Na een verkoop van mijn boek zie ik een melding dat er een bericht naar mij is gezonden: " Order bijgewerkt .Email met verzoek om feedback verstuurd' ,
maar kan deze niet terugvinden en wil hierover een bericht verzenden.
Op de pagina van mijn shop zie ik geen link naar een contact persoon met wie ik hierover contact kan leggen?
Kunt u mij aangeven wie ik hierover kan mailen?
Mvg
After a sale of my book, I see a message that a message has been sent to me: "Order updated. Email with request for feedback sent" ,
but possible cannot find it and would like to send a message about this.
On the page of my shop I do not see a link to a contact person with whom I can contact about this?
Can you indicate me who can I email about this?
SVG
- Catalogus manager
- 5.408 berichten
- 1 december 2013 11:04
@Rie3
Na een verkoop van mijn boek zie ik een melding dat er een bericht naar mij is gezonden: " Order bijgewerkt .Email met verzoek om feedback verstuurd' ,
Indien de Verkoper de status van een bestelling verandert in Verzonden, dan wordt er door het systeem automatisch een mail verzonden naar de Koper met het verzoek om feedback te geven. Deze mail wordt dus niet verzonden door de Verkoper en kun je dus ook niet terugvinden.
Je hebt zelf de status op Verzonden gezet, dan weet je ook van wie die bestelling was en heb je daar ook de contactgegevens van.
@ Rie3
After a sale of my book, I see a notification that a message has been sent to me: "Order updated. Email with request for feedback sent ',
If the Seller changes the status of an order to Shipped, the system automatically sends an email to the Buyer requesting feedback. This e-mail is therefore not sent by the Seller and can therefore not be found.
You have set the status to Shipped yourself, so you also know who the order was from and you also have the contact details for it.