- Catalogue administrator
- 66 messages
- October 13, 2011 05:02
Nu is het zo dat er blijkbaar een week tijd is voor degene die feedback geeft, om zijn feedback te veranderen. Ik heb meer dan twee maanden in het ziekenhuis moeten doorbrengen na een zeer zwaar ongeval. Logisch: ik kon niets verzenden en ook niet antwoorden. Er werd door klanten uiteraard ook niet betaald. Desondanks was de negatieve feedback niet van de lucht. En onmogelijk uit de lucht te krijgen
Alle feedbackgevers hadden begrip voor mijn situatie en het iedereen heb ik tot volle tevredenheid kunnen leveren. Echter de negatieve feedback blijft bestaan.
Dit is niet in het belang van Catawiki en ook niet in mijn belang. De goede wil is er echt wel, zowel van de klanten als van mij. Het scheelt zowel voor Catawiki als voor mij omzet en prestige. Dat kan toch niet de bedoeling zijn als alle klanten hun negatieve feedback alsnog willen omzetten in een positieve?
Graag zie ik een mogelijkheid om te allen tijde de feedback te wijzigen. Dat is wel zo eerlijk. Er kunnen 1001 redenen zijn voor een shop om niet te kunnen leveren door bijvoorbeeld overmacht.
Now it seems that there is apparently a week for the person giving feedback to change their feedback. I have had to spend more than two months in hospital after a very serious accident. Makes sense: I could not send or reply. Of course, customers did not pay either. Nevertheless, the negative feedback was not unheard of. And impossible to get off the air
All feedback providers understood my situation and I was able to deliver it to everyone to their complete satisfaction. However, the negative feedback persists.
This is neither in the interest of Catawiki nor in my interest. There is really good will, both from the customers and from me. It saves turnover and prestige for both Catawiki and me. Surely that cannot be the intention if all customers still want to convert their negative feedback into a positive one?
I would like to see the possibility to change the feedback at any time. That's fair. There can be 1001 reasons for a shop not to be able to deliver due to force majeure, for example.
- LastDodo Team
- 6,172 messages
- October 13, 2011 09:06
De feedback-periode is een tijdje geleden al verruimd. Ik ga even kijken wat ik voor jouw specifieke situatie kan doen.
Het is overigens wel de bedoeling op je shop bij langere afwezigheid tijdelijk dicht te zetten.
The feedback period has been extended a while ago. I'm going to see what I can do for your specific situation.
It is also the intention to temporarily close your shop during longer absence.
- Catalogue administrator
- 4,226 messages
- October 13, 2011 09:07
ik denk dat dat nu net het probleem is: hij kan er niet bij...:-(
Anders had hij ze ook berichtjes kunnen sturen...
Kip en het ei...
I think that's the problem: he can't reach it ... :-(
Otherwise he could also have sent them messages ...
Chicken and the egg ...
- LastDodo Team
- 6,172 messages
- October 13, 2011 09:16
Hoe bedoel je dat Morits, waar kan hij niet bij?
What do you mean, Morits, what can't he reach?
Ik heb meer dan twee maanden in het ziekenhuis moeten doorbrengen na een zeer zwaar ongeval. Logisch: ik kon niets verzenden en ook niet antwoorden.
Morits bedoelde waarschijnlijk kon waar hij kan schreef.
Niet iedereen heeft internet op zijn telefoon René.
Nog even los van het feit dat je in een dergelijke situatie natuurlijk wel iets anders aan je hoofd hebt als Catawiki.
Gaat het nu weer goed met je Schatgraver ?
I have had to spend more than two months in hospital after a very serious accident. Logical: I could not send or reply.
Morits probably meant he could write where he can.
Not everyone has internet on their phone René.
Quite apart from the fact that in such a situation you naturally have something else on your mind as Catawiki.
Is your Treasure Digger all right now?
- LastDodo Team
- 6,172 messages
- October 13, 2011 10:44
Ah, ik zie nu pas dat er een ongeval was en het niet vooraf was gepland. Dan is het een ander verhaal natuurlijk. Hoop dat alles nu inderdaad weer goed met je is Schatgraver?
Ah, only now I see that there was an accident and it was not planned in advance. Then it is a different story of course. Hope everything is all right with you Treasure Digger?
- Catalogue administrator
- 66 messages
- October 13, 2011 12:59
Heb het ongeval ternauwernood overleefd. Schedelbasis, zware interne bloedingen, 1 oor en 1 evenwichtsorgaan voorgoed uitgeschakeld. Heb een tijd op de IC doorgebracht, Eigenlijk had ik er allang niet meer moeten zijn. Heb bijvoorbeeld drieenhalf uur op tweeenhalve liter blood overleefd, in shocktoestand. Dat kan normaal gesproken niet.
Zeg maar dat de Voorzienigheid heeft ingegrepen, anders kan ik het niet verklaren.
Maar goed, ik ben er nog en ik functioneer alweer redelijk. Kan nog niet werken en heb als zelfstandige ook geen dure arbeidsongeschiktheidsverzekering. Dus ik wil mijn shopactiviteiten graag uitbreiden, ook uit pure noodzaak. Heb nog duizenden items die ik in mijn shop moet plaatsen.
Heb alles met mijn ontevreden klanten doorgesproken en zij hebben veel begrip voor de situatie. Willen dus de negatieve feedback omzetten in positieve.
Daarmee ben ik al weer een stuk verder, als dat lukt tenminste.
Barely survived the accident. Skull base, heavy internal bleeding, 1 ear and 1 vestibular organ disabled for good. Spent some time in the ICU. Actually, I shouldn't have been there for a long time. For example, survived three and a half hours on two and a half liters of blood, in shock. Normally this is not possible.
Just say that Providence has intervened, otherwise I cannot explain it.
Anyway, I am still here and I am functioning reasonably well again. Cannot work yet and do not have expensive disability insurance as a self-employed person. So I would like to expand my shopping activities, also out of necessity. Have thousands more items to put in my shop.
I discussed everything with my dissatisfied customers and they understand the situation very much. So want to convert the negative feedback into positive.
With that I am a lot further, if I succeed at least.
Tjongejonge, je hebt echt geluk gehad dat je er nog bent als ik dit zo lees.
Sterkte de komende tijd.
Boy, you were really lucky to be here when I read this.
Strength in the coming period.
- 1,354 messages
- October 13, 2011 21:12
Vreselijk is dat. Ik hoop dat alles verder goed komt.
That is terrible. I hope everything will be fine.
- LastDodo Team
- 6,172 messages
- October 14, 2011 01:17
Dat klinkt niet best maar fijn dat het wat beter gaat weer. Ik heb je gemaild inzake het aanpassen van de feedback op basis van de mails van de betreffende gebruikers.
That doesn't sound good, but it's nice that things are going better again. I have emailed you about adjusting the feedback based on the emails of the users concerned.