6van 6
  • 164 berichten
  • 2 oktober 2008 23:35
1K
added
500
prices
100
reviews
100
posts
2 oktober 2008 23:35

Bij DirkJan staan er de reeksen
Silvester Luxe uitgaven
Silvester uitgaven HC
met dezelfde albums erin, dit lijkt me een doublure?

  • 20 berichten
  • 3 oktober 2008 00:04
1K
added
1K
prices
2.5K
reviews
3 oktober 2008 00:04

Hallo deblouw,
Dat is idd een doublure.. zo zijn er wel veel meer… als de beheerders zijn ingegeven en rechten hebben gekregen zullen die fouten vanzelf verdwijnen… heb her en der heb ik ook wel veel doublures gezien.. probeer ze nu zoveel mogelijk laten te verdwijnen door ze te corrigeren naar andere items (sorry, ben corrector geweest)... zoiets zal straks beter gaan als er beheerders zijn.
Ez zijn nu veel van die fouten… mss beter wachten met het vermelden tot beheerders een weekje of 2 bezig zijn.
Valt me trouwens op dat we vaak op elkaar antwoorden in dit forum… mss interessant om buiten het forum wat gegevens te wisselen (hopelijk is dit niet illegaal, dan sorry René)? Je kunt me bereiken via: 1comicworld@home.nl
Groeten,
René Visser

Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • LastDodo Team
  • 7.082 berichten
  • 3 oktober 2008 00:11
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
3 oktober 2008 00:11

Nee hoor, nix illegaals aan. Je mag mij zelfs ook rechtstreeks mailen :-)
By the way: er is wel een risico op spam op je e-mailadres als je het in forums post.
René S.

  • 20 berichten
  • 3 oktober 2008 00:17
1K
added
1K
prices
2.5K
reviews
3 oktober 2008 00:17

Hallo René S.,
Spam weer te over tegenwoordig bij Ziggo… gelukkig worden ze nu wel doorgegeven met {spam}- als begin van de titel… zodat ze makkelijk zijn te categoriseren, zodat ik dat risico voor lief neem.
René V.

  • 164 berichten
  • 3 oktober 2008 00:52
1K
added
500
prices
100
reviews
100
posts
3 oktober 2008 00:52

Misschien moet Rene mij dan ook maar beheerder maken; ik ben dan wel geen corrector, maar heb wel een organiseer-fetish :) Zo heb ik ook mijn hele cd en platencollectie op mijn harde schijf gezet, waarbij elke cd een eigen map heeft met plaatje van de albumhoes. Welk een genot om naar te kijken :-) ik ben trouwens te vinden via info apenstaart evertkwok punt nl.

Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • LastDodo Team
  • 7.082 berichten
  • 3 oktober 2008 08:07
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
3 oktober 2008 08:07

Lijkt me een goed plan Eelke (deblouw). Je hebt via mail ook al veel correcties doorgegeven en hebt duidelijk kennis van zaken! En dus ook organisatie talent. Zijn we blij mee. Ik mail je even met meer info over de beheerdersrol.
René

6van 6