14van 14
  • Catalogus manager
  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 3 oktober 2008 15:42
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
3 oktober 2008 15:42

Ik zie in de catalogus een reeks ‘Oberon uitgaven’ die me compleet lijkt, maar ook een ‘Oberon reeks’. Daarin staan albums die kortgeleden zijn toegevoegd. Wat is de bedoeling hiervan. Ik wil Agent 327 graag verder ordenen, maar bij beide subreeksen hebben mensen al gemeld dat ze in hun verzameling zitten. Zie ik iets over het hoofd?

Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • LastDodo Team
  • 7.082 berichten
  • 3 oktober 2008 16:11
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
3 oktober 2008 16:11

Dit probleem is kortgeleden ook gesignaleerd door Ruud (Ruh). Er moet uiteraard maar 1 hoofdreeks zijn en niet dubbel. Eventueel kunnen er wel meerdere drukken worden opgenomen, maar moet dus wel in 1 reeks.
Zou jij 1 reeks kunnen maken die compleet is (ook daar de herdrukken opnemen) door albumreeks eventueel te wijzigen bij bepaalde albums?
Helemaal geweldig zou zijn als je dan ook zou kunnen aangeven welke nummers er dan overbodig zijn omdat ze ook al in de goede reeks staan. Dan ruim ik die op. Graag dan ook even aangeven met welke goede nummers die corresponderen als ze in verzamelingen van iemand zitten. Dan hangen we die om.

  • Catalogus manager
  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 3 oktober 2008 16:59
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
3 oktober 2008 16:59

Ga ik doen.

Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • LastDodo Team
  • 7.082 berichten
  • 3 oktober 2008 17:09
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
3 oktober 2008 17:09

Je bent geweldig! :-)

  • 54 berichten
  • 10 maart 2009 20:00
1K
added
2.5K
prices
500
reviews
50
posts
10 maart 2009 20:00

Het plaatje van de achterzijde van catawiki nr. 189939 (De gesel van Rotterdam) hoort bij de herdruk van 1985, en niet bij die van 1982.
Zie ter verificatie o.a. de 1985 herdrukken van andere albums uit de Agent 327 reeks.
Dit viel me op nadat ik zelf mijn herdruk uit 1983 had toegevoegd…

  • 2.693 berichten
  • 22 augustus 2011 20:42
10K
added
2.5K
prices
25
info pages
100K
reviews
2.5K
posts
22 augustus 2011 20:42

Even een vraagje.

Ik heb via ebay het gesel van Rotterdam gekocht. Nu zie ik 2 versies in de catalogus staan en heb ik een zogenaamd (volgens verkoper) auteurs exemplaar gekocht. Nu mijn vraag, bestaan deze auteurs exemplaren? Hij is gesigneerd en genummerd bh 4/35.

Iemand enige informatie?

  • Catalogus manager
  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 22 augustus 2011 20:59
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
22 augustus 2011 20:59

Even voor je nagevraagd bij de bron. Martin Lodewijk signeert zijn auteursexemplaren inderdaad met de codes bh (buiten handel), hs (hors série) of ra (reserve artist); daar is hij niet zo eenduidig in. Hij hoopt alleen dat je er geen vermogen voor hebt betaald. (;-)

  • 2.693 berichten
  • 22 augustus 2011 21:31
10K
added
2.5K
prices
25
info pages
100K
reviews
2.5K
posts
22 augustus 2011 21:31

Viel mee, was goedkoper dan de versie van 350 exemplaren, en het had wat ik wilde, de ex-libris :)

btw, thx, Arco

  • Catalogus manager
  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 22 augustus 2011 21:36
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
22 augustus 2011 21:36

Ik hoop dat je bedoelt: de versie van 125 exemplaren. Of heb je het soms over 'Rot voor Rotterdam' i.p.v. 'De gesel van Rotterdam'?

  • 2.693 berichten
  • 23 augustus 2011 10:29
10K
added
2.5K
prices
25
info pages
100K
reviews
2.5K
posts
23 augustus 2011 10:29

Oeps, klopt, rot voor rotterdam moet het wezen.

  • 1 bericht
  • 22 september 2013 23:18
22 september 2013 23:18

Ik vroeg me af waarom bij album 15: De Golem van Antwerpen Piet Fluwijn en Bolleke aan de serie is toegevoegd. Ik ken de laatste serie niet heel erg goed maar verder dan een cameo op pagina 12 en 13 gaat het volgens mij niet en om nu elke cameo in de serie op te nemen...

Gezien de rol voor Detective van Zwam in het verhaal zou het wat mij betreft nog logischer zijn om hier Nero toe te voegen.

Overigens is de toevoeging bij de HC versie niet gedaan (wel bij de gesigneerde HC en gesigneerde SC).

  • 87 berichten
  • 25 januari 2014 20:12
25
added
100
prices
50
posts
25 januari 2014 20:12

Even terugkomend op de hoofdreeks: ik zou de voorkeur hebben om de uitgaven van Oberon, dus deze uitgaven van 1 t/m 11, rekenen tot de hoofdreeks en dan vanaf nummer 12 (De vergeten bom) de uitgaven van Uitgeverij M en L (t/m 19).

Als je nu kijkt naar de hoofdreeks worden de uitgaven van Oberon en Uitgeverij M en L door elkaar weergegeven.

  • Catalogus manager
  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 25 januari 2014 20:39
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
25 januari 2014 20:39

Ik denk niet dat iemand daar nog veel tijd in gaat steken, aangezien de delen 1 en 2 binnenkort verschijnen bij L. En dan is de hoofdreeks Oberon-loos.

  • 87 berichten
  • 25 januari 2014 20:47
25
added
100
prices
50
posts
25 januari 2014 20:47

Ok. Dank voor je antwoord.

 

Ook maar hopen dat nummer 20 dit jaar nog uitkomt...

14van 14