22van 22
Indien een item wordt ingevoerd en de vakken catalogusprijs NIET worden ingevuld verschijnt na invoering van het item de vraagprijs als catalogusprijs. Dit is ongewenst daar dit totaal verschillende zaken zijn.
Het veranderen is voor deelnemers onmogelijk en kan kennelijk alleen door beheerders worden uitgevoerd. Zeer omslachtig.
Kan het automatisme worden verwijderd?
If an item is entered and the list price boxes are NOT filled in, the asking price will appear as the list price after the item has been entered. This is undesirable as these are completely different things.
The change is impossible for participants and can apparently only be done by administrators. Very cumbersome.
Can the automatism be removed?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtGoede morgen.
Al twee dagen onmogelijk om een nieuw item in te voeren! Graag een interventie. Dank bij voorbaat!
Al twee dagen onmogelijk om een nieuw item in te voeren! Graag een interventie. Dank bij voorbaat!
Good morning.
Impossible to enter a new item for two days! Please intervene. Thanks in advance!
Impossible to enter a new item for two days! Please intervene. Thanks in advance!
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCollectioneur
SUPER
- Catalogus manager
- 5.329 berichten
- 16 mei 2023 09:32
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
16 mei 2023 09:32
Al twee dagen onmogelijk om een nieuw item in te voeren! Graag een interventie. Dank bij voorbaat!
Invoeren in je shop of in de catalogus?
Want te zien is dat bijvoorbeeld #9765193 vandaag door jou is ingevoerd.
Impossible to enter a new item for two days! Please intervene. Thanks in advance!
Enter in your shop or in the catalog?
Because you can see that, for example , #9765193 was entered by you today.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtJa, inderdaad. Vandaag is het na één keer gelukt. Gisteren een item 5 keer geprobeerd, maar vruchteloos.....
Yes indeed. Today it succeeded after one time. Tried an item 5 times yesterday, but to no avail.....
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 16 mei 2023 14:34
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
16 mei 2023 14:34
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk krijg opnieuw de melding:
Deze site is niet bereikbaar
https://www.lastdodo.nl/catalog/new_item werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.
ERR_HTTP2_PROTOCOL_ERROR
I get the message again:
This site is unavailable
https://www.lastdodo.nl/catalog/new_item is not working for a while, or the page may have moved to a new web address.
ERR_HTTP2_PROTOCOL_ERROR
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtAfbeeldingen zijn 560 kB.....
Images are 560 KB.....
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHet is niet mijn eerste item dat ik invoer en het voorgaande is nog nooit voorgekomen............
It is not my first item that I enter and the previous has never happened............
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 16 mei 2023 17:32
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
16 mei 2023 17:32
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk kijk alleszins uit naar een snelle reactie, rene!
I certainly look forward to a quick response, Rene!
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.023 berichten
- 16 mei 2023 18:31
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
16 mei 2023 18:31
Soms duiken er onverklaarbare fenomenen op, die verdwijnen als de 'cache' wordt opgeschoond. Misschien de browsercache eens ledigen? Dat heeft al menig gebruiker geholpen.
Sometimes unexplained phenomena appear, which disappear when the 'cache' is cleared. Maybe clear the browser cache? This has already helped many users.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 16 mei 2023 19:32
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
16 mei 2023 19:32
We vermoeden inderdaad dat dit iets aan jouw kant gezien de error melding die je krijgt:
If you’re seeing this error, here are some common causes:
- Outdated software. When your device’s operating system or web browser is outdated, it can be incompatible with a certain website. This will cause the err_http2_protocol_error if the site fails to parse your device’s data packets.
- Corrupted browser cache. If your browser’s cache, cookies, or history is corrupted, then the requested site may be unable to authenticate your device’s legitimacy. As a result, the web server can refuse to make the connection and return this error.
- Conflicting browser extensions. In some cases, third-party browser extensions can interrupt communication with the website’s server. This can prevent the site from rendering.
- Third-party antivirus or firewall software. If you’re using antivirus or firewall software to secure your connections, it can prevent you from accessing certain websites.
Om te beginnen inderdaad maar je browser cache legen.
If you're seeing this error, here are some common causes:
- Updated software . When your device's operating system or web browser is outdated, it can be incompatible with a certain website. This will cause the err_http2_protocol_error if the site fails to parse your device's data packets.
- Corrupt browser cache . If your browser's cache, cookies, or history is corrupted, then the requested site may be unable to authenticate your device's legitimacy. As a result, the web server can refuse to make the connection and return this error.
- Conflicting browser extensions . In some cases, third-party browser extensions can interrupt communication with the website's server. This can prevent the site from rendering.
- Third party antivirus or firewall software . If you're using antivirus or firewall software to secure your connections , it can prevent you from accessing certain websites.
First of all, clear your browser cache.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtOK, bedankt heren. Heb mijn cache volledig leeg gemaakt. Hoop dat de resultaten nu beter zijn............
OK, thanks gentlemen. Completely cleared my cache. Hope the results are better now........
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRaoul62
TOP
- Catalogus beheerder
- 4.023 berichten
- 16 mei 2023 20:45
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
16 mei 2023 20:45
Ik zal een kaars branden voor jou :)
I will light a candle for you :)
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht.... één dag verder en... daar gaan we weer.............
Deze site is niet bereikbaar
https://www.lastdodo.nl/catalog/new_item werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.
ERR_HTTP2_PROTOCOL_ERROR
.... one day later and... here we go again............
This site is unavailable
https://www.lastdodo.nl/catalog/new_item is not working for a while, or the page may have moved to a new web address.
ERR_HTTP2_PROTOCOL_ERROR
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 18 mei 2023 14:45
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
18 mei 2023 14:45
We hebben geen soortgelijke meldingen gekregen en er wordt nog veel ingevoerd.
Dus het zal echt iets aan jouw kant zijn.
Zie de andere mogelijke oorzaken hierboven.
We have not received any similar notifications and much is still being introduced .
So it will really be something on your end.
See the other possible causes above.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk ervaar geen probleem met invoeren. Suggesties:
1) probeer te achterhalen waar het fout gaat. Daarmee bedoel ik... eerst alleen verplichte velden invullen en afbeeldingen uploaden. Lukt dat wel/niet? Indien Ja, dan verder aanvullen (wijzigen) van het item. Misschien dat hierdoor iets meer info beschikbaar komt. Geeft misschien wat onnodige versies in het item, maar dat is dan even niet anders.
2) andere browser proberen.
mijn 2 centen.
1) probeer te achterhalen waar het fout gaat. Daarmee bedoel ik... eerst alleen verplichte velden invullen en afbeeldingen uploaden. Lukt dat wel/niet? Indien Ja, dan verder aanvullen (wijzigen) van het item. Misschien dat hierdoor iets meer info beschikbaar komt. Geeft misschien wat onnodige versies in het item, maar dat is dan even niet anders.
2) andere browser proberen.
mijn 2 centen.
I have no problem entering. Suggestions:
1) try to find out where it goes wrong. By that I mean... first only fill in required fields and upload images. Does that work or not? If Yes, then further supplement (change) the item. Perhaps this will provide some more information. May give some unnecessary versions in the item, but that is no different.
2) Try another browser.
my 2 cents.
1) try to find out where it goes wrong. By that I mean... first only fill in required fields and upload images. Does that work or not? If Yes, then further supplement (change) the item. Perhaps this will provide some more information. May give some unnecessary versions in the item, but that is no different.
2) Try another browser.
my 2 cents.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtEn 'prompt' heb ik een error:
504 Gateway Time-out
nginx
Browser (firefox) backbutton keert wel terug naar invoerscherm, maar alle data is kwijt. Jammer, want ik moet nogal wat tekst invullen bij bijzonderheden en dat had ik helaas dit keer niet in een notepad bestandje gezet (wat ik dus meestal wel doe, grrr).
And 'prompt' I got an error:
504 Gateway Timeout
nginx
Browser (firefox) back button does return to input screen, but all data is lost. Too bad, because I have to enter quite a bit of text for details and unfortunately I didn't put that in a notepad file this time (which I usually do, grrr).
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIdem! Vandaag (23.05.2023) al zeker 10 keer meegemaakt...................
WAT GEBEURT ER?????????????
Heb een nieuwe krachtige PC (1 jaar oud) en nog nooit zo'n situatie meegemaakt!
WAT GEBEURT ER?????????????
Heb een nieuwe krachtige PC (1 jaar oud) en nog nooit zo'n situatie meegemaakt!
Idem! Experienced at least 10 times today (23.05.2023)..........
WHAT IS HAPPENING?????????????
Have a new powerful PC (1 year old) and never experienced such a situation!
WHAT IS HAPPENING?????????????
Have a new powerful PC (1 year old) and never experienced such a situation!
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtVia Microsoft Edge leek het eventjes te lukken, maar ook daar.......................
Om in te loggen gebruik ik altijd Google Chrome.
Om in te loggen gebruik ik altijd Google Chrome.
It seemed to work for a while via Microsoft Edge, but also there........
I always use Google Chrome to log in.
I always use Google Chrome to log in.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht.......... Eindelijk gelukt! Via Firefox!
.......... Finally done! Through Firefox!
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 23 mei 2023 23:55
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
23 mei 2023 23:55
Zie de mogelijke oorzaken boven. Je zou kunnen kijken naar antivirus en firewall software, browser extensies e.d.
See possible causes above. You could look into antivirus and firewall software, browser extensions, etc
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht22van 22