6van 6
  • 1 bericht
  • 15 december 2014 20:34
1K
added
15 december 2014 20:34

Het synchroniseren met mijn iphone / ipad app werkt al enkele dagen niet meer. Telkens worden alleen die items geladen die tot 3 dagen terug in mijn verzameling voorkwamen. Nieuwe items worden niet opgenomen. Hebben meer verzamelaars hier last van? Zijn er oplossingen beschikbaar?

  • 7 berichten
  • 6 augustus 2019 15:56
2.5K
added
50
prices
6 augustus 2019 15:56

Ik probeer nu al weken lang mijn verzameling vanaf mijn iMac naar mijn iPad en smartphone te synchroniseren. Bestaat die mogelijkheid eigenlijk nog wel?

Niemand van Catawiki reageert op mijn hulpvraag. Is het verzamelen een ondergeschoven kind geworden?

Bertt112

  • Catalogus beheerder
  • 71 berichten
  • 6 augustus 2019 17:11
1K
added
100
prices
50
info pages
50K
reviews
50
posts
6 augustus 2019 17:11

Het probleem met de iPhone en inmiddels ook met Android is bekend bij de moderator (Arco).

De berichten staan echter een beetje verspreid over verschillende topics in dit forum maar worden, indien herkend, gecentraliseerd via onderstaande link.

https://www.catawiki.nl/forum/forums/33-nieuws/topics/23669-storing-in-de-app?switch_content_locale=nl

Het is inderdaad heel jammer dat het probleem niet wat simpeler is op te lossen. Veel verzamelaars, waaronder ikzelf, gebruiken de sinchonisatie regelmatig om de verzamelingen up-to-date te houden en onderweg beschikbaar te hebben.

De items worden gelukkig wel gewoon verwerkt in catawiki zelf en zijn dus beschikbaar maar dus niet zo handzaam als in de CW Verzamel!

Ik kan me niet voorstellen dat CW Verzamel! geen aandacht meer krijgt. Ik denk eerder dat de problemen groter zijn dan wij zelf kunnen zien ...

  • 5 berichten
  • 7 september 2019 15:55
100
added
500
prices
7 september 2019 15:55

Ik kan ook al een tijdje mijn CW verzamel app niet synchroniseren, waardoor mijn verzameling niet geheel op mijn mobiel up to date is. Enig idee hoe dat kan?

  • 4 berichten
  • 7 september 2019 16:28
7 september 2019 16:28

heb hier zelfde probleem volgens mij is dit omdat de app niet meer up to date is voor de iphone

is reeds van 2016 niets meer aan gedaan 

denk dat alle irene werk die ik in de verzamel! in’s gestoken heb verloren zijn

  • 1 bericht
  • 8 september 2019 16:33
8 september 2019 16:33

Heb ook de problemen met het synchroniseren van mijn verzameling via Catawiki mobil zowel op de iPad of de iPhone je kan er enkel gebruik van maken op de website de gebruikte versie 4.2.1 dateerd van 2016 is sindsdien geen enkele maal meer geüpdatet 

Ook problemen met het veilingsalert van de stripveilingen krijg geen enkel mail meer wanneer de veiling start 

Reeds enkele mails gestuurd naar de maker en naar Catawiki om het probleem aan te kaarten , maar geen van beide heeft kennis over het probleem wordt mij verteld 

Enig idee hoe dit opgelost geraakt 

Mvg

6van 6