7van 7
  • 2 berichten
  • 9 november 2019 11:18
9 november 2019 11:18
Ik probeer al een aantal dagen catawiki te bereiken om mijn bod op kavelnummer 30660485 in te trekken, ik heb meerdere berichten gestuurd naar de klantenservice en gisteravond proberen te bellen maar kreeg geen gehoor. Ik wil mijn laatste bod laten verwijderen, dot was namelijk een fout; ik wilde kijken wat de minimumprijs was maar wist niet dat het zo werkte; ik kwam er drie dagen geleden achter dat hij op groen stond, dit was totaal niet de bedoeling! 1200eu is voor mij als student niet te betalen en ik wist niet dat het zo werkte. Ik kan catawiki niet bereiken en de kavel loopt inmiddels over 9 en een galf uur af en hij staat nog steeds op groen. Ik loop erg in de stress zo, kan iemand mij alstublieft helpen?!
  • Moderator
  • 1.567 berichten
  • 9 november 2019 11:28
500
added
5K
prices
100K
reviews
1K
posts
9 november 2019 11:28

Dit is het verzamelaarsforum. Wij staan los van de veilingsite en kunnen daarom helaas niets voor jou betekenen.

Je zal opnieuw contact op moeten nemen met de klantenservice.

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 9 november 2019 11:46
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
9 november 2019 11:46

Vandaag kan je ook bellen.

  • 1.907 berichten
  • 9 november 2019 11:47
5K
added
10K
prices
25
info pages
25K
reviews
1K
posts
9 november 2019 11:47

Ramon is in paniek en heeft toch al dagen ..............geprobeerd de hulpdesk te bereiken ? Mag iemand dan zijn verhaal kwijt ? . Er zijn inmiddelsheb ik begrepen zat zogenaamde pestbieders die de veilingen verstoren en daar valt, tenzij ikmij vergis, deze mijnheer niet onder.  Dat niemand van het Forum hem kan helpen is 2, dat klopt als een bus ,dat is aan Catawiki veilingen cf haar voorwaarden.

Mijnheer Ramon:  er is ook nog een mogelijkheid op het Forum te melden in "enige plaats voor melden problemen met de veiling". En u heeft al iets gemeld en bewaar vooral printscreens /data van uw teksten. Of dat gaat helpen weet niemand, immers als iemand biedt staat er altijd een waarschuwing "pas op biedingen zijn bindend " .  Daar is Catawiki altijd zorgvuldig mee . U vergeet overigens 1 ding , de verkoper heeft ook belangen en als een hoogste bieder niet betaalt ( of kan betalen ) dan heeft de verkoper een probleem en ook Catawiki medewerkers die er tussen zitten.

Hopen voor u dat er andere serieuze bieders zijn die de waarde van het kavel kunnen inschatten.

 

  • 1.907 berichten
  • 9 november 2019 11:48
5K
added
10K
prices
25
info pages
25K
reviews
1K
posts
9 november 2019 11:48

Terwijl ik mijn tekstje tikte was Arco mij voor. Dus blijkbaar kan er contact gezocht worden.

  • 2 berichten
  • 9 november 2019 14:01
9 november 2019 14:01
Ik heb vanochtend gebeld (Nederlandse nummer +31852080260) en zonet, maar krijg een automatisch bericht dat de klantenservice gesloten is. Heb inmiddels wel een mail terug gekregen maar daarin staat alleen dat als de verkoper een professionele verkoper is ik "mogelijk het recht heb om koopovereenkomst te herroepen". Alleen weet ik niet of de Franse verkoper "mtnsavoie" een professionele verkoper is. Ik heb wel een mail terug gestuurd met de vraag of ze een uitzondering kunnen maken, omdat dit de eerste keer is dat ik een fout maak en niet wist dat het zo werkte: ik kan namelijk het bedrag als student niet betalen + ik heb nog eens goed gekeken naar analyserapport van echtheid van het beeldje waar twee andere beeldjes op de foto staan op dat document, dus niet het beeldje die als verkoop wordt aangeboden; dus dit lijkt me ook onbetrouwbaar. Dit zou misschien nog een reden kunnen zijn?
  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 9 november 2019 14:44
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
9 november 2019 14:44

Ik sluit dit topic, want we kunnen hier echt niets voor je doen, hoe vervelend het ook voor je is.

7van 7
Dit onderwerp is gesloten