6van 6
  • 3 berichten
  • 16 mei 2013 15:31
100
prices
16 mei 2013 15:31

is er een optie om dit te melden?

binnenkort knijp ik er een week of2/3 vantussen en kunnen er geen kavels opgezonden worden. Is er iets waardoor ik dit de evt koper/catawiki zelf van een kavel kan laten weten?

  • Catalogus beheerder
  • 2.413 berichten
  • 16 mei 2013 16:29
500
added
500
prices
50
info pages
250
reviews
2.5K
posts
16 mei 2013 16:29

binnenkort knijp ik er een week of2/3 vantussen

Ik neem aan dat je daarna weer terug komt en niet ervandoor gaat ;) ! (Helaas heb ik laatst ook berichten gelezen van verkopers die met de noorderzon vertrokken zijn en niet meer terugkomen. Dat slaat niet op jou, maar moest het toch even melden).

Je kan je shop tijdelijk sluiten door naar Mijn Shop te gaan en dan aan de linkerkant op Shopinstellingen te klikken. Ga een eindje naar beneden en daar staat in het grijs Tijdelijk sluiten shop (in hoofdletters, maar daar heb ik een hekel aan). Klik daar op en vink het vakje tijdelijk sluiten aan. Je kan daar zelfs een mededeling plaatsen in diverse talen (waar is het Frans eigenlijk dan gebleven?). Je moet dan alleen nog wel zelf je shop weer openen door het vinkje weg te halen.

Als het goed is heb je van CataWiki bij het aflopen van een veiling een bericht gekregen met de gegevens van de koper (denk ik, ik heb het zelf nog niet gedaan) of pas als hij betaald heeft. Dan kan je de koper zelf op de hoogte stellen dat het geen onwil is dat je niet reageert, want sommige kopers hebben toch erg weinig geduld.

  • 3 berichten
  • 16 mei 2013 18:21
100
prices
16 mei 2013 18:21

ok, en wat bij de veiling. er is iets geveild, maar nog niet betaald. ik kan het onmogelijk opsturen als ik er niet ben he? mss een met vakantie vinkje, zodat ook de veilingmeesters hiervan op de hoogte zijn????

  • 431 berichten
  • 16 mei 2013 19:15
16 mei 2013 19:15

ok, en wat bij de veiling. er is iets geveild, maar nog niet betaald. ik kan het onmogelijk opsturen als ik er niet ben he? mss een met vakantie vinkje, zodat ook de veilingmeesters hiervan op de hoogte zijn????

Het aantal veilingaanbieders is veel te groot om dit bij te kunnen houden. Wat we tegen aanbieders zeggen die ons een dergelijke vraag stellen is: Begin de titel van je kavels met (### Niet plaatsen xx/xx t/m xx/xx ###. Hierdoor kunnen de veilingmeesters dat direct zien bij het screenen van een kavel.

  • 3 berichten
  • 17 mei 2013 07:38
100
prices
17 mei 2013 07:38

ah, ok. bij de kavels die nog niet geveild of ingeplant zijn, akn ik dat nog doen, maar bij diegene die geveild zijn en nog niet betaald: als de betaling binnen mijn vakantie valt, zal de koper even moeten wachten he?

  • 1.194 berichten
  • 18 mei 2013 00:26
50
added
100
prices
1K
posts
18 mei 2013 00:26

@ tim

 

dat lijkt mij wel ja

 

maar ervaring leer als ze binnen 1 week niet betalen betalen ze nooit

 

6van 6