11van 11
vertigo
VIP
- Catalogus beheerder
- 1.053 berichten
- 27 september 2022 09:34
2.5K
added
25K
prices
100
info pages
25K
reviews
1K
posts
27 september 2022 09:34
Ik probeer vanuit m'n shop een factuur te verzenden, maar dat lukt niet. Is er een probleem?
I'm trying to send an invoice from my shop, but I can't. Is there a problem?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtBericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtvertigo
VIP
- Catalogus beheerder
- 1.053 berichten
- 27 september 2022 12:03
2.5K
added
25K
prices
100
info pages
25K
reviews
1K
posts
27 september 2022 12:03
Het is opgelost. Het bericht van de bestelling opende in de verkeerde browser. Via de goede browser lukte het wel.
It is solved. The order message opened in the wrong browser. It worked with the right browser.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtaartinge
SUPER
- 2.571 berichten
- 27 september 2022 17:25
10K
added
10K
prices
5K
reviews
2.5K
posts
27 september 2022 17:25
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk heb gisteren hetzelfde probleem gehad dat een factuur niet doorkwam - Uiteindelijk de factuur op mijn email gekregen met een vertraging van ongeveer 5 uur - Uit nieuwsgierigheid mijn klant gevraagd welke browser hij gebruikt en kreeg net te horen dat het firefox is - Misschien ligt daar het probleem.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtvertigo
VIP
- Catalogus beheerder
- 1.053 berichten
- 28 september 2022 17:39
2.5K
added
25K
prices
100
info pages
25K
reviews
1K
posts
28 september 2022 17:39
Ik denk dat je gelijk hebt. Het bestellingsbericht stuurde me naar Firefox.
Normaal gesproken gebruik ik voor LastDodo een andere browser, omdat de site met die andere beter werkt.
Voor sommige andere websites werkt Firefox beter.
I think you are right. The order message sent me to Firefox.
Normally I use a different browser for LastDodo because the site works better with the other one.
For some other websites, Firefox works better.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtwilfredb
TOP
- Catalogus beheerder
- 554 berichten
- 30 november 2022 12:03
2.5K
added
25K
prices
25
info pages
50K
reviews
500
posts
30 november 2022 12:03
30 nov 2022 om 09:44 factuur verstuurd, maar zelf nog niet ontvangen in mijn mailbox. Ook niet in spam.
Invoice sent on 30 Nov 2022 at 09:44, but not yet received in my mailbox. Not even spam.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtBericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtCollectioneur
SUPER
- Catalogus manager
- 5.361 berichten
- 30 november 2022 14:45
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
30 november 2022 14:45
Even nagekeken in de logfiles van de mailprovider, maar om die tijd is een bericht verstuurd over een factuur naar een Franstalige klant. Een kopie is naar jouw mailadres verstuurd om 09.44 uur.
Just checked the log files of the mail provider, but at that time a message was sent about an invoice to a French-speaking customer. A copy has been sent to your email address at 9:44 AM.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtwilfredb
TOP
- Catalogus beheerder
- 554 berichten
- 30 november 2022 15:44
2.5K
added
25K
prices
25
info pages
50K
reviews
500
posts
30 november 2022 15:44
Geen mail gehad. Niet in spam of gmail (online) prullenbak of zo. Klant had de factuur gelukkig wel ontvangen want inmiddels al betaald. Vreemd, dan weet je niet of je de factuur nogmaals moet versturen.
Didn't get an email. Not in spam or gmail (online) trash or anything. Fortunately, the customer had received the invoice because it had already been paid. Strange, then you don't know if you have to send the invoice again.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtwilfredb
TOP
- Catalogus beheerder
- 554 berichten
- 30 november 2022 17:18
2.5K
added
25K
prices
25
info pages
50K
reviews
500
posts
30 november 2022 17:18
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele bericht11van 11