Snel naar pagina
25van 27
Sinds de upgrade lukt het mij niet om mijn verzameling te exporteren.
Ik weet hoe het zou moeten en krijg ook de mededeling dat ik een email bericht krijg echter ik ontvang niets..
Uiteraard heb ik ook gecontroleerd of mijn email adres nog juist is en in de spam box en dergelijke gekeken.
Voor de upgrade ging het zonder problemen.
Ook al een aantal berichten verzonden en mijn probleem aangegeven.
Reactie...nul
Iemand ?
Ik weet hoe het zou moeten en krijg ook de mededeling dat ik een email bericht krijg echter ik ontvang niets..
Uiteraard heb ik ook gecontroleerd of mijn email adres nog juist is en in de spam box en dergelijke gekeken.
Voor de upgrade ging het zonder problemen.
Ook al een aantal berichten verzonden en mijn probleem aangegeven.
Reactie...nul
Iemand ?
Since the upgrade I have not been able to export my collection.
I know how to do it and also get the message that I receive an email message, but I do not receive anything..
Of course I also checked whether my email address is still correct and checked in the spam box and the like.
Before the upgrade it went without any problems.
Already sent a number of messages and indicated my problem.
Response...nil
Someone ?
I know how to do it and also get the message that I receive an email message, but I do not receive anything..
Of course I also checked whether my email address is still correct and checked in the spam box and the like.
Before the upgrade it went without any problems.
Already sent a number of messages and indicated my problem.
Response...nil
Someone ?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 14 december 2021 17:29
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
14 december 2021 17:29
Ik heb gisteren 11:57 een mail naar je gestuurd vanuit info@lastdodo als reactie op je vraag van zondag.
Heb je die echt niet ontvangensharkey ?
Heb je die echt niet ontvangen
I sent you an email yesterday 11:57 am from info@lastdodo in response to your question from Sunday.
Did you really not receive itsharkey ?
Did you really not receive it
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 14 december 2021 17:38
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
14 december 2021 17:38
Ik heb even naar je mailadres gekeken in de tool waar wij mail mee versturen. Zo te zien heb je een keer (al dan niet per ongeluk) aangegeven dat je een spam mail van ons ontving. Ik ga bij de mailprovider vragen of dit opgeheven kan worden sharkey
I checked your email address in the tool we use to send email. It looks like you once (accidentally or not) indicated that you received a spam mail from us. I will ask the mail provider if this can be lifted sharkey
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 14 december 2021 17:47
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
14 december 2021 17:47
Ik kreeg meteen een reactie. De blokkering zou nu opgeheven moeten zijn zodat je weer mail van ons ontvangt sharkey
Probeer maar even.
Probeer maar even.
I got a response right away. The block should now be lifted so that you will receive mail from us again sharkey
Just try.
Just try.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtNee, ik heb geen mail ontvangen...
Op 31-7-2021 heb ik mijn laatste export (zonder problemen) uitgevoerd.
Op 31-7-2021 heb ik mijn laatste export (zonder problemen) uitgevoerd.
No, I did not receive an email...
On 31-7-2021 I performed my last export (without problems).
On 31-7-2021 I performed my last export (without problems).
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtZie dat ik wel berichten heb ontvange in mijn ongewenste mail...
Nu een nieuwe export opdracht gegeven (5700 items).
Nu een nieuwe export opdracht gegeven (5700 items).
See that I did receive messages in my junk mail...
Now I have given a new export command (5700 items).
Now I have given a new export command (5700 items).
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtGeen export ontvangen...
No export received...
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 16 december 2021 18:43
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
16 december 2021 18:43
Sindsdien worden er daarom geen transactionele mails meer gestuurd.
Mocht je dit aanmerken als spam van onze berichten zelf niet doen dan is er wellicht een gezinslid die dit doet?
There are therefore no more transactional mails since then sent.
If you don't mark this as spam from our messages yourself, then maybe there is a family member who does this?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtBeste lezer,
wil je mij s.v.p. nog een test mail sturen.
Dan kan ik er voor zorgen dat het niet meer als spam wordt herkent.
De vorige berichten die je stuurde probeerde ik te verplaatsen maar zijn verdwenen !! (ook niet meer in de prullenbal)
wil je mij s.v.p. nog een test mail sturen.
Dan kan ik er voor zorgen dat het niet meer als spam wordt herkent.
De vorige berichten die je stuurde probeerde ik te verplaatsen maar zijn verdwenen !! (ook niet meer in de prullenbal)
Dear reader,
Please send me another test mail.
Then I can make sure that it is no longer recognized as spam.
The previous messages that you sent I tried to move but are gone !! (also no longer in the trash)
Please send me another test mail.
Then I can make sure that it is no longer recognized as spam.
The previous messages that you sent I tried to move but are gone !! (also no longer in the trash)
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 16 december 2021 20:26
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
16 december 2021 20:26
Ik heb weer een mail gestuurd met de vraag je te deblokkeren. Graag niet nogmaals een mail van ons als spam aanmerken sharkey
I have sent another email asking you to unblock you. Please do not mark an email from us as spam again sharkey
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 16 december 2021 20:59
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
16 december 2021 20:59
Je kunt nu weer mails van ons ontvangen sharkey
You can now receive emails from us again sharkey
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtThx !. Ik heb er nu voor gezorgd dat het eer in mijn Inbox kom. Kijken of een Export nu wel lukt....
Thx!. I've now made sure it gets to my inbox. See if an Export now succeeds....
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtHelaas, export niet ontvangen. Export gedaan van een groot bestand en van een klein bestand. Beiden niet aangekomen..
Sorry, export not received. Export done from a large file and from a small file. Neither arrived..
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 16 december 2021 22:32
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
16 december 2021 22:32
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtMorits
POWER
- Catalogus beheerder
- 4.226 berichten
- 16 december 2021 22:34
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
16 december 2021 22:34
Hoe groot is het bestand?
How big is the file?
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 16 december 2021 22:36
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
16 december 2021 22:36
Weet ik zo niet Morits maar er is inderdaad een limiet aan het aantal rijen dat we op dit moment naar Excel kunnen exporteren. Mede daarom moeten we nog met de export aan de slag.
I don't know Morits but there is indeed a limit to the number of rows we can export to Excel at this point. This is one of the reasons why we still have to get started with the export.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtMorits
POWER
- Catalogus beheerder
- 4.226 berichten
- 16 december 2021 22:40
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
16 december 2021 22:40
Ok, maar je kunt ook niet ongelimiteerd grote bestanden versturen. Of het nu nog zo is weet ik niet, maar bij KPN kon je niets groters dan 10 MB versturen.
Kan ook nog dat je eigen mailbox vol zit. Kan ook nog zijn dat je daar niet altijd bericht van krijgt...
Ik heb daar in het verleden ook problemen mee gehad
Okay, but you can't send unlimited large files either. I don't know whether it is still the case, but at KPN you could not send anything larger than 10 MB.
It is also possible that your own mailbox is full. You may not always get a message about this...
I've had problems with that in the past too
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 16 december 2021 22:42
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
16 december 2021 22:42
Alles kan Morits maar het was zo dat onze mails door de gebruiker als spam waren aangemerkt. Dan worden er geen nieuwe gestuurd. Dat is nu weer opgeheven, dus daar ligt het niet meer aan.
Anything is possible Morits but our mails were marked as spam by the user. Then no new ones will be sent. That has now been lifted, so that's no longer the issue.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtMorits
POWER
- Catalogus beheerder
- 4.226 berichten
- 16 december 2021 22:44
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
16 december 2021 22:44
Je kan ook even je provider vragen, zij kunnen zien waarom een bericht niet aankomt
You can also ask your provider, they can see why a message is not arriving
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtMorits
POWER
- Catalogus beheerder
- 4.226 berichten
- 16 december 2021 22:45
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
16 december 2021 22:45
Begrijp ik, maar zoals gezegd er zijn meer oorzaken...
I understand, but as said there are more causes...
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 17 december 2021 08:50
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
17 december 2021 08:50
Die mail is om 21:10 weer aangemerkt als spam...
Als je dit niet handmatig hebt gedaan dan moet je een specialist even naar je mailprogramma laten kijken (misschien is er een regel aangemaakt die dit doet?) of contact opnemen met je mailprovider.
Wij kunnen hier helaas verder niks aan doen.
That email was marked as spam again at 9:10 PM...
If you didn't do this manually, you should have a specialist take a look at your mail program (perhaps a rule has been created that does this?) or contact your mail provider.
Unfortunately we cannot do anything about this.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk heb de mail gewoon ontvangen in mijn Inbox (niet als Spam)..
I just received the mail in my Inbox (not as Spam)..
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 17 december 2021 13:50
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
17 december 2021 13:50
De mail van 20:59? Het punt is dus dat die om 21:10 is aangemerkt als spam door jou of je mailprogramma.
The 20:59 email? The point is that it was marked as spam by you or your mail program at 9:10 PM.
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtIk heb het opgelost (op een andere manier)..
Ander email adres opgegeven en hiermee ging het goed.
Export ontvangen.
In ieder geval hartelijk dank voor de reacties en het meedenken
Ander email adres opgegeven en hiermee ging het goed.
Export ontvangen.
In ieder geval hartelijk dank voor de reacties en het meedenken
I solved it (in a different way)..
Entered a different email address and this worked fine.
Export received.
Anyway, many thanks for the reactions and thinking along
Entered a different email address and this worked fine.
Export received.
Anyway, many thanks for the reactions and thinking along
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtRene
TOP
- LastDodo Team
- 6.271 berichten
- 17 december 2021 17:00
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
17 december 2021 17:00
Ok. Fijn dat het op deze manier is opgelost sharkey !
Okay. Glad it was resolved this way sharkey !
Bericht is vertaald uit het Engels
Toon originele berichtSnel naar pagina
25van 27