Snel naar pagina
25van 45
  • 1.545 berichten
  • 2 april 2020 12:14
10K
added
25K
prices
10
info pages
1K
posts
2 april 2020 12:14

Hoe komt het als ik mijn aankopen vraag ALLEEN mijn veilingaankopen terug vind en niet mijn shopaankopen?

  • Catalogus manager
  • 8.580 berichten
  • 2 april 2020 13:00
10K
added
1K
prices
50
info pages
250K
reviews
5K
posts
2 april 2020 13:00

Omdat we de boel hebben losgeknipt. Je shopaankopen staan in je catalogusprofiel.

  • 1.545 berichten
  • 2 april 2020 13:07
10K
added
25K
prices
10
info pages
1K
posts
2 april 2020 13:07

gevonden denk ik

  • 8 berichten
  • 21 juli 2020 08:30
21 juli 2020 08:30

En waar staan die dan nu ?? Ik kan ze niet vinden

  • Catalogus manager
  • 5.318 berichten
  • 21 juli 2020 09:35
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
21 juli 2020 09:35

En waar staan die dan nu ?? Ik kan ze niet vinden


Klik op je avatar (rechtsboven).
Dan klikken op "Instellingen".
Vervolgens klikken aan de linkerkant op "Shopaankopen".

  • 8 berichten
  • 21 juli 2020 09:42
21 juli 2020 09:42

Goed verstopt.. bedankt.

  • 8 berichten
  • 21 juli 2020 09:44
21 juli 2020 09:44

Dan direkt noch een aanverwante vraag erachteraan.

Ik meen me van vroeger te kunnen herineren dat ik bij die bestelling ook kon aangeven dat ik heb betaald. Die optie vind ik niet meer.

Is die weg, of was die er nooit ?

  • Catalogus manager
  • 5.318 berichten
  • 21 juli 2020 10:01
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
21 juli 2020 10:01

Is die weg, of was die er nooit ?


Alleen de verkoper kon/kan de status op "Betaald" zetten.

  • 8 berichten
  • 21 juli 2020 19:38
21 juli 2020 19:38

Bedankt :-)

  • 16 berichten
  • 20 augustus 2020 15:46
250
added
100
prices
20 augustus 2020 15:46

als ik in mijn winkelwagen op bestellen druk gebeurt er verder niets ,

ik kan dus geen bestellingen doen bij de aanbieders van postzegels .

  • Catalogus beheerder
  • 1.909 berichten
  • 16 maart 2021 11:39
100
added
1K
prices
50
info pages
25K
reviews
1K
posts
16 maart 2021 11:39
Ik meen me van vroeger te kunnen herineren dat ik bij die bestelling ook kon aangeven dat ik heb betaald. Die optie vind ik niet meer.
Is die weg, of was die er nooit ?
Die was er dus nooit maar als koper en verkoper lijkt mij dit toch de moeite waard om eens over na te denken om toe te voegen.

Ooit zit je als verkoper te wachten op een betaling die even achterblijft en dan is het niet gemakkelijk om snel te reageren wanneer er dan uiteindelijk betaald is. Als de koper dan even kan aanklikken dat de betaling gedaan is, moet je maar één keer je rekening er op nakijken.

Ook als koper is het fijn om, als je direct de factuur betaald hebt, aan te kunnen geven dat het in orde is en de verkoper verder aan de slag kan met het verzenden.

Of zijn er mensen die ook nadelen zien aan dit systeem?
  • Catalogus beheerder
  • 4.003 berichten
  • 16 maart 2021 13:32
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
16 maart 2021 13:32
Ik schreef al eens in den draad 'Feedbacksysteem in shops' ...
Vooral het opvolgen met de gekleurde pictogrammen (verzonden, betaald, verstuurd, ontvangen, ge-feedback-ed) heeft charme.

Als koper kleur geven aan de opvolging, daarmee geef je tussentijds te kennen aan de verkoper dat je er nog mee bezig bent.  Dan is die meer op zijn gemak.  Wie bestelt en niet reageert op een factuur ... hoelang moet je dan wachten?  Een betaling kan instant zijn (direct zichtbaar) of niet (duurt dan enkele werkdagen vooraleer zichtbaar).  In functie van de dag waarop je betaalt uiteraard.
Wie het pictogrammeke 'betaald' laat opkleuren biedt een visuele indicatie aan de koper dat het zin heeft om enkele dagen te wachten (geen faker).
Kunnen aangeven 'ontvangen' zonder bijkomende poespas is ook een geruststelling.  Dat de koopwaar dan maar het eerstvolgende weekend kan bekeken worden om een evaluatie of andere feedback te geven, de verkoper is op zijn minst al gerust: het is al op de plaats van bestemming.
En in het overzicht kun je bestelling per bestelling (zowel koper als verkoper) overlopen om te zien waar ergens iets achterloopt (te weinig kleur in de reeks).
Kortom: 'zeg het met kleur' (in de pictogrammen) :)
  • Catalogus beheerder
  • 4.003 berichten
  • 16 maart 2021 18:22
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
16 maart 2021 18:22
Ook het laten opkleuren van een pictogram 'Ontvangen' biedt voordelen.
Als warhoofd ben ik er in korte tijd al 2 x in geslaagd een positieve feedback te geven aan een verkoper waar ik de goederen (postzegels uiteraard) nog niet van ontvangen heb.  Ik zie het linkje voor de feedback opkomen (komt maar op als link na enkele dagen) en dan klik ik het aan.  Hoewel het de postzegels van de bestelling er boven zijn (uit een andere shop) die toegekomen waren (maar waar het linkje er nog niet is).  Het is nu eenmaal zo dat soms een recentere bestelling rapper afgewerkt is dan de vorige.  Je weet nooit langs de andere kant wat daar allemaal gaande is.  Met Covid zijn meer mensen dat gaan beseffen, maar niet iedereen.
Ik snap de bedoeling dat niet onmiddellijk de link naar feedback actief is.  Met enkele dagen wachten echter kan er veel verspringen in het hoofd van iemand die actief en intensief met meerdere dingen bezig is.  Met nog een wederhelft en een paar kinderen daarbovenop ook stoorzenders genoeg :)  

Als je, ongeacht het tijdstip, al een kleurtje kunt geven aan 'ontvangen', dan is het wachten (tot feedback mogelijk wordt) niet meer zo erg.  Bijna onmogelijk om dan nog een feedback te geven vooraleer je iets ontvangen hebt.
Morits
POWER
  • Catalogus beheerder
  • 4.226 berichten
  • 18 maart 2021 17:30
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
18 maart 2021 17:30
Rene 
Het zou erg fijn zijn als er een knop kwam waarmee een koper kon aangeven dat hij/zij zijn betaling heeft uitgevoerd, hoef ik niet elk uur te kijken bij mijn bank...
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.271 berichten
  • 18 maart 2021 17:47
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
18 maart 2021 17:47
Stuurt de koper in de praktijk niet vrijwel altijd een berichtje als hij betaald heeft  Morits ? (doe ik zelf wel altijd)
  • Catalogus beheerder
  • 4.003 berichten
  • 18 maart 2021 18:12
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
18 maart 2021 18:12
Geef toe Rene, een knop is wel zo gemakkelijk voor beide partijen.
Voor de koper is een bericht sturen een weg die wellicht voor velen als té lang wordt ervaren.  Het geluk mag maar 'one click away' liggen in de huidige digitale tijd.
Voor de verkoper is het tevens nog zo overzichtelijk als er in het scherm aankopen een indicatie aanwezig is bij elke factuur.  Hoef je niet in de berichtenfolder te gaan rommelen.
Morits
POWER
  • Catalogus beheerder
  • 4.226 berichten
  • 18 maart 2021 18:15
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
18 maart 2021 18:15
Rene nee, was dat maar waar, dan hoefde ik niet zo vaak te kijken
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.271 berichten
  • 19 maart 2021 08:43
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
19 maart 2021 08:43
Ok, ik zou verwachten dat er meestal een berichtje wordt gestuurd. Dank voor de feedback.

We zullen bespreken om zo'n knop toe te voegen. Wordt het wel wat complexer van want dan krijg je aan 2 kanten (koper en verkoper) een "status" van de bestelling terwijl dat nu maar aan 1 kant zo is (alleen de verkoper geeft de status aan).

  • Catalogus beheerder
  • 4.003 berichten
  • 19 maart 2021 11:25
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
19 maart 2021 11:25
Rene
ook off-topic: je profiel: 'U kunt deze gebruiker via de contactpagina een bericht sturen.'  De link 'Contactpagina' leidt naar 'Pagina niet gevonden'.  'k Wou je dat in een persoonlijk bericht sturen maar ... 
Rene
TOP
  • LastDodo Team
  • 6.271 berichten
  • 19 maart 2021 11:46
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
19 maart 2021 11:46
Raoul62 , op een gegeven moment kregen Marco en ik zoveel berichten via onze profielpagina dat we dat voor ons hadden uitgezet omdat we niet meer door de berichten heen kwamen. Binnenkort gaan we met de profielpagina aan de slag dan kijken we ook even naar deze foutmelding e.d.
  • Catalogus beheerder
  • 4.003 berichten
  • 19 maart 2021 11:56
10K
added
25K
prices
100
info pages
250K
reviews
2.5K
posts
19 maart 2021 11:56
Hoe dan ook, ik vind altijd wel een manier om iemand te bereiken :) :) :)
  • Catalogus beheerder
  • 752 berichten
  • 19 maart 2021 12:48
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
19 maart 2021 12:48

#Morits Het zou erg fijn zijn als er een knop kwam waarmee een koper kon aangeven dat hij/zij zijn betaling heeft uitgevoerd, hoef ik niet elk uur te kijken bij mijn bank...

En je gelooft hem/haar op zijn/haar mooie blauwe ogen?


  • Catalogus manager
  • 5.318 berichten
  • 19 maart 2021 13:00
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
19 maart 2021 13:00
 En je gelooft hem/haar op zijn/haar mooie blauwe ogen? 

Het gaat erom dat je een seintje krijgt dat de betaling is gedaan, daarna kun je dit controleren.
  • Catalogus beheerder
  • 752 berichten
  • 19 maart 2021 13:18
5K
added
1K
prices
10
info pages
50K
reviews
500
posts
19 maart 2021 13:18
Het gaat erom dat je een seintje krijgt dat de betaling is gedaan, daarna kun je dit controleren.

En als de betaling niet is voldaan, ook niet na een week?
Morits
POWER
  • Catalogus beheerder
  • 4.226 berichten
  • 19 maart 2021 13:21
1K
added
10K
prices
25K
reviews
2.5K
posts
19 maart 2021 13:21
metalfigures 
je snapt het niet helemaal, als ik dat seintje krijg ga ik natuurlijk kijken of het inderdaad is bijgeschreven. Dat scheelt mij 10 keer per dag bij de bank kijken of het er is bijgeschreven ja of nee.
Je bent wel een beetje een zwartkijker.. helaas
Dacht je nu echt dat het resultaat zou hebben als een koper voor niets zou aangeven dat er betaald is...
Snel naar pagina
25van 45