op het forum te plaatsen.  Zo is er toch weer een foutje uitgekomen en rechtgezet.  En 'Contact' is toch wel iets super belangrijk.
Toch ongelooflijk weer ... van 'probleemmelding' tot 'opgelost' in minder dan 24 uur :)

  • 4 berichten
  • 15 oktober 2021 21:01
15 oktober 2021 21:01
Toch ongelooflijk weer ... van 'probleemmelding' tot 'opgelost' in minder dan 24 uur :) 
Hé hé, hier kunnen inderdaad heel wat IT-bedrijven nog wat van leren :p
8van 8