5van 5
Wanneer je een factuur ontvangt na een bestelling staat er onderaan dat je wel degelijk kan antwoorden' P.S. U kunt ons (de verkoper) ook mailen via een reply op deze mail, ook al is de zichtbare afzender een no-reply mailadres. '
Ik ontvang echter een mail delivery failure wanneer ik beantwoord
' The following message to <no-reply@lastdodo.com> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 550-"5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist...
Nu weet je niet of de verkoper je vraag wel degelijk heeft onvangen en kan je beginnen stalken.. ;)
Ik ontvang echter een mail delivery failure wanneer ik beantwoord
' The following message to <no-reply@lastdodo.com> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 550-"5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist...
Nu weet je niet of de verkoper je vraag wel degelijk heeft onvangen en kan je beginnen stalken.. ;)
When you receive an invoice after an order, it says at the bottom that you can indeed reply' PS You can also email us (the seller) via a reply to this email, even if the visible sender is a no-reply email address. '
However, I receive a mail delivery failure when I answer
' The following message to was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 550-"5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist.. .
Now you don't know if the seller has actually received your question and you can start stalking you.. ;)
However, I receive a mail delivery failure when I answer
' The following message to was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 550-"5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist.. .
Now you don't know if the seller has actually received your question and you can start stalking you.. ;)
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 26 maart 2023 12:59
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
26 maart 2023 12:59
Als ik dit zelf doe bij recent ontvangen mails met facturen gaat het wel goed.
Gaat dit bij jou eenmalig mis of bij alle mails met facturen van verkopers?
Zijn er meer mensen met dit probleem?
If I do this myself with recently received emails with invoices, it works fine.
Does this go wrong with you once or with all emails with invoices from sellers?
are there more people with this problem?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHeb maar 1 keer geprobeerd, kan misschien een alleenstaand server foutje zijn..
Only tried 1 time, could be a single server error..
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 26 maart 2023 13:57
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
26 maart 2023 13:57
Ok, laat maar weten als het vaker voor komt Coopertje
Ok, let me know if it comes up again Coopertje
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtNogmaals zelfde probleem, antwoorden op factuur-mail lukt niet..
Same problem again, can't reply to invoice email..
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht5van 5