7van 7
  • 1 bericht
  • 11 december 2020 10:40
11 december 2020 10:40

ik ontving de factuur niet bij meerdere bestellingen; bij de bestelling ontvang ik ook de bevestigingsmail niet meer.  de verkoper ontvangt wel mijn berichten maar ik ontvang het kopie er van niet als ik dit aangevinkt heb

  • 6 berichten
  • 15 december 2020 07:52
100
added
100
prices
10
info pages
15 december 2020 07:52

Ha ik heb precies hetzelfde!

Wat blijkt; als jij of je spamfilter éénmalig een e-mail van @lastdodo.com (en dat is gemiddeld één nieuw e-mailadres per maand) als spam gemarkeerd hebt dan worden onmiddellijk en zònder enige notificatie àlle uitgaande berichten door de lastdodo-provider geblokkeerd!

Je kunt hier melding van maken via info@... en dan hopen dat ze er wat aan doen. Ik had net een nieuwe PC geïnstalleerd en dan moet het spamfilter nog 'leren' wat spam is en wat niet dus ze hebben mij volgens eigen zeggen volledig 'terecht' geblokkeerd.
De enige oplossing die gegeven wordt is dan maar je e-mailadres te veranderen en hopen dat er geen lastdodo-adres per ongeluk als spam gemarkeerd word want wij zijn immers de 'foute' gebruik(st)ers die 'terecht' geblokkeerd worden!

 

Lastdodo in de 'god-modus', succes bij het voor elkaar krijgen, mij is het 'terecht' niet gelukt!

Morits
POWER
  • Catalogus beheerder
  • 4.226 berichten
  • 15 december 2020 08:59
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
15 december 2020 08:59

Dat is niet geheel juist, ik heb dat ook eens gehad met xs4all, werd geblokkeerd vanwege e-mails vanuit onze PC, enz... maar na kontakt en viruschecker is alles weer hersteld. Dus het kan wel maar de provider moet wel meewerken.

  • 6 berichten
  • 15 december 2020 09:57
100
added
100
prices
10
info pages
15 december 2020 09:57

Sorry Moritz, maar dit komt 100% vanuit Lastdodo's provider, ik ben oud-systeembeheerder en weet precies waar ik het over heb.

Het ging er niet om mailverkeer wat ik of mijn account genereerde maar letterlijk om het feit dat het filter (Spampal) wat ik in Firefox voor spamfiltering gebruik, mail van Lastdodo als spam gemarkeerd had!
Daarop werden onmiddellijk en zònder enige notificatie àlle uitgaande berichten aan mij door de lastdodo-provider geblokkeerd!

Ik heb vervolgens via het mailaccount wat vanuit Lastdodo geblokkeerd is contact met hen gehad (ik kan dus nog altijd e-mailen en gebruik maken van mijn eigen internetprovider) en daarin werd letterlijk gezegd:

[edit moderator, geen mail gebruiken zonder toestemming van de zender]

Omdat ik na één maand nog altijd op volledig onbegrip bij Lastdodo stuitte heb ik dat laatste heb maar gedaan en nu ontvang ik weer e-mail vanuit Lastdodo...
...Totdat er ze wéér een ander mailadres voor hun communicatie gaan gebruiken en dàt adres ook per ongeluk als spam gezien wordt. Dan kan ik wéér mijn mailadres in mijn account veranderen want het is natuurlijk mijn fout...

  • 6 berichten
  • 15 december 2020 10:04
100
added
100
prices
10
info pages
15 december 2020 10:04

Ik wil je wel uitdagen Morits,

Markeer één keer een mail van Lastdodo als spam en 'ontspam' het meteen daarna weer.
Kijk daarna eens of je dan nog mail van Lastdodo ontvangt...

Morits
POWER
  • Catalogus beheerder
  • 4.226 berichten
  • 15 december 2020 10:20
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
15 december 2020 10:20

Ik laat me niet uitdagen

  • Catalogus manager
  • 5.412 berichten
  • 15 december 2020 10:22
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
15 december 2020 10:22

Slotje er op.

7van 7
Dit onderwerp is gesloten