Snel naar pagina
25van 39
  • 30 berichten
  • 23 september 2016 18:18
25
posts
23 september 2016 18:18
Ik heb de catalogus gedownload, maar tevergeefs. Ik kan echter niet de waarde vinden van het figuurtje. Maar toch bedankt voor de informatie.
  • Catalogus beheerder
  • 2.219 berichten
  • 23 september 2016 13:17
100
added
250
prices
100
info pages
50K
reviews
2.5K
posts
23 september 2016 13:17

Het figuurtje staat gewoon op pagina 18 van de catalogus van HPH die je via de website kunt downloaden. Het is dus niet oud of zeldzaam en het zal ook niet heel waardevol zijn. Hooguit een paar euro, schat ik.

Uit je foto's is trouwens niet af te leiden hoe groot het ding is. Vermelding van de afmetingen zou handig zijn.

  • 30 berichten
  • 23 september 2016 12:05
25
posts
23 september 2016 12:05
Bedankt voor de informatie! Ik heb de Mickey Mouse ingevoerd in de catalogus. En ik had ook een vraag gesteld op www.hph.ch. Nu hoop ik dat ik meer te weten kom.
  • 1.907 berichten
  • 9 september 2016 13:04
5K
added
10K
prices
25
info pages
25K
reviews
1K
posts
9 september 2016 13:04

Wellicht kunt u een vraag uitzetten met foto  bij

http://www.hph.ch/E/index.html

 

 

Ted
VIP
  • Moderator
  • 1.139 berichten
  • 8 september 2016 20:50
25K
added
10K
prices
50
info pages
100K
reviews
1K
posts
8 september 2016 20:50

'een foto zegt meer dan duizend woorden' [Arthur Brisbane-1911]

Als je eens begint met Mickey in te voeren in de catalogus, dan kunnen we zien waar je het over hebt. 

  • 30 berichten
  • 8 september 2016 19:13
25
posts
8 september 2016 19:13
Hallo geachte lezers,Ik heb thuis een kunststof Mickey Mouse in Oldtimer-figuurtje en ik zou hiervan graag de waarde willen weten. De fabrikant is HPH AG.Weten jullie de waarde van dit figuurtje? Want ik heb al verschillende catalogussen doorzocht, maar tevergeefs. Mvg, Karen Hartman
  • Catalogus beheerder
  • 1.756 berichten
  • 29 november 2011 12:27
2.5K
added
5K
prices
10
info pages
25K
reviews
1K
posts
29 november 2011 12:27

Tv en Fim is een thema rubriek. De dingen die je daar bij elkaar ziet staan staan feitelijk elders in de catalogus in fysieke rubrieken als strips en beeldjes.

Je kunt wel zelf de Muppets als nieuw 'thema' toevoegen door via deze rubriek een nieuw item in te voeren.

Als je in het hoodfscherm van de Tv en Film links op Item toevoegen aan catalogus klikt krijg je een nieuw scherm waar je moet kiezen in welke fysieke rubriek het item dat je aan het invoeren bent thuishoort (stel het is een puzzel, dan kies je hier uit de dropdown puzzel). Je krijgt dan een nieuw invoerscherm dat hoort bij de fysieke rubriek die je gekozen hebt (want daar komt het item ook te staan).  Maar helemaal bovenaan zie je het veld serie held of ster staan. Daar moet je Muppets invullen, want dat wordt je nieuwe tv en film thema. Vul de rest ook netjes in en klik op toevoegen.

Vanaf dat moment is er een serie\held Muppets bij de Tv en Film rubriek.

Andere muppets items kun je dan via die niewe serie toevoegen. Je kunt dan ook Muppet items die al elders in de catalogus staan aan de nieuwe serie\held bij tv en film koppelen via het knopje koppelen verzamelgebied in het detailscherm van het betreffende item. Daardoor worden deze item sook zichtbaar in de rubriek Tv en Film zodat je daar alles van de Muppets bij elkaar kunt zien.

Morits
POWER
  • Catalogus beheerder
  • 4.226 berichten
  • 29 november 2011 12:24
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
29 november 2011 12:24

vreemd, er is op de homepage een rubriek Film/TV collectibles, maar als je wilt zoeken en dan niet in de gehele catalogus, maar in een specifieke rubriek, dan staat Film/TV Collectibles er niet bij....?????

En ook Beroemdheden, Dieren en waarschijnlijk nog meer. De dropdownbox moet dus nog even worden aangevuld...

  • 1 bericht
  • 29 november 2011 11:27
500
added
100
prices
29 november 2011 11:27

hoi ik heb een uitgebreide muppet show collectie  ik zou die graag op catawiki zetten

maar daar is geen rubriek muppetschow in tv en film ze staan wel onder strips en speelgoed enzo maar ik zou alle merchandise graag onder 1 rubriek zetten ( met uitzondering van platen en strips natuurlijk )

  • 1.463 berichten
  • 6 juli 2011 23:01
1K
posts
6 juli 2011 23:01

Er zijn dus heel erg veel mensen met handtekeningen in hun verzameling en of shop. 

Ja, klopt ook weer.
En met veel denk ik dan aan ruim meer dan de helft.
Punt is wel dat er op die manier dus geen handtekeningen rubriek komt. 
Zelf vind ik dat prima hoor, zeker als het zo is dat een dergelijke rubriek zo'n beetje met elke andere rubriek in conflict komt.
Maar volgens mij zag René veel potentie voor zo'n rubriek.

Misschien dat de rubriek hernoemt kan worden naar Artiesten uitdeelkaart/foto of zoiets ?
Dat lijkt me de lading aardig te dekken als ik zo even snel kijk. (heb niet alle items bekeken)
Kan het meeste gewoon blijven staan zo, is voor die 8 wel zo fijn.
Is een mooi afgesloten verzamelgebied ook.

  • Catalogus beheerder
  • 523 berichten
  • 6 juli 2011 20:16
2.5K
added
500
prices
25
info pages
100K
reviews
500
posts
6 juli 2011 20:16

1304957 en 1304959 zijn ook nog scripts, die bij boekenrubriek zijn gezet.

  • Catalogus beheerder
  • 1.756 berichten
  • 6 juli 2011 20:05
2.5K
added
5K
prices
10
info pages
25K
reviews
1K
posts
6 juli 2011 20:05

Alle rubrieken aanpassen, vanwege 1 rubriek, vind ik eerlijk gezegd ook wat ver gaan,..

Valt wel mee denk ik als je nagaat wat mensen allemaal laten signeren. In ieder geval strips, boeken, foto's, platen en CD's, Maar ook posters, beeldjes, ansichtkaarten, folders en programmaboekjes. Zelfs tradingcards ;-)

En voor al die objecten geldt dat de handtekening de waarde beinvloed.

 

Er zijn echter wel 8 verzamelaars met handtekeningen in hun verzameling.

Er zijn dus heel erg veel mensen met handtekeningen in hun verzameling en of shop. Ik heb zelf al een of twee keer iets verkocht met een handtekening, vanwege die handtekening. Maar dat is nu alleen zichtbaar via het veld bijzonderheden.

  • 1.463 berichten
  • 6 juli 2011 18:51
1K
posts
6 juli 2011 18:51

@ pegag

Lijkt me niet haalbaar

Nee, mij ook niet, vandaar de puntjes.
Alle rubrieken aanpassen, vanwege 1 rubriek, vind ik eerlijk gezegd ook wat ver gaan, ook al zou het wel kunnen werken.

 

@ Morits,

Ouwe snoeper ;-)

Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.272 berichten
  • 6 juli 2011 18:25
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
6 juli 2011 18:25

We zouden de rubriek tijdelijk ook even op onzichtbaar kunnen zetten tot we een betere oplossing hebben. Er zijn echter wel 8 verzamelaars met handtekeningen in hun verzameling.

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 6 juli 2011 17:19
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
6 juli 2011 17:19

@Rene,

Zoals jij wel eens zegt: 'Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald'.

Ik stel voor dat we de weinige items die nu bij handtekeningen staan met prioriteit overhevelen naar de rubriek waar ze horen en de gebruikers daarover inlichten. Wil ik best bij helpen.

Daarna verzinnen hoe we handtekeningen beter kunnen implementeren (bijv. zoals Pegag voorstelt). Daarmee voorkomen we dat er nog meer bijkomt waar we later dan dus ook nog veel meer werk aan hebben.

Morits
POWER
  • Catalogus beheerder
  • 4.226 berichten
  • 6 juli 2011 16:13
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
6 juli 2011 16:13

@Arwin

nee ik zie haar liever ergens anders...:-))

  • Catalogus beheerder
  • 1.756 berichten
  • 6 juli 2011 15:49
2.5K
added
5K
prices
10
info pages
25K
reviews
1K
posts
6 juli 2011 15:49

Of we moeten afspreken dat we dit niet als doublure zien...

Lijkt me niet haalbaar, want dan wordt in het verlengde daarvan elk boek met opdracht een nieuw item in de database.

Dit moet op verzameling\shop niveau worden geregeld.en niet op database niveau.

Mogelijk dat er op dat niveau een extra (aanvink?)veld kan komen om aan te geven dat het betreffende item voorzien is van een (hand)tekening\opdracht. Dat zou een door de eigenaar in te vullen numeriek veld kunnen zijn. De inhoud van dat veld zou dan een aanpassing kunnen geven op de waarde van dat verzameling\shop exemplaar zonder dat het basisexemplaar in de database wordt 'aangetast'.

belangrijk is natuurlijk dan wel dat er op het aangevinkt zijn van dat veld geselecteerd kan worden. Dan kunnen verzamelaars actief zoeken op gesigneerde strips, boeken, foto's en beeldjes in het winkelaanbod en hun eigen verzamelingen.

  • 1.463 berichten
  • 6 juli 2011 13:52
1K
posts
6 juli 2011 13:52
Coco Johnson zie ik zelfs liever ook niet bij Trading cards, maar ja, je kan niet alles hebben hè?

Johnsen bedoel je.
Omdat je niet van donkere vrouwen hou, of vind je haar gewoon lelijk ?

  • 1.463 berichten
  • 6 juli 2011 13:45
1K
posts
6 juli 2011 13:45
en je een waarde aan de handtekening kunt koppelen?

Dat maakt het erg lastig inderdaad.
Bij items die standaard met handtekening komen is het simpel, maar gewone items waar zomaar een handtekening op is gezet, kun je eigenlijk alleen maar opnieuw invoeren (de waarde van de handtekening, los zien van het voorwerp waar het opstaat, komt onlogisch over op mij).
En dan heb je dus al snel een doublure.

Of we moeten afspreken dat we dit niet als doublure zien...

Morits
POWER
  • Catalogus beheerder
  • 4.226 berichten
  • 6 juli 2011 13:44
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
6 juli 2011 13:44

Coco Johnson zie ik zelfs liever ook niet bij Trading cards, maar ja, je kan niet alles hebben hè?

  • 1.463 berichten
  • 6 juli 2011 13:37
1K
posts
6 juli 2011 13:37

@ Arco,

Ben ik het mee eens.
Deze zie ik liever ook niet bij de handtekeningen, maar gewoon bij de trading cards.

Het verzamelen van handtekeningen is natuurlijk wel populair, vooral in Amerika geloof ik.
 

@ Jodieke

Lobby cards staan hier

Hier staat al een manuscript

Maar misschien is het beter als je in deze "overige" rubriek het voorwerp "film script" aanmaakt.

Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.272 berichten
  • 6 juli 2011 13:33
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
6 juli 2011 13:33

@Arco, We kregen verzoeken van enkele mensen die handtekeningen van beroemdheden verzamelen om die rubriek te starten. Vooral in Amerika en Engeland wordt dat ook veel verzameld. Maar je hebt gelijk, de rubriek is wat snel en ondoordacht gestart. Uiteindelijk kunnen handtekeningen overal op staan. Iemand een idee hoe dit goed te implementeren waarbij handtekeningen-verzamelaars hun handtekeningen wel overzichtelijk kwijt kunnen en je een waarde aan de handtekening kunt koppelen?

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 6 juli 2011 12:55
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
6 juli 2011 12:55

Handtekeningen is een heel gekke rubriek en ik vraag me werkelijk af wie dat heeft verzonnen. Alles wat in Catawiki staat kan namelijk theoretisch voorzien worden van een handtekening. Maar uiteindelijk zijn foto's met een handtekening gewoon foto's en horen ze dus thuis bij foto's. Zou fijn zijn als het idee achter het verzamelgebied 'Handtekeningen' eens kort en bondig wordt uitgelegd, voorzien van de methode hoe men denkt dat het in de praktijk moet worden gebracht. Ik zie het nog niet.

  • 120 berichten
  • 6 juli 2011 11:38
1K
added
10K
prices
2.5K
reviews
100
posts
6 juli 2011 11:38

@ Arwin,

Bedankt voor je uitleg. Het doel van deze deelrubriek is mij al heel wat duidelijker. Heb wel ook nog lobby cards van films. Plaats ik die ook hieronder?

En gesigneerde scrips van films? Waar komen die best terecht? Bij Handtekeningen/films? Ik zie daar wel alleen gesigneerde foto's staan.. 

  • 1.463 berichten
  • 6 juli 2011 06:29
1K
posts
6 juli 2011 06:29

Bedankt voor de link; zou het nooit zelf gevonden hebben! Maar ik snap wel nog niet hoe de koppeling juist werkt. Heb bijvoorbeeld een DVD ingegeven (1969213), en bij Serie/held vermeld "Bugsy Malone". Zou ik die naam dan niet moeten terugvinden onder Series/helden/sterren, of werkt dat zo niet?

Twee dingen.

Ten eerste lijkt het me, kijkend naar de historie van het item, dat je het in de DVD rubriek hebt ingevoerd. 
Als je het in de "Film / TV collectibles" rubriek invoer, krijg je bovenaan een extra veld genaamd "Serie, Held of Ster"
Dat veld zorgt er voor dat het in de "Film / TV collectibles" rubriek wordt getoond.
Het veld "Serie / Held" is puur een DVD rubriek veld.

Ten tweede vraag ik me af of het wel zoveel nut heeft om de films zelf in de "Film / TV collectibles" rubriek te zetten.
Het mag wel hoor, maar deze rubriek is eigenlijk voor de curiosa (posters, foto's,  poppetjes en dergelijke) bedoeld.
Mochten we alle DVD's er wel bij willen hebben, dan kunnen we alle items in de DVD rubriek in toekomst vrij eenvoudig allemaal het thema "Film" meegeven.
Ben je in een keer klaar.
Maar dan moet je dus ook alle strips het thema "strip" meegeven, en alle muziek het thema "muziek"
Dit lijkt me persoonlijk niet het te volgen pad voor de in de toekomst automatisch gegenereerde thema rubrieken.
Een DVD heeft niet als thema film, het is een film.

Snel naar pagina
25van 39