Rovex (=Tri-ang-Hornby) ging1966 samen met Lima onder de naam Wrenn Engelse modellen ontwikkelen. In 1972 ging Lima alleen verder. In 1977 werd Eisenmann & Co de vertegenwoordiger. Van 1983-85 nam Richard Kohnstamm (RIKO) het over. . Lees verder
Rovex (=Tri-ang-Hornby) wilde spoor N in zijn programma opnemen zonder veel te investeren. Er werd daarom een overeenkomst met Lima gesloten om onder de naam Wrenn samen Engelse modellen te ontwikkelen. De eerste set bestond uit een elektrische locomotief Al6 class 81 met goederen of personenwagens. Later volgde meer Engelse modellen. In 1972 werd de overeenkomst verbroken en ging Lima alleen verder met Wrenn waarin intussen ook Europese en Amerikaanse modellen werden opgenomen. In 1977 werd Eisenmann & Co de nieuwe vertegenwoordiger in Engeland die het assortiment nu als Lima in de markt zette. In de volgende jaren werden nieuwe Engelse modellen geïntroduceerd, zoals diesel locomotieven, een stoomlocomotief en wagens. De kwaliteit bleef echter achter bij wat er elders op de markt verscheen waardoor de verkoop daalde. In 1983 nam Richard Kohnstamm Ltd (RIKO) de zaak over maar ook die redde het niet en in 1985 stopte de vertegenwoordiging in Engeland en in 1988 was het uit en over voor Lima zelf.
Rovex (=Tri-ang-Hornby) wanted to incorporate N gauge into their program without investing too much. So they agreed with Lima to develop British models under the name of Wrenn. The first set consisted of an electric locomotive Al6 class 81 with goods wagons or passenger coaches. Later more British models followed. In 1972 the agreement was broken and Lima continued with Wrenn in which also European and American models were incorporated. In 1977 Eisenmann & Co became the new agent in Britain who continued the assortment but under the name of Lima. During the next years new British models were introduced such as diesel locomotives, a steam locomotive and wagons. However quality did not match to what was appearing elsewhere on the market so sales decreased. In 1983 Richard Kohnstamm Ltd (RIKO) took over the business but he did not make it as well and in 1985 representation in Britain stopped and in 1985 it was over and out for Lima themselves.