Het synchroniseren met mijn iphone / ipad app werkt al enkele dagen niet meer. Telkens worden alleen die items geladen die tot 3 dagen terug in mijn verzameling voorkwamen. Nieuwe items worden niet opgenomen. Hebben meer verzamelaars hier last van? Zijn er oplossingen beschikbaar?
Synchronizing with my iPhone / iPad app has stopped working for several days. Each time only those items are loaded that were in my collection up to 3 days ago. New items are not included. Are more collectors affected by this? Are solutions available?
Ik probeer nu al weken lang mijn verzameling vanaf mijn iMac naar mijn iPad en smartphone te synchroniseren. Bestaat die mogelijkheid eigenlijk nog wel?
Niemand van Catawiki reageert op mijn hulpvraag. Is het verzamelen een ondergeschoven kind geworden?
Bertt112
I've been trying to sync my collection from my iMac to my iPad and smartphone for weeks now. Does that option actually still exist?
Nobody from Catawiki responds to my request for help. Has collecting become a neglected child?
Bertt112
- Catalogue administrator
- 71 messages
- August 06, 2019 17:11
Het probleem met de iPhone en inmiddels ook met Android is bekend bij de moderator (Arco).
De berichten staan echter een beetje verspreid over verschillende topics in dit forum maar worden, indien herkend, gecentraliseerd via onderstaande link.
Het is inderdaad heel jammer dat het probleem niet wat simpeler is op te lossen. Veel verzamelaars, waaronder ikzelf, gebruiken de sinchonisatie regelmatig om de verzamelingen up-to-date te houden en onderweg beschikbaar te hebben.
De items worden gelukkig wel gewoon verwerkt in catawiki zelf en zijn dus beschikbaar maar dus niet zo handzaam als in de CW Verzamel!
Ik kan me niet voorstellen dat CW Verzamel! geen aandacht meer krijgt. Ik denk eerder dat de problemen groter zijn dan wij zelf kunnen zien ...
The problem with the iPhone and now also with Android is known to the moderator (Arco).
However, the posts are a bit spread over different topics in this forum but, if recognized, are centralized via the link below.
It is indeed a shame that the problem cannot be solved in a simpler way. Many collectors, including myself, regularly use the sinchonization to keep the collections up-to-date and available on the go.
Fortunately, the items are processed in Catawiki itself and are therefore available, but not as handy as in the CW Collect!
I can't imagine CW Gather! no longer receives attention. Rather, I think the problems are bigger than we can see ourselves ...
Ik kan ook al een tijdje mijn CW verzamel app niet synchroniseren, waardoor mijn verzameling niet geheel op mijn mobiel up to date is. Enig idee hoe dat kan?
I have also been unable to sync my CW collection app for a while, so my collection is not completely up to date on my mobile. Any idea how that is possible?
heb hier zelfde probleem volgens mij is dit omdat de app niet meer up to date is voor de iphone
is reeds van 2016 niets meer aan gedaan
denk dat alle irene werk die ik in de verzamel! in’s gestoken heb verloren zijn
I have the same problem here, I think this is because the app is no longer up to date for the iphone
nothing has been done since 2016
guess all irene work i'm collecting in! are lost
Heb ook de problemen met het synchroniseren van mijn verzameling via Catawiki mobil zowel op de iPad of de iPhone je kan er enkel gebruik van maken op de website de gebruikte versie 4.2.1 dateerd van 2016 is sindsdien geen enkele maal meer geüpdatet
Ook problemen met het veilingsalert van de stripveilingen krijg geen enkel mail meer wanneer de veiling start
Reeds enkele mails gestuurd naar de maker en naar Catawiki om het probleem aan te kaarten , maar geen van beide heeft kennis over het probleem wordt mij verteld
Enig idee hoe dit opgelost geraakt
Mvg
Also have problems with synchronizing my collection via Catawiki mobil on both the iPad and the iPhone, you can only use it on the website, the version used is 4.2.1, dated 2016, and has not been updated a single time since
Also problems with the auction alert of the comics auctions, you no longer receive any email when the auction starts
I have already sent several emails to the maker and to Catawiki to raise the issue, but neither of them has knowledge of the issue, I am told.
Any idea how this got resolved
Best regards