4van 4
  • 2 berichten
  • 16 mei 2020 11:53
16 mei 2020 11:53

Beste mensen,

 

Ik loop vast in de mogelijkheden om een goedgekeurd maar nog niet actief kavel terug te trekken. Door een klikfout is een gekopieerd actief kavel dubbel aangeboden. De betrokken expert heeft niet gezien dat het een dubbele aanbieding betrof en de nieuwe kavel goedgekeurd.

Volgens de hulpfunctie van de website moet ik voor het intrekken van een ingepland kavel de expert benaderen;

https://www.catawiki.nl/help/i-want-to-withdraw-my-lot/my-lot-has-been-approved-for-auction-but-it-is-no-longer-available-can-i-withdraw-it

Dit is wat er letterlijk staat:

" Mijn kavel is goedgekeurd, maar het is niet meer beschikbaar. Ik wil het terugtrekken.

Als een door u aangeboden kavel niet langer beschikbaar is, kunt het nog terugtrekken zolang het niet in een veiling is opgenomen. Neem hiervoor contact op met de expert.

"

Echter, ik kan de expert niet meer benaderen zodra een kavel is goedgekeurd zoals te lezen is op deze andere pagina:

https://www.catawiki.nl/help/lot-status-and-auction-planning/how-do-i-contact-the-expert

"

Hoe neem ik contact op met de expert?

Als u een bericht wilt sturen naar de expert, kunt u dit doen tijdens de laatste stap van het indienen van het kavel, genaamd 'Voorbeeld'. Bij deze stap ziet u de tekst 'Stuur een bericht naar de expert (optioneel)' in blauw aan de rechterkant van uw scherm. U kunt hierop klikken om de expert vragen over uw kavel te stellen.

Opmerking: het bericht voor de expert is geen chatbox en mogelijk krijgt u niet meteen antwoord. U kunt het antwoord van de expert zien op de pagina met aangeboden kavels, en ook in een e-mail die u zult ontvangen zodra u antwoord krijgt. Houd er rekening mee dat het berichtensysteem niet meer beschikbaar is nadat het kavel is goedgekeurd.

"

 

Ik kan ook niet op een andere manier het kavel intrekken of de expert benaderen. Het betreft kavel 37174189. Kan iemand hier uitleggen wat de juiste manier is om deze kavel in te trekken voordat er op geboden kan worden?

 

Alvast bedankt!

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 16 mei 2020 11:58
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
16 mei 2020 11:58

Kijk hier even...

  • 2 berichten
  • 16 mei 2020 12:18
16 mei 2020 12:18

Beste Arco, uw link wijst naar een pagina die naar precies dezelfde informatie verwijst die ik boven al heb vermeld. het nut van uw bericht ontgaat mij dan ook.

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 16 mei 2020 12:27
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
16 mei 2020 12:27

Als je doet wat daar staat, kom je uiteindelijk bij een telefoonnummer. Gewoon bellen.

Heeft u een artikel gelezen en geen antwoord op uw vraag gekregen? Dan kunt u uiteraard alsnog contact met ons opnemen; we helpen u graag. U neemt contact met ons op door op de button ‘Ik heb nog steeds hulp nodig’ te klikken. Deze button ziet u onderaan het artikel. 

4van 4
Dit onderwerp is gesloten