9van 9
Morits
POWER
  • Catalogus beheerder
  • 4.226 berichten
  • 10 december 2020 10:54
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
10 december 2020 10:54

Als ik een item te koop heb aangeboden dan spring ik daarna automatisch terug naar de homepage van lastdodo. Dat lijkt me niet wenselijk en behoorlijk irritant, moet ik elke keer alle selekties opnieuw doen om op de pagina te komen waar ik bezig was.

Is niet bevorderlijk voor de gezondheid, temeer daar ik heel veel in de shop te koop ga zetten.

Kan daar op korte termijn iets aan gedaan worden????????????

Wat ik ook zie is dat de sorteervolgorde die ik had ingesteld wel bewaard is gebleven, maar niet aktief is. Pas als ik een extra selektie bv taal instel, wordt ook de sorteervolgorde weer aktief.

Edit:

Als ik een item vanuit mijn verzameling in de shop zet, dan gaat het wel goed

 

  • 2.571 berichten
  • 10 december 2020 19:26
10K
added
10K
prices
5K
reviews
2.5K
posts
10 december 2020 19:26

ik speel met Win 10, indien ik een item aan de shop toevoeg vanuit de Alles gallerijen dan spring ik naar de Standaard pagina terug. das ook iritant. 

En als ik een item toevoeg aan de shop in de standaard pagina, dan springt ie naar de volgende standaard pagina.

er zit een springBug in!!!!!!!

TomV
VIP
  • 39 berichten
  • 14 december 2020 18:54
250
prices
25
posts
14 december 2020 18:54

Ik heb iets soortgelijk ondervonden: als ik een item van mijn zoeklijst naar mijn verzameling verplaats, kom ik daarna in ongeveer de helft van de gevallen in een selectie zonder filters. Dan is het inderdaad vervelend dat je opnieuw de eerdere selectie moet maken, zeker als je meerdere items van bijvoorbeeld een zelfde jaar aan het updaten bent.

  • 2.571 berichten
  • 14 december 2020 20:03
10K
added
10K
prices
5K
reviews
2.5K
posts
14 december 2020 20:03

@Morits, zolang dit niet opgelost is dat terug springen naar de homepage, dan moet je feitelijk niet daar vandaan verder, maar juist met je browser terug klikken, dat gaat sneller.

  • Catalogus beheerder
  • 248 berichten
  • 14 december 2020 20:06
500
added
500
prices
10
info pages
10K
reviews
250
posts
14 december 2020 20:06

Ik meldde dezelfde bug enkele dagen geleden ook al, nog even bevestigen dat-ie nog niet weg is (althans gisterenavond toch nog niet, vandaag nog niets in de shop/verzameling gezet).

Ter verduidelijking een voorbeeld:

Als ik een postzegel uit de catalogus  in mijn shop plaats, bv. een zegel uit Hongarije, 1964, kom ik na het toevoegen wel  opnieuw in de catalogus terecht in Hongarije, maar zonder vorige filters (1964) en bv. op p. 2 of 3 van de  in totaal 112 pagina's. Maar dan zit ik dus ergens in het jaar 1898 of zo. Via de 'geschiedenis-knop' van mijn browser ga ik dan 2 pagina's terug, maar dat is in feite niet de bedoeling. Vervelende (toch voor de ontwikkelaars) is ook dat het niet elke keer fout gaat. Ongeveer 2 keer op de 3 gaat het goed, 1 keer op de drie dus niet. Vroeger nooit voorgehad.

Ik gebruik Win10, Chrome.

  • 631 berichten
  • 14 december 2020 20:35
500
added
25
prices
500
posts
14 december 2020 20:35

Heren, gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid ( en hopelijk de ontwikkelaars een beetje helpen).
Gebruiken jullie toevallig allemaal de Chrome browser?

(Die heeft okt/nov nieuwere stricte policies en protocollen ingevoerd).

 

  • 2.571 berichten
  • 15 december 2020 02:13
10K
added
10K
prices
5K
reviews
2.5K
posts
15 december 2020 02:13

Leike-w, hoogst waarschijnlijk heeft het niets met chroom te maken, nadat de nieuw layout is gekomen is dit ontstaan, daarvoor hadden we dit niet.

ook de terugknop is verdwenen, dat was opgelost door op het Xje te klikken van groene balk die verscheen nadat je iets had veranderd het item in de galerij of iets had toegevoegd in je shop.

nadat de verandering kwam van de afbeeldingen is gewoon een nieuw probleem ontstaan.

  • 631 berichten
  • 15 december 2020 11:23
500
added
25
prices
500
posts
15 december 2020 11:23

Dank je voor het antwoord, maar gezien Chrome de meest gebruikte is, en ook andere browsers dezelfde ' (Chromium) motor' gebruiken (lopen altijd ietsjes achter), is een verandering van oud naar nieuw onderhevig aan de huidige 'eisen' . Derhalve kan een wijzigingen op layout, mogelijk een aanpassing hebben die inwerkt op dat gebeuren. Vandaar.. 
Het is niet wat we zien, maar hoe het zich onderliggend gedraagt.
Derhalve even polsen of Chrome de problemen geeft, dan kun men verder kijken. 
Ik stop hier even..

Carl
VIP
  • Catalogus beheerder
  • 53 berichten
  • 15 december 2020 17:00
5K
added
5K
prices
10K
reviews
50
posts
15 december 2020 17:00

Als ik iets toevoeg aan een winkelmandje, kom ik ook steeds op de home pagina uit. Het item is wel toegevoegd aan het winkelmandje, ik gebruik ook Chrome.

9van 9