No Tomatoes is een kinderkleding merk. Een stoere en sportieve look met een vintage achtergrond is de hoofdlijn in deze brede collectie. De leeftijdscategorie waar No Tomatoes zich op richt is gelegen tussen 2 en 16 jaar. De modelijn loopt qua design hier Lees verder
No Tomatoes is een kinderkleding merk. Een stoere en sportieve look met een vintage achtergrond is de hoofdlijn in deze brede collectie. De leeftijdscategorie waar No Tomatoes zich op richt is gelegen tussen 2 en 16 jaar. De modelijn loopt qua design hierdoor wel zeer uiteen. Van jeans met verschillende wassingen voor de oudere kinderen tot leggings met opgeborduurde prints. De materiaalkeuze is vooral comfortabel gericht met materialen als katoen, polyester en elastan.
De eigenaren van No Tomatoes hebben Ralf Mackenbach, de winnaar van het junior Songfestival 2009 in Kiev, weten te strikken om mee te helpen met ontwerpen. Dit heeft geresulteerd in vier shirts voor jongens en voor meisjes waarop de stropdas staat afgebeeld waar hij beroemd mee is geworden.