- Catalogue administrator
- 4,226 messages
- December 10, 2020 17:52
ik probeer al een aantal keren item 3804789 in mijn shop te zetten vanuit de catalogus, maar er is geen aktie. Ga wel automatisch terug naar de homepage (ook fout) maar het album komt niet in mijn shop
I have tried to add item 3804789 to my shop from the catalog a number of times, but there is no action. Automatically go back to the homepage (also wrong) but the album is not in my shop
- Catalogue manager
- 5,343 messages
- December 10, 2020 17:58
ik probeer al een aantal keren item 3804789 in mijn shop te zetten vanuit de catalogus, maar er is geen aktie. Ga wel automatisch terug naar de homepage (ook fout) maar het album komt niet in mijn shop
Zojuist even getest, maar bij mij ging het met dat item wel goed.
I have tried to add item 3804789 to my shop from the catalog a number of times, but there is no action. Automatically go back to the homepage (also wrong) but the album is not in my shop
Just tested, but I was fine with that item.
- Catalogue administrator
- 4,226 messages
- December 10, 2020 18:00
ook met andere items gaat het niet...vanuit de catalogus dan, wel vanuit mijn verzameling. Eerder op de middag ging het nog wel goed. Kan het komen door de update?
also with other items it is not ... from the catalog then, but from my collection. Earlier in the afternoon it went well. Could it be because of the update?
- Catalogue manager
- 5,343 messages
- December 10, 2020 18:13
Mijn test was vanuit de catalogus.
Vreemd, zijn er meer mensen die een dergelijk probleem hebben ondervonden bij het plaatsen van een item in je shop?
My test was from the catalog.
Strangely, are there more people who have encountered such a problem posting an item to your shop?
- Catalogue administrator
- 4,226 messages
- December 10, 2020 18:18
Tammo
spring jij dan ook terug naar de homepage na toevoegen aan shop?
Kan ook geen item meer toevoegen aan mijn verzameling, help
Tammo
Do you also jump back to the homepage after adding to the shop?
Can't add any more item to my collection, help
- Catalogue administrator
- 4,226 messages
- December 10, 2020 18:36
Ik kan wel toevoegen met de iPad, maar daar werk ik nooit mee. Op de pc werk ik gewoon met Windows en tot vanmiddag ging daar alles goed
I can add with the iPad, but I never work with that. On the pc I just work with Windows and until this afternoon everything went fine there
- Catalogue manager
- 5,343 messages
- December 10, 2020 18:42
Ik kan wel toevoegen met de iPad, maar daar werk ik nooit mee. Op de pc werk ik gewoon met Windows en tot vanmiddag ging daar alles goed
Dit probleem heb ik doorgegeven.
I can add with the iPad, but I never work with that. On the pc I just work with Windows and until this afternoon everything went fine there
I have passed on this problem.
- Catalogue manager
- 5,343 messages
- December 10, 2020 18:50
spring jij dan ook terug naar de homepage na toevoegen aan shop?
Nee, ik spring terug naar de galerijpagina waar het item stond, die ik in mijn shop heb gezet. Ik zag direct dat het winkelmandje een groene cirkelvormige achtergrond heeft gekregen, ten teken dat het in mijn shop staat.
Do you also jump back to the homepage after adding to the shop?
No, I will jump back to the gallery page where the item was that I put in my shop. I immediately saw that the shopping cart has a green circular background, as a sign that it is in my shop
- Catalogue administrator
- 4,226 messages
- December 10, 2020 18:56
Dat gebeurt bij mij alleen als ik vanuit de verzameling aan de shop toevoeg. Hangt dus allemaal samen met mijn Windows?
This only happens to me if I add to the shop from the collection. So is it all related to my Windows?
- Catalogue manager
- 5,343 messages
- December 10, 2020 19:01
Geen idee, zelf draai ik op Win-10 en Firefox.
I don't know, I run on Win-10 and Firefox myself.
- Catalogue administrator
- 247 messages
- December 10, 2020 19:25
Gisterenavond had ik ook herhaaldelijk dat ik na het plaatsen van een item (postzegel) in mijn shop niet terugkeerde naar de galerijpagina waar ik vandaan kwam, maar doorgestuurd werd naar de 'startpagina' van het betreffende land. Met andere woorden: ik kreeg weer alle items van land x te zien, zonder de eerdere filtering op jaartal of thema (of andere).
Was niet elke keer zo, ik schat ongeveer 1 keer op de 4 ging het fout. Vandaag nog niet kunnen proberen.
Ik draai op Windows 10, Chrome.
Yesterday evening I also had repeatedly that after placing an item (stamp) in my shop, I did not return to the gallery page where I came from, but was redirected to the 'home page' of the country in question. In other words: I got to see all items of country x again, without the previous filtering by year or theme (or other).
Wasn't like this every time, I guess about 1 time in 4 it went wrong. Couldn't try today.
I am running on Windows 10, Chrome.
- Catalogue administrator
- 2,406 messages
- December 10, 2020 19:40
Geen idee of anderen dat ook hebben, maar ik ben tegenwoordig nooit meer permanent ingelogd. Als ik zit te bladeren zie ik wel eens dat ik zomaar uitgelogd (rechtsboven mijn icoontje) ben. En mocht ik dan toevallig iets willen doen, word ik naar de hoofdpagina geslingert.
No idea if others have that too, but I am never logged in permanently these days. When I am browsing, I sometimes see that I am just logged out (top right of my icon). And if I happen to want to do something, I will be thrown to the main page.
- Catalogue manager
- 5,343 messages
- December 10, 2020 22:28
@fazerco
Daar had iedereen last van voordat de nieuwe galerijen open werden gezet voor iedere bezoeker/gebruiker. Heb je nu nog last van het soms uitgelogd zijn?
@fazerco
Everyone was bothered by this before the new galleries were opened to every visitor / user. Do you still suffer from being logged out sometimes?
- Catalogue manager
- 5,343 messages
- December 10, 2020 22:33
Gisterenavond had ik ook herhaaldelijk dat ik na het plaatsen van een item (postzegel) in mijn shop niet terugkeerde naar de galerijpagina waar ik vandaan kwam, maar doorgestuurd werd naar de 'startpagina' van het betreffende land. Met andere woorden: ik kreeg weer alle items van land x te zien, zonder de eerdere filtering op jaartal of thema (of andere).
Was niet elke keer zo, ik schat ongeveer 1 keer op de 4 ging het fout. Vandaag nog niet kunnen proberen.
Ervaar je daar momenteel ook nog problemen mee?
Yesterday evening I also had repeatedly that after placing an item (stamp) in my shop, I did not return to the gallery page where I came from, but was redirected to the 'home page' of the country in question. In other words: I got to see all items of country x again, without the previous filtering by year or theme (or other).
Wasn't like this every time, I guess about 1 time in 4 it went wrong. Couldn't try today.
Are you currently experiencing problems with that?
- Catalogue administrator
- 4,226 messages
- December 10, 2020 22:46
Ik zie te pas en te onpas dat mijn avatar rechtsboven is verdwenen...
edit
op mijn PC met windows
I see all the time that my avatar has disappeared in the top right corner ...
edit
on my PC with windows
- Catalogue administrator
- 1,341 messages
- December 10, 2020 22:47
- Catalogue administrator
- 247 messages
- December 10, 2020 22:58
Ervaar je daar momenteel ook nog problemen mee?
@Tammo, vanavond eigenlijk ook , ja. Soms is de situatie zoals hierboven beschreven, meestal gaat het goed en kom ik weer op de galerijpagina terecht vanwaar ik kwam.
(vanavond geen items toegevoegd aan mijn verzameling, dus daarmee kan ik niet vergelijken.)
Are you still experiencing problems with that at the moment?
@Tammo, actually tonight too, yeah. Sometimes the situation is as described above, usually it goes well and I end up back on the gallery page from where I came.
(No items added to my collection tonight, so I can't compare.)
- Catalogue administrator
- 2,406 messages
- December 11, 2020 09:24
@Tammo,
Ik kwam vandaag online en ik was weer uitgelogd. Maar het is niet helemaal uitgelogd, want als ik op aanmelden klik ben ik gelijk ingelogd. Dus het inlogscherm krijg ik niet te zien.
@Tammo,
I came online today and I was logged out again. But it is not completely logged out, because when I click on register I am immediately logged in. So I don't get to see the login screen.
- Catalogue manager
- 5,343 messages
- December 11, 2020 09:52
De geconstateerde problemen heeft de aandacht van de ontwikkelaars.
The identified issues has the developers' attention.
- Moderator
- 1,567 messages
- December 11, 2020 13:23
Ik zie te pas en te onpas dat mijn avatar rechtsboven is verdwenen...
edit
op mijn PC met windows
Geldt ook voor de MAC :)
I see all the time that my avatar has disappeared in the top right corner ...
edit
on my PC with windows
Also applies to the MAC :)
- Catalogue manager
- 5,343 messages
- December 12, 2020 09:57
Het ogenschijnlijk niet ingelogd zijn (even niet je eigen avatar zichtbaar), is opgelost.
Gaarne even in de gaten houden of dit alsnog ergens gebeurd.
Apparently not being logged in (not having your own avatar visible for now) has been resolved.
Please keep an eye on whether this still happens somewhere.
- Catalogue administrator
- 1,341 messages
- December 13, 2020 11:17