5van 5
  • 134 berichten
  • 24 juni 2020 11:49
100
added
500
prices
100
posts
24 juni 2020 11:49

Dus gewoon zelfs een open discussie over de veilingen, waar mensen suggesties kunnen doen, ervaringen delen, ... is niet welkom? Als mogelijk blijkt dat meerdere mensen hetzelfde denken of ook menen dat idee X of Y een verbetering is, dan is dat toch goed voor Catawiki? Ik snap echt niet waarom jullie zo dogmatisch een discussie afsluiten en naar de helpdesk verwijzen, zijn jullie dan echt niet geïnteresseerd in klantenfeedback, kritische opmerkingen, ... ? Tijd genoeg om een discussie af te sluiten als hij in cirkeltjes draait of zo, maar nu? Extreem defensieve reactie, niet meer van deze tijd.

Ted
VIP
  • Moderator
  • 1.139 berichten
  • 24 juni 2020 12:03
25K
added
10K
prices
50
info pages
100K
reviews
1K
posts
24 juni 2020 12:03

Dit forum is onderdeel van het verzamelaarsplatform, niet van de veiling. Hij wordt ook niet gelezen door veilingmedewerkers/experts. Elke discussie, opbouwend, afbrekend, positief, negatief en ga zo maar door, is dus nutteloos, want je bereikt gewoon de juiste personen niet. 

  • 134 berichten
  • 24 juni 2020 12:07
100
added
500
prices
100
posts
24 juni 2020 12:07

Dan kunnen de verantwoordelijken hier misschien eens doorgeven aan de veilingmensen dat er ofwel een forum over de veiling zou moeten komen, ofwel dat er discussies zijn die hen kunnen interesseren? Wie koopt en verkoopt er op de veilingen? De verzamelaars (toch bv. voor strips, postzegels, ...). 

  • 134 berichten
  • 24 juni 2020 12:14
100
added
500
prices
100
posts
24 juni 2020 12:14

Zaken zoals; waarom, als ik vanop catawiki.nl vertrek, en een nederlandstalige mail stuur naar de helpdesk (met een nederlandstalig invulformuier), krijg ik een Engelstalig computerantwoord? Waarom, als ik een mail stuur over het thema "Waarom is mijn kavel niet geaccepteerd voor de veiling?" moet ik een bestelnummer ingeven? Er is geen bestelling, het formulier gaat niet over een bestelling... Helpdesk is voor mensen die met een probleem zitten: ze de ene kleine ergernis na de andere geven is niet bevorderlijk voor de klantentevredenheid. 

 

Oh ja, dat mag ik hier niet melden, dat moet ik melden aan de helpdesk...

Ted
VIP
  • Moderator
  • 1.139 berichten
  • 24 juni 2020 12:23
25K
added
10K
prices
50
info pages
100K
reviews
1K
posts
24 juni 2020 12:23

Oh ja, dat mag ik hier niet melden, dat moet ik melden aan de helpdesk...

Je mag het hier best melden hoor, alleen gebeurt er dan verder niets mee. 

5van 5