- Catalogus beheerder
- 4.226 berichten
- 10 december 2020 10:54
Als ik een item te koop heb aangeboden dan spring ik daarna automatisch terug naar de homepage van lastdodo. Dat lijkt me niet wenselijk en behoorlijk irritant, moet ik elke keer alle selekties opnieuw doen om op de pagina te komen waar ik bezig was.
Is niet bevorderlijk voor de gezondheid, temeer daar ik heel veel in de shop te koop ga zetten.
Kan daar op korte termijn iets aan gedaan worden????????????
Wat ik ook zie is dat de sorteervolgorde die ik had ingesteld wel bewaard is gebleven, maar niet aktief is. Pas als ik een extra selektie bv taal instel, wordt ook de sorteervolgorde weer aktief.
Edit:
Als ik een item vanuit mijn verzameling in de shop zet, dan gaat het wel goed
When I put an item up for sale, I automatically jump back to the lastdodo homepage. That does not seem desirable to me and quite annoying, I have to redo all the selections every time to get to the page where I was working.
Is not conducive to health, especially since I am going to put a lot for sale in the shop.
Can something be done about this in the short term ????????????
What I also see is that the sort order that I set has been preserved, but is not active. Only when I set an extra selection, eg language, will the sorting order become active again.
Edit:
If I put an item from my collection in the shop, it will be fine
- 2.571 berichten
- 10 december 2020 19:26
ik speel met Win 10, indien ik een item aan de shop toevoeg vanuit de Alles gallerijen dan spring ik naar de Standaard pagina terug. das ook iritant.
En als ik een item toevoeg aan de shop in de standaard pagina, dan springt ie naar de volgende standaard pagina.
er zit een springBug in!!!!!!!
I play with Win 10, if I add an item to the shop from the All galleries I jump back to the Default page. that's iritant too.
And when I add an item to the shop in the default page, it jumps to the next default page.
there is a springBug in it !!!!!!!
Ik heb iets soortgelijk ondervonden: als ik een item van mijn zoeklijst naar mijn verzameling verplaats, kom ik daarna in ongeveer de helft van de gevallen in een selectie zonder filters. Dan is het inderdaad vervelend dat je opnieuw de eerdere selectie moet maken, zeker als je meerdere items van bijvoorbeeld een zelfde jaar aan het updaten bent.
I have found something similar: if I move an item from my list of values to my collection, I end up in a selection without filters in about half the time. Then it is indeed annoying that you have to make the previous selection again, especially if you are updating several items from, for example, the same year.
- 2.571 berichten
- 14 december 2020 20:03
@Morits, zolang dit niet opgelost is dat terug springen naar de homepage, dan moet je feitelijk niet daar vandaan verder, maar juist met je browser terug klikken, dat gaat sneller.
@Morits, as long as this is not resolved that jumping back to the homepage, then you should not actually continue from there, but click back with your browser, that is faster.
- Catalogus beheerder
- 248 berichten
- 14 december 2020 20:06
Ik meldde dezelfde bug enkele dagen geleden ook al, nog even bevestigen dat-ie nog niet weg is (althans gisterenavond toch nog niet, vandaag nog niets in de shop/verzameling gezet).
Ter verduidelijking een voorbeeld:
Als ik een postzegel uit de catalogus in mijn shop plaats, bv. een zegel uit Hongarije, 1964, kom ik na het toevoegen wel opnieuw in de catalogus terecht in Hongarije, maar zonder vorige filters (1964) en bv. op p. 2 of 3 van de in totaal 112 pagina's. Maar dan zit ik dus ergens in het jaar 1898 of zo. Via de 'geschiedenis-knop' van mijn browser ga ik dan 2 pagina's terug, maar dat is in feite niet de bedoeling. Vervelende (toch voor de ontwikkelaars) is ook dat het niet elke keer fout gaat. Ongeveer 2 keer op de 3 gaat het goed, 1 keer op de drie dus niet. Vroeger nooit voorgehad.
Ik gebruik Win10, Chrome.
I already reported the same bug a few days ago, just confirm that it's not gone yet (at least not yesterday evening, nothing added to the shop / collection today).
An example for clarification:
If I place a stamp from the catalog in my shop, e.g. a stamp from Hungary, 1964, after adding it, I will return to the catalog in Hungary, but without previous filters (1964) and e.g. on p . 2 or 3 out of a total of 112 pages. But then I'm somewhere in the year 1898 or so. I then go back 2 pages via the 'history button' of my browser, but that is actually not the intention. Annoying (at least for the developers) is that it does not go wrong every time. About 2 times in 3 it goes well, 1 time in 3 not. Never before.
I am using Win10, Chrome.
Heren, gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid ( en hopelijk de ontwikkelaars een beetje helpen).
Gebruiken jullie toevallig allemaal de Chrome browser?
(Die heeft okt/nov nieuwere stricte policies en protocollen ingevoerd).
Gentlemen, just a question out of curiosity (and hopefully the developers help out a bit).
Do you all happen to use the Chrome browser?
(It introduced newer strict policies and protocols Oct / Nov).
- 2.571 berichten
- 15 december 2020 02:13
Leike-w, hoogst waarschijnlijk heeft het niets met chroom te maken, nadat de nieuw layout is gekomen is dit ontstaan, daarvoor hadden we dit niet.
ook de terugknop is verdwenen, dat was opgelost door op het Xje te klikken van groene balk die verscheen nadat je iets had veranderd het item in de galerij of iets had toegevoegd in je shop.
nadat de verandering kwam van de afbeeldingen is gewoon een nieuw probleem ontstaan.
Leike-w, most likely it has nothing to do with chrome, after the new layout came this was created, we didn't have this before.
Also the back button has disappeared, which was fixed by clicking the X of the green bar that appeared after changing the item in the gallery or adding something to your shop.
After the change came in the images, a new problem just arose.
Dank je voor het antwoord, maar gezien Chrome de meest gebruikte is, en ook andere browsers dezelfde ' (Chromium) motor' gebruiken (lopen altijd ietsjes achter), is een verandering van oud naar nieuw onderhevig aan de huidige 'eisen' . Derhalve kan een wijzigingen op layout, mogelijk een aanpassing hebben die inwerkt op dat gebeuren. Vandaar..
Het is niet wat we zien, maar hoe het zich onderliggend gedraagt.
Derhalve even polsen of Chrome de problemen geeft, dan kun men verder kijken.
Ik stop hier even..
Thank you for the answer, but given that Chrome is the most used, and other browsers also use the same '(Chromium) engine' (always slightly behind), a change from old to new is subject to the current 'requirements' . Therefore, any changes to layout can potentially have an adjustment that affects that happening. Hence ..
It's not what we see, but how it behaves underneath.
So just check if Chrome gives the problems, then you can look further.
I'll stop here for a moment ..
- Catalogus beheerder
- 53 berichten
- 15 december 2020 17:00
Als ik iets toevoeg aan een winkelmandje, kom ik ook steeds op de home pagina uit. Het item is wel toegevoegd aan het winkelmandje, ik gebruik ook Chrome.
When I add something to a shopping cart, I always end up on the home page. The item has been added to the shopping cart, I also use Chrome.