20van 20
  • 50 berichten
  • 6 april 2016 09:43
1K
added
100
prices
50
posts
6 april 2016 09:43

Bij de laatste van mijn, spaarzame, verkopen via mijn shop, zie ik dat er, nadat het item de status verzonden (of afgehaald) krijgt, niet meer na enige tijd automatisch een uitnodiging tot het geven van feedback naar de koper wordt verzonden. Klopt dit?

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 6 april 2016 10:39
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
6 april 2016 10:39

Nee, gisteren nog feedbackverzoek gekregen.

  • 207 berichten
  • 6 april 2016 11:11
100
prices
100
posts
6 april 2016 11:11

@Drambuie

Is die bestelling gedaan door iemand die nog geen gebruiker is op Catawiki? Dan gaan er namelijk geen mails feedbackverzoeken uit.

Groetjes,

Trigopolis

 

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 6 april 2016 11:17
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
6 april 2016 11:17

Dat is een slimme en correcte opmerking!

  • 50 berichten
  • 6 april 2016 15:16
1K
added
100
prices
50
posts
6 april 2016 15:16

@Trogopolis

Dat was inderdaad het geval en daarmee is mijn vraag beantwoord.

Bedankt voor de feedback!

 

Nieuwe vraag: Kunnen niet-gebruikers feedback geven? (of te wel: heeft het zin ze dat te vragen?)

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 6 april 2016 16:09
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
6 april 2016 16:09

Nope! Feedbacks hangen aan een gebruikersprofiel en dat hebben ze niet.

  • 207 berichten
  • 6 april 2016 16:26
100
prices
100
posts
6 april 2016 16:26

@Drambuie

Graag gedaan en fijn dat je vraag is beantwoord.

Wat betreft jouw nieuwe vraag:

Zoals Arco hiervoor aangaf hangen feedbacks aan een Gebruikerstprofiel wat de niet gebruikers dus niet hebben.

Echter....

De niet Catawiki-gebruikers zouden toch feedback over een bestelling kunnen geven als zij zich alsnog als Catawiki-lid registreren.

Wanneer zij de status van hun bestelling volgen (via link in status update mail die zij ontvangen) hebben ze de keuze om hun order te bekijken zonder in te loggen of dit te doen door zich alsnog als lid te registreren. 

Als zij zich alsnog registreren hebben ze de mogelijkheid om feedback over de betreffende bestelling te geven. (Achter de bestelling zien ze dan de link "Geef feedback" )

Je zou de niet gebruiker dus kunnen vragen zich alsnog als Catawiki-lid te registreren om feedback over diens bestelling bij jouw shop te kunnen geven.

Groetjes,

Trigopolis

  • 4.321 berichten
  • 6 april 2016 17:58
500
added
250
prices
25
info pages
2.5K
posts
6 april 2016 17:58

Dat is een hoop moeite voor iets wat nauwelijks nut heeft.

  • 207 berichten
  • 30 november 2022 11:51
100
prices
100
posts
30 november 2022 11:51
Mij viel op dat bij een order die ik op donderdag 24-11-22 in orderstatus "Verzonden" had gezet op de 3e werkdag na verzenddatum nog geen mail feedbackverzoek was uitgegaan. Normaliter zou dit op dinsdag 29-11-22 uitgezet moeten zijn. 

Het betreft gewoon een verzending binnen Nederland naar een koper met een Nederlands account.  

Is er iets veranderd in de termijn voor het uitgaan van de mails feedbackverzoek of is er sprake van een storing? 
  • 207 berichten
  • 1 december 2022 11:16
100
prices
100
posts
1 december 2022 11:16
Mogelijk is mijn vraag van gisteren ondergesneeuwd door de vele forumberichten en onopgemerkt gebleven. Hierbij voor de zekerheid even een reminder.
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.271 berichten
  • 1 december 2022 12:34
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
1 december 2022 12:34
Trigopolis ,
Volgens mij is hier niets aan veranderd. Ik zie ook dat er heel veel feedback wordt gegeven.
Is dit niet een incident bij 1 order?
  • 207 berichten
  • 1 december 2022 13:14
100
prices
100
posts
1 december 2022 13:14
Rene 
Op maandag 28-11-22 heb ik een andere order op "Verzonden" gezet. Voor die order zou er vandaag een mail feedbackverzoek uit moeten gaan. Ik houd je op de hoogte of die wel is uitgegaan. Hopelijk is het uitblijven van een feedbackverzoek bij die eerdere zending slechts een incident.

Edit ter aanvullende info:
De koper van die eerdere zending van 24-11-22 heeft de orderstatus niet gewijzigd naar "Bestelling ontvangen". Dat is nooit een probleem geweest voor het uitgaan van feedbackverzoeken 3 werkdagen na verzenddatum. Is hier misschien iets in de programmatuur/parameters voor gewijzigd? 

 
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.271 berichten
  • 1 december 2022 13:29
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
1 december 2022 13:29
Trigopolis ,

Als je aangeeft dat je het hebt ontvangen dan kun je direct feedback geven, anders wordt de feedback mail na een bepaalde termijn gestuurd. Die termijn is niet gewijzigd voor zover ik weet.
  • 207 berichten
  • 1 december 2022 14:14
100
prices
100
posts
1 december 2022 14:14
Rene
Bedankt voor je snelle reacties Rene. Zoals eerder aangegeven laat ik hier nog weten of er vandaag voor die andere zending van 28-11-22 wel een mail feedbackverzoek is verstuurd. 
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.271 berichten
  • 1 december 2022 14:23
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
1 december 2022 14:23
Ik weet zo uit m'n hoofd even niet de precieze termijn waarna de mails worden verzonden maar laat maar even weten of en wanneer die worden verstuurd inderdaad Trigopolis 
  • 207 berichten
  • 1 december 2022 15:36
100
prices
100
posts
1 december 2022 15:36
Rene
De mails feedbackverzoeken gaan normaliter altijd uit op de 3e werkdag na de verzenddatum bij verzendingen binnen Nederland en op de 10e werkdag na de verzenddatum bij verzendingen buiten Nederland. 

De mails feedbackverzoeken worden direct verstuurd als verkoper de orderstatus wijzigt naar "Afgehaald" en inderdaad ook wanneer de koper het wijzigt naar "Bestelling ontvangen".   
  • 207 berichten
  • 1 december 2022 20:51
100
prices
100
posts
1 december 2022 20:51
Rene
Voor de op 28-11-22 verzonden order is er vandaag geen mail feedbackverzoek uitgegaan. Voor de order die op 24-11-22 verstuurd is ook nog niet. Ik denk dat er toch iets aan de hand is. 
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.271 berichten
  • 1 december 2022 20:57
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
1 december 2022 20:57
Ok, we gaan er even naar kijken Trigopolis 
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.271 berichten
  • 2 december 2022 13:03
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
2 december 2022 13:03
Trigopolis ,

We zijn er in gedoken en je hebt helemaal gelijk: 
er kon een situatie optreden waarbij ten onrechte werd bepaald dat de koper uit het buitenland kwam en om die reden werd de feedback mail dan later gestuurd dan eigenlijk zou moeten. Dat hebben we zojuist opgelost. De feedback mails m.b.t. de 2 orders waar je aan refereerde, worden vandaag naar de koper gestuurd.

Erg bedankt voor het signaleren!
  • 207 berichten
  • 2 december 2022 13:11
100
prices
100
posts
2 december 2022 13:11
Rene 
Fijn dat achterhaald kon worden wat er niet in orde was en dat het ook alweer opgelost is.
Bedankt voor de snelle fix en je terugkoppeling :-)
20van 20