Heb de laaste 3 weken veel kopers die niet betalen, komt volgens mij doordat de emails van catawiki om te betalen in ongewenste reclame komen de laaste 3 weken, heb er al over gebeld, maar word niks mee gedaan.
In the last 3 weeks I have a lot of buyers who do not pay, I think it is because the emails from Catawiki to pay in unwanted advertising appear in the last 3 weeks, I already called about it, but nothing was done with it.
Bij mij hetzelfde probleem.
Same problem for me.
Vreemd dat Catawik er niks aan doet, kopers zien niet in ongewenste reclame mails, daar door komt het, heb al 3 keer met ze gebeld, maar veranderd niks, nu al 8 kopers diet niet hebben betaald in 2 weken tijd.
Strange that Catavik does nothing about it, buyers don't see unwanted advertising mails, that's why, I've already called them 3 times, but nothing has changed, already 8 buyers have not paid in 2 weeks.
- Moderator
- 1.139 berichten
- 20 juni 2019 08:38
Zoals vaker aangegeven hebben wij hier bij de verzamelaars geen invloed op het reilen en zeilen van de veiling. De klantenservice blijven bestoken met mailtjes en/of telefoontjes is de enige raad die we je kunnen geven.
As often stated, we have no influence on the ins and outs of the auction here at the collectors. Continuing to bombard customer service with emails and / or phone calls is the only advice we can give you.