20van 20
  • 13 berichten
  • 28 juni 2021 22:53
100
added
500
prices
28 juni 2021 22:53
Ik heb de App op mijn iPad en iPhone. Bij synchroniseren is de App ineens helemaal leeg. Normaal gaat de database vrij snel en duurt plaatjes laden vrij lang. Maar de database laden ging helemaal niet en toen was ineens alles weg
  • Catalogus manager
  • 5.330 berichten
  • 29 juni 2021 08:20
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
29 juni 2021 08:20
HansBoezeman 
Op welke dag en tijdstip ging je synchroniseren?
  • 13 berichten
  • 29 juni 2021 17:23
100
added
500
prices
29 juni 2021 17:23
Zojuist opnieuw, nadat ik de app verwijderd had en opnieuw heb geinstalleerd.
Ik krijg: verversen database. Er gebeurt niets.
Dan krijg ik Synchonisatie is gelukt, wil je ook de grote afbeeldingen downloaden? J/N
Maar alles is leeg.

/edit: het lijkt erop dat er helemaal niet geselecteerd wordt. 
ysco
VIP
  • 4 berichten
  • 29 juni 2021 20:12
10K
added
50K
prices
50
info pages
29 juni 2021 20:12
Inderdaad, bij mij gaat synchroniseren op mijn ipad sinds gisteren ook niet meer. Foutmeldingen en ‘gelukt’, maar geen enkel item meer in de app. 
  • Catalogus manager
  • 5.330 berichten
  • 29 juni 2021 21:47
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
29 juni 2021 21:47
ysco 
Er wordt naar gekeken.
  • 13 berichten
  • 29 juni 2021 21:54
100
added
500
prices
29 juni 2021 21:54
Top, ik wacht het af
  • Catalogus beheerder
  • 324 berichten
  • 30 juni 2021 12:49
2.5K
added
10K
prices
250K
reviews
250
posts
30 juni 2021 12:49
Ik zit met hetzelfde probleem, een lege database. Synchroniseren lukt al een week niet meer met iedere keer de melding dat de overdracht is mislukt wat kan liggen aan een slechte (of onderbroken) verbinding (of woorden van gelijke strekking). Ook verwijderen en opnieuw installeren biedt geen soelaas.
  • Catalogus manager
  • 5.330 berichten
  • 1 juli 2021 09:16
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
1 juli 2021 09:16
 Zojuist opnieuw, nadat ik de app verwijderd had en opnieuw heb geinstalleerd.
Ik krijg: verversen database. Er gebeurt niets.
Dan krijg ik Synchonisatie is gelukt, wil je ook de grote afbeeldingen downloaden? J/N
Maar alles is leeg 

We hebben de oorzaak gevonden, aan de oplossing wordt nog gewerkt.
  • Catalogus beheerder
  • 324 berichten
  • 1 juli 2021 13:17
2.5K
added
10K
prices
250K
reviews
250
posts
1 juli 2021 13:17
Da's mooi.
  • Catalogus manager
  • 5.330 berichten
  • 2 juli 2021 10:35
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
2 juli 2021 10:35
 We hebben de oorzaak gevonden, aan de oplossing wordt nog gewerkt. 

Het is opgelost.
  • Catalogus beheerder
  • 57 berichten
  • 20 juli 2021 11:40
1K
added
100
prices
1K
reviews
50
posts
20 juli 2021 11:40
Ik heb een klein synchronisatieprobleem met de LD app op mijn (Android) mobiel.
Ik heb van 3 items iets aangepast in de rubriek Modelspoor. De wijzigingen zijn prima verwerkt in de catalogus, behalve in de titel in mijn app: daar staat het stukje verwijderde tekst nog steeds in.
Ik heb het op verschillende keren op verschillende dagen gesynchroniseerd, maar de titel wordt niet gesynchroniseerd. Het gaat om:
Lima 3145651 (FS uit titel gehaald)
GMR 4547377 (BR uit titel gehaald)
GMR 4547403 (BR uit titel gehaald)

Enig idee hoe dit komt en is er een oplossing?

  • Catalogus manager
  • 5.330 berichten
  • 20 juli 2021 11:47
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
20 juli 2021 11:47
Pecten 
Misschien dat bij het her-synchroniseren de titel niet wordt meegenomen.
We gaan later dit jaar nog met de app aan de gang, dus voor nu even geen technische oplossing.
Wel een work-arround oplossing: Haal de items eerst uit je verzameling, synchroniseer. Daarna de items weer in je verzameling invoeren en weer synchroniseren.
  • Catalogus beheerder
  • 57 berichten
  • 21 juli 2021 14:43
1K
added
100
prices
1K
reviews
50
posts
21 juli 2021 14:43
Ik heb nog een testje gedaan met een aanpassing van de titel (ipv iets weglaten) maar ook dan wordt de titel niet gesynchroniseerd.
Ik heb de work around oplossing uitgevoerd: na het verwijderen uit de collectie, synchroniseren, item weer invoeren en weer synchroniseren: tot mijn verbazing komt de oude (foutieve) titel weer terug. Ergens (centraal of op mijn telefoon) wordt de oude informatie bewaard of zit nog ergens in een cache geheugen? 
  • Catalogus manager
  • 5.330 berichten
  • 21 juli 2021 15:44
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
21 juli 2021 15:44
Pecten 
Synchroniseert je app wel? Na het weghalen uit je verzameling en synchroniseren, heb je toen ook gekeken of die items eruit waren in je app?
  • Catalogus beheerder
  • 57 berichten
  • 21 juli 2021 16:29
1K
added
100
prices
1K
reviews
50
posts
21 juli 2021 16:29
Bij GMR had ik 3 items; na het weghalen van 2 items uit de collectie en daarna synchroniseren bleef er 1 (catalogus item) over, maar de teller stond nog op 3. Dat heb ik wel vaker gezien: als je de dag erna weer synchroniseert wordt de teller aangepast (dus nu naar 1). Daarna de 2 items weer toegevoegd en na synchronisatie kreeg ik de weer ingebrachte items te zien (tellerstand op 3), maar nog met de foutieve titel in mijn app. Ook bij een Lima item dezelfde workaround toegepast, maar ook daar kwam de foutieve titel terug. 
  • Catalogus manager
  • 5.330 berichten
  • 21 juli 2021 17:40
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
21 juli 2021 17:40
Pecten 
Dit probleem heb ik gemeld, misschien dat er iets kan worden gevonden.
  • Catalogus beheerder
  • 57 berichten
  • 21 juli 2021 22:54
1K
added
100
prices
1K
reviews
50
posts
21 juli 2021 22:54
Bedankt; in ieder geval iets voor de hernieuwde app.
  • Catalogus beheerder
  • 57 berichten
  • 24 juli 2021 10:05
1K
added
100
prices
1K
reviews
50
posts
24 juli 2021 10:05
Ik heb nog 2 testjes uitgevoerd op mijn mobiel. Ik heb van de app LastDodo eerst de cache geleegd; daardoor verdwijnen alle thumbnail foto's maar de teksten blijven bestaan. Na synchroniseren heb ik de gegevens gewist van de app. Het resultaat is dat alle foto's en teksten weg zijn. Na synchroniseren bleken de 3 genoemde items toch nog steeds de foutieve titel te hebben. De foutieve titels worden dus ergens opgeslagen in LD en niet op mijn mobiel.
  • Catalogus beheerder
  • 57 berichten
  • 20 oktober 2022 13:19
1K
added
100
prices
1K
reviews
50
posts
20 oktober 2022 13:19
Is er nog nieuws te melden over de vernieuwing van de app (synchronisatie) ?
  • 171 berichten
  • 21 oktober 2022 07:55
5K
added
10K
prices
2.5K
reviews
100
posts
21 oktober 2022 07:55
Vannacht gedaan: hij zegt ‘het’ te hebben te gedaan maar effect is in elk geval niet dat ik hetzelfde in de app heb staan als op de site. Er lijkt eigenlijk geheel niets te zijn gebeurd. Wel een (1) op het appsymbool die niet meer weggaat. In afwachting van de nieuwe app heb ik de app vooralsnog verwijderd 
20van 20