5of 5
Boekenbytes
VIP
- 227 messages
- January 19, 2021 17:18
5K
added
10K
prices
10
info pages
100
posts
January 19, 2021 17:18
Sinds 14 januari krijg ik geen e-mail notificatie meer als iemand iets in mijn shop besteld. Kan daar naar gekeken worden?
Bij voorbaat dank,
Boekenbytes
Kees Buis
Message is in Dutch
Translate to EnglishSince January 14, I no longer receive an e-mail notification when someone orders something in my shop. Can it be looked at?
Thanks in advance,
Book Bytes
Kees Buis
Message has been translated from Dutch
Show original messageCollectioneur
SUPER
- Catalogue manager
- 5,329 messages
- January 19, 2021 17:55
1K
added
100K
prices
25
info pages
500K
reviews
5K
posts
January 19, 2021 17:55
@Boekenbytes
De mailprovider had verzonden mail teruggekregen en daarom was het als inactief aangemerkt. Vanaf nu is het mailadres weer toegankelijk voor transactiemails vanuit LastDodo.
Message is in Dutch
Translate to English@Bookbytes
The mail provider had received sent mail back and therefore it was marked as inactive. From now on, the email address is again accessible for transaction emails from LastDodo.
Message has been translated from Dutch
Show original messageik heb hetzelfde voor, ben zo al een aantal verkopen misgelopen. Ik kan moeilijk elke dag op mijn shop gaan kijken of er bestellingen zijn, zoveel items heb ik nu ook niet te koop. In mijn instellingen ben ik gaan zien, daar staat alles groen aangevinkt. Van 1 koper kreeg ik dan wel een mail maar ook die zat in mijn spambox .
Message is in Dutch
Translate to English I have the same for, I have already missed a number of sales. It's hard for me to go to my shop every day to see if there are orders, I don't have that many items for sale right now. In my settings I went to see, everything is checked in green. I did receive an email from 1 buyer, but it was also in my spam box.
Message has been translated from Dutch
Show original message | Ik kreeg wel een mail op 21/11/2021 om mijn e-mail adres te verifiëren, ik heb op die link geklikt maar er gebeurt niets
Onlangs heeft u uw e-mailadres gewijzigd. Om dit proces te voltooien, moeten we er zeker van zijn dat dit uw e-mailadres is.
Verifieer uw nieuwe e-mail adres:
[moderator: deze link is niet relevant voor andere gebruikers]
Onlangs heeft u uw e-mailadres gewijzigd. Om dit proces te voltooien, moeten we er zeker van zijn dat dit uw e-mailadres is.
Verifieer uw nieuwe e-mail adres:
[moderator: deze link is niet relevant voor andere gebruikers]
Message is in Dutch
Translate to English| I did receive an email on 21/11/2021 to verify my email address, I clicked on that link but nothing happens
You recently changed your email address. To complete this process, we need to make sure this is your email address.
Verify your new email address:
[moderator: this link is not relevant to other users]
You recently changed your email address. To complete this process, we need to make sure this is your email address.
Verify your new email address:
[moderator: this link is not relevant to other users]
Message has been translated from Dutch
Show original messageRene
TOP
- LastDodo Team
- 6,271 messages
- June 24, 2022 21:33
250
added
500
prices
100K
reviews
5K
posts
June 24, 2022 21:33
Naar het mailadres dat nu in Instellingen staat werd inderdaad geen mail meer gestuurd omdat een eerdere mail van ons door jou als spam aangemerkt was.
Het sturen van mails is nu weer geactiveerd.
Message is in Dutch
Translate to EnglishThe e-mail address that is now in Settings was indeed no longer sent because a previous e-mail from us was marked as spam by you.
Sending e-mails is now possible again activated.
Message has been translated from Dutch
Show original message5of 5