Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij iemand maar nog altijd geen factuur gekregen. Hoe moet ik de bestelling zelf annuleren als er helemaal geen reactie meer komt? Het blijft anders maar in 'Mijn bestellingen' staan. Als verkoper kun je het annuleren, maar als koper zie ik geen mogelijkheid om te annuleren.
I placed an order with someone 2 weeks ago but I still haven't received an invoice. How do I cancel the order myself if there is no response at all? Otherwise it will remain in 'My orders'. As a seller you can cancel it, but as a buyer I see no option to cancel.
- 227 berichten
- 23 februari 2013 20:42
Heb je al contact opgenomen met de verkoper?
Mogelijk is deze ziek of op vakantie.
Have you already contacted the seller?
They may be ill or on vacation.
Het zelfde geval eens voor gehad . Nooit enige reactie gekregen slechts jaartje nadien verzoek om feeback gekregen omdat de bestelling geanumeerd was . Dit 1 jaar later nooit contact gehad met de verkoper ervan . Heb trouwens weer zulk een bestelling staan reeds van 27-1-2013 en nog steeds geen betalingsgegevens gekregen plus ook geen reactie op op persoonlijke mail naar deze shop ook reeds een weekje geleden .
Had the same case once before. Never received any response, only received a request for feeback a year later because the order was canceled. This 1 year later never had contact with the seller. By the way, have such an order already been placed on 27-1-2013 and still have not received any payment details plus no response to a personal email to this shop even a week ago.
Ja, maar misschien moet ik het nog even afwachten. Er zal zeker een reden zijn. Maar mij viel op dat ik ook mijn bestelling niet zelf kan annuleren als ik bijvoorbeeld na maanden nog geen reactie heb gekregen.
Yes, but I might have to wait and see. There will certainly be a reason. But I noticed that I cannot cancel my order myself if, for example, I have not received a response after months.
Is wel een gemiste optie die we niet hebben dat we eigenlijk bevoorbeeld na 1 maand dit niet kunnen daar we mogelijk elders het zelfde kunen kopen maar niet durven om dan deze later niet dubbel te hebben . Vorige keer heb ik daar het reeds meer dan 6 maand was het toch gewaagd dat album elders te kopen . was wel verbaast een jaartje nadien dat verzoek te krijgen . Dit met melding geamuleerd wegens niet meer levenbaar terwijl ik nooit voordien op een af andere manier reactie heb gekregen .
Is a missed option that we do not have that we actually cannot do this after 1 month, as we may be able to buy the same elsewhere but do not dare not to have it twice later. Last time I had it there for more than 6 months it was still risky to buy that album elsewhere. was surprised to receive that request a year later. This with notification amulated because no longer viable, while I have never received a response in any other way before.
Ik heb helaas nog altijd geen factuur ontvangen. De enigste reactie op mijn eerste berichtje was van 8 februari dat ze eerst carnaval moest vieren en de 'volgende week' zou reageren. Maar helaas, het is nu 1 maart en heb nog altijd geen reactie. Na nog eens twee berichtjes nog altijd geen reactie.
Zou zo'n shop niet beter gesloten kunnen worden voor weer iemand iets besteld?
Unfortunately I have still not received an invoice. The only reaction to my first message was from February 8 that she first had to celebrate carnival and would respond the 'next week'. But unfortunately, it is now March 1 and still have no response. After another two messages still no response.
Wouldn't a shop like that be better closed before someone ordered something again?
Je bent enigste niet daar ik zelfs nog geen reactie op mijn m
You're not the only one as I don't even respond to my m
Gooit mij blijkbaar eruit .
Bent blijkbaar einigste niet daar zelfs in nog geen reactie op mijn mail heb gehad en jij blijkbaar wel . van mij is het reeds meer dan 1 maand mijn bestelling .
Heb trouwens reeds op forum elders gezeien dat ook nog iemand anders iets besteld geeft in zelfde shop lijk ik en ook nog steeds op reactie wacht .
We kunnen maar blijven hopen dat we een factuur of berichtje krijgen op zijn minst waardor we weten dat we elders best kijken ervoor om onze verzameling aan te vullen met deze dingen .
In mijn geval geeft feeback weinig zin daar ik bijna zeker een van zijn eerste klanten was daar ik besteld heb de zelfde dag dat hij lid is geworden dat ik gezien heb ondertussen en mogelijk plots ervanaf ziet .
Apparently throws me out.
Apparently you're not the only one there, haven't even had a response to my email yet and apparently you do. from me it is already more than 1 month my order.
By the way, I have already said on the forum elsewhere that someone else also ordered something in the same shop, I seem and still waiting for a response.
We can only hope that we get an invoice or message at least so that we know that we should look elsewhere to supplement our collection with these things.
In my case feeback makes little sense as I was almost certainly one of his first customers as I ordered the same day he joined which I have seen meanwhile and possibly suddenly withdraws.
Ik heb ook al te maken gehad met deze niet erg professionele verkopers. Ik stuur meestal een rappel als ze na enkele dagen niet op een bestelling reageren. Krijg ik dan nog niets te horen van deze persoon, vraag ik deze vriendelijk de bestelling te annuleren. Het kan dan nog zijn dat de bestelling nog maandenlang open blijft staan. Maar ondertussen heb ik de gezochte items al lang bij een andere betrouwbaardere verkoper besteld.
Ik heb ook het gevoel dat sommige mensen een account aanmaken en als ze weinig of niets verkopen het gewoon opgeven. Natuurlijk is dat niet leuk voor mensen die naar speciefike items zoeken en dan blij zijn dat ze deze hier terugvinden, maar dan stuiten op een verkoper die niet reageert :(
I've also dealt with these not very professional sellers. I usually send a reminder if they don't respond to an order after a few days. If I still don't get to hear from this person, I kindly ask them to cancel the order. It may still be that the order remains open for months. But in the meantime, I have long since ordered the items I wanted from another more reliable seller.
I also have the feeling that some people create an account and if they sell little or nothing, just give up. Of course that is not nice for people who are looking for specific items and are happy to find them here, but then come across a seller who does not respond :(
Is het mogelijk om een bestelling die ik gedaan heb en de verkoper geen factuur stuurt te annuleren zodat hij uit het lijstje orders verdwijnt?
Is it possible to cancel an order that I have placed and the seller does not send an invoice so that he disappears from the list of orders?
- Catalogus manager
- 8.580 berichten
- 29 april 2020 10:43
Nee, het is voor kopers nog niet mogelijk om zaken te archiveren...
No, it is not yet possible for buyers to archive things ...
Dank voor je antwoord.
Thank you for your answer.
jammer dat annuleren van een besteling niet kan.
In de loop der jaren is er op verschillende postzegelbestellingen niet gereageerd. Ik vraag me af of die shops nog wel bestaan . Controleert Last Dodo daarop? Zo niet dat zal er wel vervuiling optreden in het shopbestand mede omdat postzegelverzamelaars een uitstervend ras is
It is a pity that you cannot cancel an order.
Over the years, several stamp orders have not been responded to. I wonder if those shops still exist. Does Last Dodo check for that? If not, pollution will occur in the shop database, partly because stamp collectors are a dying breed
- Catalogus manager
- 8.580 berichten
- 19 september 2020 22:26
Alle shops die nu open zijn, hebben zich sinds 1 juli geregistreerd, dus alles is actueel.
All shops that are now open have registered since July 1, so everything is up to date.
thx
thx