Ik heb een melding: 125 wijzigingen zijn nog niet verwerkt in je shop. Het kan enkele minuten duren voordat deze zichtbaar zijn in je shop.
Maar dit duurt al 24 uur. (vanaf 4-2-19 16:44 uur)
I have a notification: 125 changes have not yet been processed in your shop. It may take a few minutes for these to appear in your shop.
But this has been going on for 24 hours. (from 2/4/19 4:44 PM)
Ik ervaar het zelfde probleem. Er staan bij mij nu 179 wijzigingen nog niet verwerkt in de shop. Net als jouw melding vanaf 4-2-19. Dus al zo'n 48 uur.
I am experiencing the same problem. I have now 179 changes not yet processed in the shop. Just like your report from 2/4/19. So for about 48 hours.
Ik heb sinds maandagmiddag ook hetzelfde probleem. Bij mij zijn 64 wijzigingen niet verwerkt
I've also had the same problem since Monday afternoon. My 64 changes have not been processed
Er gebeurt echt niet veel meer!! Nieuwe items aanvinken voor zoeklijst komen niet op mijn afbeeldingen. Krijg wel mails van verkoper, maar vind de items niet terug in zijn shop. Het is bij mij al zeker minstens 65 uur.
Not much is happening anymore !! Checking new items for search list will not appear on my images. Do receive emails from seller, but cannot find the items in his shop. It is already at least 65 o'clock with me.
Kan ik ondertussen wel doorgaan met het plaatsen van nieuwe items of lopen we het gevaar dat die door dit voorval straks ineens verdwenen en niet geplaatst zijn?
Can I continue to post new items in the meantime or do we run the risk that these will suddenly disappear and not be placed due to this incident?
Ik sluit me aan in de rij, sinds maandag wacht ik al enige minuten..
Is er ergens iets misgegaan?
I join the queue, since Monday I have been waiting for several minutes ..
Did something go wrong somewhere?
Ook ik sluit me aan alleen vraag ik mij af waarom er nog steeds niet gereageerd is door iemand van Catawiki op dit probleem dat nu al 3 dagen duurt.
Waarom horen wij niet wat er mis is en wanneer er zicht is op een oplossing ??
I agree too, but I wonder why someone from Catawiki has still not responded to this problem that has been going on for 3 days now.
Why don't we hear what is wrong and when there is prospect of a solution?
Ik denk dat het bij iedereen hetzelfde is.
Wijzigingen worden niet meer verwerkt.
Wachten maar af.
I think it is the same for everyone.
Changes are no longer processed.
Just wait.
Kan iemand van Catawiki hier misschien op reageren ?
Could someone from Catawiki comment on this?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 07, 2019 14:27
Niet leuk...
Het gaat wel om mijn broodwinning !
Not nice ...
It's about my livelihood!
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 07, 2019 15:02
Alle items staan gewoon te koop, dus daar gaat echt niets mis.
All items are for sale, so nothing can go wrong.
Nieuwe nog niet verwerkte items staan inderdaad te koop maar alleen als je op dat item zoekt. Als er via shops wordt gezocht lijkt er niets nieuws geplaatst te zijn.
New items that have not yet been processed are indeed for sale, but only if you search for that item. When searching via shops, nothing new seems to have been posted.
Er zit schot in. De helft van mijn items zijn in de afgelopen uren geplaatst
There is some progress. Half of my items were posted in the last hours
Bij mij neemt het aantal nog te plaatsen ook af.
With me, the number of places that can still be placed is also decreasing.
Thx. Het loopt momenteel goed door.
Thx. It is currently running well.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 07, 2019 17:06
- Catalogue manager
- 5,329 messages
- February 07, 2019 18:08
De wachtrij is bij mij opgelost.
The queue has been resolved for me.
Bij mij is ook alles verwerkt.
Everything has also been processed with me.
Super, alle achterstanden zijn weggewerkt. Thx.
Great, all backlogs have been cleared. Thx.
Alles staat er, bedankt Arco. Goed werk!
Everything is there, thanks Arco. Good work!
Nieuw geplaatste items zijn wel in de catalogus maar niet in de shop zichtbaar.
Newly placed items are visible in the catalog but not in the shop.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- January 23, 2020 19:43
Heb je een CW-nummer als voorbeeld dat niet in je shop komt?
Do you have a CW number as an example that is not in your shop?
- 1,907 messages
- January 23, 2020 20:17
Arco, volgens mij komen de items wel te koop, echter zijn in de eigen shopomgeving nog niet zichtbaar. Ik heb een voorbeeld net te koop gezet
https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/beresford/7209105-de-geheime-tegenstander
Arco, I think the items will be for sale, but they are not yet visible in your own shop environment. I just put an example up for sale
https://www.catawiki.nl/catalogus/strips / series-heroes / beresford / 7209105-the-secret-adversary
@Arco: Heb je hier iets aan? 3342471
@Harry56: Klopt
@Arco: Is this useful? 3342471
@ Harry56: Right