16van 16
  • 5 berichten
  • 10 februari 2014 16:16
50
added
100
prices
10 februari 2014 16:16
Hoi,sinds enkele dagen ben ik bezig de 'Yvert'-nrs in te voeren in de catalogus 'Nederland' en tegelijkertijd items invoegen in "mijn catalogus" . Sinds deze middag ondervindt ik echter volgende 2 problemen :1 - Na het selecteren van een item ontbreekt rechts de knop "Terug" (normaal onder "historie" en kan ik niet meer rechtstreeks op de catalogus2 - Helemaal rechts bovenaan verdwijnt "Mijn catawiki"; i.p.v. hiervan verschijnt "inloggen" alhoewel ik ingelogd ben. (Items worden zelfs toegevoegd aan "Mijn catalogus".)Graag iemand dit nakijken aub.
  • 64 berichten
  • 10 februari 2014 18:41
1K
added
5K
prices
50
posts
10 februari 2014 18:41
Bij mij slaat CW ook helemaal tilt, zelfde problemen. En dit al sinds zondagmiddag.
  • Catalogus beheerder
  • 196 berichten
  • 10 februari 2014 19:46
500
added
500
prices
1K
reviews
100
posts
10 februari 2014 19:46

Iphone en ipad oké.

Op PC (met int.explorer) zelfde problemen. Ook als je bij een item klikt om te kijken in wiens verzameling dat item zit ......... zwijgt catawiki, net als bij vergelijkbare functies.

Ted
VIP
  • Moderator
  • 1.139 berichten
  • 10 februari 2014 20:29
25K
added
10K
prices
50
info pages
100K
reviews
1K
posts
10 februari 2014 20:29

We gaan utzoeken waar het aan ligt

@postman54 / raoulamelinckx

Kunnen jullie aangeven met welke browser jullie werken.

 

  • 5 berichten
  • 11 februari 2014 07:59
50
added
100
prices
11 februari 2014 07:59

@Ted,

Ik werk met google-chrome onder Windows XP (een est onder I.E. 8 gaf echter hetzelfde probleem).

Het lijkt mij echter dat momenteel het probleem opgelost is.

 

Update : ik heb nu een dik anderhalf uur zonder problemen kunnen werken (9u30)

  • 1.276 berichten
  • 11 februari 2014 16:01
1K
added
5K
prices
25
info pages
1K
posts
11 februari 2014 16:01

Pas op !

 

Windows xp  geven landelijk veel problemen. Er zijn zelfs site van banken die niet meer op windows xp werken.

Misschien moet u een nieuwe software windows 8,1 installeren.

De beveiling bij xp wordt niet meer door window , per april 2014 , geactualiseerd.

Dus u moet stappen ondernemen.

Ik moet ook aan nieuwe software .

Mvg.

Micho

 

  • 5 berichten
  • 11 februari 2014 17:29
50
added
100
prices
11 februari 2014 17:29

Micho, zolang je met degelijke eigen beveiliging werkt kan er niks verkeerd gaan hoor.

Trouwens, XP werkt bij al jaren prima dus mij jagen ze niet snel op kosten !!!  Het probleem van de banken is dat vele bancontant-automaten (hier in Belgie) nog op XP werken, maar ook daar zullen ze wel een degelijk beveiligings systeem hebben zeker.

Groetjes, Guido

  • 1.276 berichten
  • 11 februari 2014 18:25
1K
added
5K
prices
25
info pages
1K
posts
11 februari 2014 18:25

Postman

Ik had een goede beveiliging maar deze werd door xp geblokkeerd.

Dat de banken in Belgie nog met xp werken, dat zegt genoeg. Blijkbaar nemen ze de beveiliging dan niet serieus. Maar wanneer er fraude wordt gepleegd dan leggen ze het probleem bij de klant.

Gewoon het probleem op een ander bordje leggen. Maar dat doen de banken tegenwoordig steeds meer.

Mvg.

Micho

 

 

  • 1.890 berichten
  • 11 februari 2014 21:21
1K
added
5K
prices
10
info pages
1K
reviews
1K
posts
11 februari 2014 21:21

Blijkbaar nemen ze de beveiliging dan niet serieus.

Micho, als je Microsoft gebruikt als operating system dan neem je beveiliging sowieso niet serieus.

  • 75 berichten
  • 11 februari 2014 23:04
11 februari 2014 23:04

Hoi allemaal,

Er zat sinds 14u vanmiddag een fout in het systeem waardoor het bewerken of aanmaken van postzegel items niet goed werkte.

Excuses voor het ongemak! Als het goed is is dit nu verholpen.

 

NB @raoulamelinckx: deze fout zat er zondag nog niet in; ondervind jij nog steeds problemen?

  • 1.276 berichten
  • 12 februari 2014 09:49
1K
added
5K
prices
25
info pages
1K
posts
12 februari 2014 09:49

Sinbad

Ik kan geen oordeel geven over de beveiliging van windows systeem.

Dat laat ik aan professionele mensen over.

Mijn beveiling werd door een provider uitgevoerd. Helaas kon deze software niet meer met xp software communiseren.

Xp gaat er ook uit en wordt niet meer ondersteund door windows ( april 2014).

Maar ook mijn bank liet het afweten want deze liep ook vast op xp windows.

Blij dat ik meerdere pc heb en ik kon gemakkelijk uitwijken.

Dat wil ik slechts aan personen doorgeven die nog met xp windows werken.

Mvg.

Micho

  • 1.276 berichten
  • 14 februari 2014 16:39
1K
added
5K
prices
25
info pages
1K
posts
14 februari 2014 16:39

Info over xp

Wat houdt het beëindigen van de ondersteuning voor Windows XP in?

Na 12 jaar komt er een eind aan de ondersteuning van Windows XP door Microsoft. In samenwerking met onze hardware- en softwarepartners willen we ons nu op de ondersteuning van nieuwere technologieën richten, zodat we nieuwe ervaringen kunnen blijven aanbieden.

Daarom stoppen we op 8 april 2014 met de technische ondersteuning van Windows XP en stoppen we met de automatische beveiligingsupdates. Vanaf die datum zal Microsoft ook stoppen met het beschikbaar stellen van Microsoft Security Essentials voor Windows XP. Als je Microsoft Security Essentials al hebt geïnstalleerd, blijf je enige tijd updates voor anti-malwarehandtekeningen ontvangen. Dit betekent niet dat je pc beveiligd is omdat Microsoft niet langer beveiligingsupdates voor je pc levert.

Als je na het beëindigen van de ondersteuning Windows XP blijft gebruiken, zal je pc gewoon blijven werken, maar loop je wel kans dat deze kwetsbaarder wordt voor virussen en andere beveiligingsrisico's. Je zult ook merken dat steeds meer apps en apparaten compatibiliteitsproblemen met Windows XP krijgen omdat fabrikanten van software en hardware zich op nieuwere Windows-versies richten.

Tot uw dienst

Micho

  • 1.890 berichten
  • 14 februari 2014 19:02
1K
added
5K
prices
10
info pages
1K
reviews
1K
posts
14 februari 2014 19:02

We???

Micho werk je bij de marketingafdeling van Microsoft?

az60
VIP
  • 1.262 berichten
  • 14 februari 2014 19:17
1K
added
100
info pages
2.5K
reviews
1K
posts
14 februari 2014 19:17

@Sinbad

Dan is hij op 13 februari in dienst getreden, want in zijn mail van 12 februari zegt hij nog:

Dat laat ik aan professionele mensen over

 

 

  • 1.276 berichten
  • 14 februari 2014 19:35
1K
added
5K
prices
25
info pages
1K
posts
14 februari 2014 19:35

Ik wilde wat bijsnabbelen. Lukt dat ook weer niet.;)

Slechts info voor personen die nog  met xp werken!

Mvg

Micho

 

  • 214 berichten
  • 1 juli 2014 09:23
2.5K
added
2.5K
prices
100
posts
1 juli 2014 09:23

Twee problemen met de site, t.w.:

1) In mijn shop staat bij postzegels nog 1 item, nl. een combinatie van zegels van Polen. Deze combinatie wil ik verwijderen maar dit is niet mogelijk, krijg dan een error. Waarschijnlijk zijn de zegels in de combinatie verwijderd uit de catalogus.

2) Bij mijn winkelwagens staan diverse shops maar ook mijn eigen winkel. Raar maar waar. Uiteraard wil ik niets bij mijzelf bestellen maar kan ook de winkelwagen niet verwijderen. Weet niet hoe dat hier beland is.

Wie o Wie heeft een oplossing. Alvast bedankt voor de hulp.

16van 16