8van 8
Harry56
VIP
- 1.907 berichten
- 3 februari 2023 17:30
5K
added
10K
prices
25
info pages
25K
reviews
1K
posts
3 februari 2023 17:30
Een bestelling van 17.14 is niet doorgekomen, Is ook niet in de spam webmail gekomen. Ziggomail getest werkt prima. Ik meld het alleen maar, zal via berichten afhandelen.
Lag vermoedelijk aan emailserver. 17.42 ontvangen, echter via LD verzonden 17.14 , dus daar is niets loos.
An order from 17.14 did not come through, nor did it end up in the spam webmail. Ziggomail tested works fine. I'm just reporting, will deal with messages.
Probably due to email server. Received at 5:42 PM, but sent via LD at 5:14 PM, so nothing wrong there.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHier hetzelfde probleem, maar ook geen waarschuwing via mijn shop. Ja dat ik het per ongeluk zag en hoe dat nou plots weer mogelijk was... Want, zie hierna. Komt er overigens nog eens reactie waarom ik niet meer kan inloggen op Firefox, terwijl ik nu zonder in te loggen toch in mijn winkel terecht ben gekomen!!! Of wordt het weer de behandeling als bij Catawiki? Wordt na ruim een week toch misschien eens tijd, ik gebruik het maar als inkomstenbron, dus het heeft helemaal geen haast.
Same problem here, but no warning via my shop either. Yes, that I accidentally saw it and how that was suddenly possible again... Because, see below. By the way, will there be another response why I can no longer log in to Firefox, while I have now ended up in my shop without logging in!!! Or will it be treated as with Catawiki again? Might be time after more than a week, I'm just using it as a source of income, so there's no rush at all.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 20 augustus 2023 00:12
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
20 augustus 2023 00:12
Er zijn afgelopen week 11 mails vanuit het LastDodo platform aan je verstuurd die, op een na, allemaal goed zijn aangekomen voor zover wij kunnen zien. Een mail m.b.t. een bestelling verzonden op 19 aug 8:40 uur heeft geresulteerd in een zogenaamde soft bounce. Dit ontstaat normaal gesproken door een issue aan de kant van de ontvanger, bijvoorbeeld een mailbox die vol is of een ander probleem met het mailprogramma, spamfilter of iets dergelijks van de ontvanger of zijn provider. Daar kunnen we weinig aan doen. De mail is dus wel goed uitgestuurd.
Komt er overigens nog eens reactie waarom ik niet meer kan inloggen op Firefox, terwijl ik nu zonder in te loggen toch in mijn winkel terecht ben gekomen!!! Of wordt het weer de behandeling als bij Catawiki? Wordt na ruim een week toch misschien eens tijd, ik gebruik het maar als inkomstenbron, dus het heeft helemaal geen haast.
Dat klinkt niet erg vriendelijk... Maar goed, waar is die vraag gesteld dan? We kunnen geen recente vraag van jou vinden op het forum of in onze info mail.
There were 11 emails sent to you from the LastDodo platform last week, all but one of which have arrived successfully as far as we can see. An email regarding an order sent on August 19, 8:40 AM, resulted in a so-called soft bounce. This is usually caused by an issue on the recipient's side, for example a mailbox that is full or some other problem with the recipient's mail program, spam filter or similar or its provider. There's not much we can do about that. The mail has been sent successfully.
By the way, will there be another response why I can no longer log in to Firefox, while I have now ended up in my shop without logging in!!! Or will it be treated as with Catawiki again? Might be time after more than a week, I'm just using it as a source of income, so there's no rush at all.
That doesn't sound very friendly... Anyway, where was that question asked? We can't find a recent question from you on the forum or in our info mail.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHarry56
VIP
- 1.907 berichten
- 20 augustus 2023 07:25
5K
added
10K
prices
25
info pages
25K
reviews
1K
posts
20 augustus 2023 07:25
Het is best lastig voor gebruikers om te kunnen traceren waar een fout zit. Tenzij je een Whizz Kid bent.
Ik merk ook dat ik steeds vaker mijn PC moet "schonen" ( ik gebruik nog steeds windows 10) omdat er zoveel troep ongemerkt binnendruppelt.
Je hebt gelijk dat over het algemeen "bugs" oorzaak hebben binnen het eigen gebied van gebruikers, waar LD niets aan kan doen. Begrijp ook niet waarom mensen zo knorrig doen.
Als voorbeeld ( ik hoop dat ik het niet al te knullig verwoord) , had gisteren 4 bestellingen , ging prima met reacties over en weer via de factuur-emails, echter bij 1 stuitte ik op een "bug" : als ik op reply drukte na een vraag van de koper , kwam niet het emailadres van de koper in beeld echter een leeg "adres" prive ? . Heb toen het goede emailadres ook ingeplakt en gevraagd aan de koper of hij nu 2 emails kreeg. Dat was dus niet het geval en ik kreeg van dat prive adres ook direct de melding onbestelbaar onbekend adres ed. Het is niet zo belangrijk maar ik meld het toch maar, wellicht gaat bij LD of een ander lid een "licht branden " wat dit is Ik heb een foto gemaakt , wel alle verdere gegevens gedelete vanwege privacy.
It is quite difficult for users to trace where an error is. Unless you're a Whiz Kid.
I also notice that I have to "clean" my PC more and more often (I still use Windows 10) because so much junk trickles in unnoticed.
You are right that generally "bugs" originate within users' own area, which LD cannot do anything about. Don't understand why people are so grumpy.
As an example (I hope I'm not wording it too clumsily), yesterday I had 4 orders, went fine with responses back and forth via the invoice emails, but at 1 I encountered a "bug" : when I pressed reply after a question from the buyer, the email address of the buyer was not displayed, but an empty "address" private? . I then pasted in the correct email address and asked the buyer if he received 2 emails now. That was not the case and I immediately received the message undeliverable unknown address, etc. from that private address. It is not that important but I will report it anyway, perhaps LD or another member will see a "light on" what this is I took a picture, but deleted all further data for privacy.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtDank je René. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Mijn mailbox hou ik goed schoon en in de spambox was deze ook niet terecht gekomen. Ik begrijp ook niet dat ik niet meer kon inloggen en plots weer zonder in te loggen in mijn account terecht ben gekomen en toen zag ik dat deze bestelling geplaatst was. Ik krijg voorgaande en nieuwe berichten wel (weer) binnen. Ik zocht nog even of ik mijn bericht terug kon vinden en zie nu dat er in juni een vraag is gesteld over een item in mijn shop waar ik ook geen bericht van heb gehad. Maar beter in de gaten houden in het vervolg, dan is er verder geen probleem. Mijn vraag van vorige week over het niet kunnen inloggen is nergens terug te vinden, da's ook apart.
En de CW mentaliteit bedoel ik mee dat hulp krijgen een verzoeking is bij eerst CW en nu LD. Ik ben een zakelijke klant en dit is een deel van mijn inkomsten en koop hier ook wel eens wat in, het is dus onderdeel van mijn werk en om dan dagen op een antwoord te moeten wachten of helemaal niets te horen is hoogst irritant. Maar blijkbaar is het amerikaanse model, hou ze lang bezig dan geven ze het wel op, overgeslagen naar de rest vd wereld. Niet erg professioneel in mijn ogen,
Nogmaals ik zal voortaan meer dit soort zaken nakijken.
En de CW mentaliteit bedoel ik mee dat hulp krijgen een verzoeking is bij eerst CW en nu LD. Ik ben een zakelijke klant en dit is een deel van mijn inkomsten en koop hier ook wel eens wat in, het is dus onderdeel van mijn werk en om dan dagen op een antwoord te moeten wachten of helemaal niets te horen is hoogst irritant. Maar blijkbaar is het amerikaanse model, hou ze lang bezig dan geven ze het wel op, overgeslagen naar de rest vd wereld. Niet erg professioneel in mijn ogen,
Nogmaals ik zal voortaan meer dit soort zaken nakijken.
Thank you Rene. I have no idea what's going on. I keep my mailbox clean and it didn't end up in the spam box either. I also do not understand that I could no longer log in and suddenly ended up in my account without logging in and then I saw that this order had been placed. I do receive previous and new messages (again). I looked for a while to see if I could find my message and now I see that a question was asked in June about an item in my shop that I also did not receive a message from. But better keep an eye on it in the sequel, then there is no problem. My question from last week about not being able to log in can't be found anywhere, that's also strange.
And the CW mentality I mean by that getting help is a temptation at first CW and now LD. I am a business customer and this is part of my income and I sometimes buy something here, so it is part of my job and then having to wait days for an answer or not hearing anything at all is highly irritating. But apparently the American model, keep them busy for a long time then they will give up, has spread to the rest of the world. Not very professional in my eyes,
Again, I will be checking these things more in the future.
And the CW mentality I mean by that getting help is a temptation at first CW and now LD. I am a business customer and this is part of my income and I sometimes buy something here, so it is part of my job and then having to wait days for an answer or not hearing anything at all is highly irritating. But apparently the American model, keep them busy for a long time then they will give up, has spread to the rest of the world. Not very professional in my eyes,
Again, I will be checking these things more in the future.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 20 augustus 2023 17:39
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
20 augustus 2023 17:39
Mijn vraag van vorige week over het niet kunnen inloggen is nergens terug te vinden, da's ook apart.
het is dus onderdeel van mijn werk en om dan dagen op een antwoord te moeten wachten of helemaal niets te horen is hoogst irritant.
We hebben in het weekend onderzoek gedaan naar je berichtenverkeer en je forum-vraag na 8 uur beantwoord. Van "dagen op een antwoord moeten wachten" lijkt me dan ook geen sprake. Waarom zeg je dat steeds?
My question from last week about not being able to log in can't be found anywhere, that's also strange.
so it's part of my job and then having to wait days for an answer or not hearing anything at all is highly irritating.
We researched your message traffic over the weekend and answered your forum question after 8 hours. I don't think there is any question of "having to wait days for an answer". Why do you keep saying that?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtZonder in te loggen via firefox ben ik plots weer terug ingelogd, dus dat heeft zichzelf opgelost.
Ik heb vorige week rond het weekend gevraagd waarom ik niet meer in kon loggen via firefox, daar is geen reactie op gekomen en dat bericht is nergens terug te vinden. Ik kan weer in mijn account en zal berichten etc binnen mijn account in de gaten houden.
Ik heb vorige week rond het weekend gevraagd waarom ik niet meer in kon loggen via firefox, daar is geen reactie op gekomen en dat bericht is nergens terug te vinden. Ik kan weer in mijn account en zal berichten etc binnen mijn account in de gaten houden.
Without logging in via firefox, I suddenly logged in again, so that resolved itself.
I asked around the weekend last week why I could no longer log in via firefox, there was no response and that message is nowhere to be found. I can go back into my account and will keep an eye on messages etc within my account.
I asked around the weekend last week why I could no longer log in via firefox, there was no response and that message is nowhere to be found. I can go back into my account and will keep an eye on messages etc within my account.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 20 augustus 2023 18:07
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
20 augustus 2023 18:07
Ok. Geen probleem (meer) dus. Waarschijnlijk heb je je eerdere bericht dan niet daadwerkelijk geplaatst waardoor er ook niemand op kon reageren.
OK. No problem (anymore). You probably didn't actually post your previous message, so no one could respond to it.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht8van 8