Sinds kort krijg ik geen email notificatie meer als iemand iets koopt in mijn shop.
Hierdoor ben ik al bestellingen misgelopen. Kan iemand mij zeggen hoe dit komt?
Simon
Recently I no longer receive an email notification when someone buys something in my shop.
Because of this I have already missed orders. Can anyone tell me why?
Simon
Volgens ons systeem zijn ze wel verstuurd. Ik mail je even hierover.
According to our system they have been sent. I'll email you about this.
Zelfde probleem ondervonden bij hotmail, ging eerst wel altijd goed.
Er zitten een paar mensen nu al poos ongeduldig te wachten.
Zal wel een negatieve score opleveren.
M.v.g.
Marco
Same problem encountered with hotmail, it always went well at first.
A few people have been waiting impatiently for some time now.
Will give a negative score.
M.v.g.
Marco
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 13 januari 2012 15:15
Als berichten in je spam-filter terecht komen is het belangrijk om in je mailbox aan te geven dat berichten van ons niet als spam gezien mogen worden.
If messages end up in your spam filter, it is important to indicate in your mailbox that messages from us should not be seen as spam.
Werkte eerst wel goed!
Alle mail van jullie kwamen wel binnen behalve bestellingen.
Bestelling misgelopen en andere bestelling is nog niet afgehandeld.
Helaas wel commisie factuur hier van gehad. Bij Factuur staat nergens waar je kunt melden als er een fout opstaat.
Worked fine at first!
All mail from you did arrive except for orders.
Order went wrong and another order has not yet been processed.
Unfortunately, I did receive a commission invoice for this. In Invoice is nowhere where you can report an error.
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 17 januari 2012 09:23
De mails worden wel verstuurd maar het kan dus zijn dat je mail-programma ze aanmerkt als spam. Om dat te voorkomen moet je ons even expliciet toevoegen in je mailprogramma al betrouwbare afzender.
Als er iets is met je commissiefactuur dan kun je gewoon een reply sturen. Er zit ook een link in naar het commissiereglement. Lees dat ook even door als je dat niet hebt gedaan toen je je shop opende.
The e-mails are sent, but it is possible that your e-mail program marks them as spam. To prevent this, you must explicitly add us in your mail program as a reliable sender.
If there is something wrong with your commission invoice, you can simply send a reply. There is also a link to the committee regulations. Read that also if you didn't when you opened your shop.
Vandaag ook geen mail gehad over de dagaanbieding!
Today also did not receive an email about the daily offer!