15van 15
  • 84 berichten
  • 23 februari 2013 14:07
10K
added
10K
prices
25K
reviews
50
posts
23 februari 2013 14:07

Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij iemand maar nog altijd geen factuur gekregen. Hoe moet ik de bestelling zelf annuleren als er helemaal geen reactie meer komt? Het blijft anders maar in 'Mijn bestellingen' staan. Als verkoper kun je het annuleren, maar als koper zie ik geen mogelijkheid om te annuleren. 

  • 227 berichten
  • 23 februari 2013 20:42
5K
added
10K
prices
10
info pages
100
posts
23 februari 2013 20:42

Heb je al contact opgenomen met de verkoper?
Mogelijk is deze ziek of op vakantie.

  • 27 berichten
  • 23 februari 2013 21:14
25
posts
23 februari 2013 21:14

Het zelfde geval eens voor gehad . Nooit enige reactie gekregen slechts jaartje nadien verzoek om feeback gekregen omdat de bestelling geanumeerd was . Dit 1 jaar later nooit contact gehad met de verkoper ervan . Heb trouwens weer zulk een bestelling staan reeds van 27-1-2013 en nog steeds geen betalingsgegevens gekregen plus ook geen reactie op op persoonlijke mail naar deze shop ook reeds een weekje geleden .

  • 84 berichten
  • 23 februari 2013 21:32
10K
added
10K
prices
25K
reviews
50
posts
23 februari 2013 21:32

Ja, maar misschien moet ik het nog even afwachten. Er zal zeker een reden zijn. Maar mij viel op dat ik ook mijn bestelling niet zelf kan annuleren als ik bijvoorbeeld na maanden nog geen reactie heb gekregen.

 

 

  • 27 berichten
  • 23 februari 2013 21:52
25
posts
23 februari 2013 21:52

Is wel een gemiste optie die we niet hebben dat we eigenlijk bevoorbeeld na 1 maand dit niet kunnen daar we mogelijk elders het zelfde kunen kopen maar niet durven om dan deze later niet dubbel te hebben . Vorige keer heb ik daar het reeds meer dan 6 maand was het toch gewaagd dat album elders te kopen . was wel verbaast een jaartje nadien dat verzoek te krijgen . Dit met melding geamuleerd wegens niet meer levenbaar terwijl ik nooit voordien op een af andere manier reactie heb gekregen .

  • 84 berichten
  • 1 maart 2013 09:41
10K
added
10K
prices
25K
reviews
50
posts
1 maart 2013 09:41

Ik heb helaas nog altijd geen factuur ontvangen. De enigste reactie op mijn eerste berichtje was van 8 februari dat ze eerst carnaval moest vieren en de 'volgende week' zou reageren. Maar helaas, het is nu 1 maart en heb nog altijd geen reactie. Na nog eens twee berichtjes nog altijd geen reactie.

Zou zo'n shop niet beter gesloten kunnen worden voor weer iemand iets besteld? 

  • 27 berichten
  • 1 maart 2013 10:12
25
posts
1 maart 2013 10:12

Je bent enigste niet daar ik zelfs nog geen reactie op mijn m

  • 27 berichten
  • 1 maart 2013 10:19
25
posts
1 maart 2013 10:19

Gooit mij blijkbaar eruit .

 

Bent blijkbaar einigste niet daar zelfs in nog geen reactie op mijn mail heb gehad en jij blijkbaar wel . van mij is het reeds meer dan 1 maand mijn bestelling .

Heb trouwens reeds op forum elders gezeien dat ook nog iemand anders iets besteld geeft in zelfde shop lijk ik en ook nog steeds op reactie wacht .

 

We kunnen maar blijven hopen dat we een factuur of berichtje krijgen op zijn minst waardor we weten dat we elders best kijken ervoor om onze verzameling aan te vullen met deze dingen .

In mijn geval geeft feeback weinig zin daar ik bijna zeker een van zijn eerste klanten was daar ik besteld heb de zelfde dag dat hij lid is geworden dat ik gezien heb ondertussen en mogelijk plots ervanaf ziet .

  • 26 berichten
  • 16 juni 2013 11:28
500
added
25
posts
16 juni 2013 11:28

Ik heb ook al te maken gehad met deze niet erg professionele verkopers. Ik stuur meestal een rappel als ze na enkele dagen niet op een bestelling reageren. Krijg ik dan nog niets te horen van deze persoon, vraag ik deze vriendelijk de bestelling te annuleren. Het kan dan nog zijn dat de bestelling nog maandenlang open blijft staan. Maar ondertussen heb ik de gezochte items al lang bij een andere betrouwbaardere verkoper besteld.

Ik heb ook het gevoel dat sommige mensen een account aanmaken en als ze weinig of niets verkopen het gewoon opgeven. Natuurlijk is dat niet leuk voor mensen die naar speciefike items zoeken en dan blij zijn dat ze deze hier terugvinden, maar dan stuiten op een verkoper die niet reageert :( 

  • 224 berichten
  • 29 april 2020 10:26
100
added
100
posts
29 april 2020 10:26

Is het mogelijk om een bestelling die ik gedaan heb en de verkoper geen factuur stuurt te annuleren zodat hij uit het lijstje orders verdwijnt?

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 29 april 2020 10:43
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
29 april 2020 10:43

Nee, het is voor kopers nog niet mogelijk om zaken te archiveren...

  • 224 berichten
  • 29 april 2020 10:52
100
added
100
posts
29 april 2020 10:52

Dank voor je antwoord.

  • 10 berichten
  • 19 september 2020 22:25
19 september 2020 22:25

jammer dat annuleren van een besteling niet kan.

In de loop der jaren is er op verschillende postzegelbestellingen niet gereageerd. Ik vraag me af of die shops nog wel bestaan . Controleert Last Dodo daarop?  Zo niet  dat zal er wel vervuiling optreden in het shopbestand mede omdat postzegelverzamelaars  een uitstervend ras is 

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 19 september 2020 22:26
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
19 september 2020 22:26

Alle shops die nu open zijn, hebben zich sinds 1 juli geregistreerd, dus alles is actueel.

  • 10 berichten
  • 19 september 2020 22:31
19 september 2020 22:31

thx

15van 15