Zojuist wilde ik een shopfactuur met behulp van het Catawiki-systeem opmaken maar liep hierbij tegen het volgende probleem op.
Mijn aanpassingen in het blok "Betaalinstructies" van mijn shopinstellingen worden niet overgenomen naar de op te stellen factuur. In plaats daarvan neemt Catawiki mijn oude tekst Betaalinstructies in de factuur over.
Na het invullen van de verzendkosten bij de order geeft Catawiki onder de orderhistorie tevens mijn oude (en foutieve) tekst van de betaalsinstructie weer.
Blijkbaar werkt Catawiki momenteel de wijzigingen van de shopinstellingen niet bij.
Kan hier naar gekeken worden?
I just wanted to create a shop invoice using the Catawiki system, but ran into the following problem.
My adjustments in the "Payment instructions" block of my shop settings are not transferred to the prepare invoice. Instead, Catawiki will copy my old text Payment Instructions in the invoice.
After filling in the shipping costs for the order, Catawiki will also display my old (and incorrect) text of the payment instruction under the order history.
Apparently Catawiki is not currently updating the shop settings changes.
Can this be checked?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- November 22, 2017 14:41
Oeps! Dat is niet de bedoeling. Laat ik morgenochtend naar kijken.
Oops! That is not the intention. Let me look at it in the morning.
Mijn dank !
Thank you!
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- November 23, 2017 11:07
Daar zit een vervelend storinkje dat opgelost gaat worden, maar niet vandaag. Dus... jouw probleem gaan we even handmatig oplossen. Hopelijk zie je verbetering vanaf vanmiddag of morgen.
There is an annoying glitch that will be solved, but not today. So ... we will solve your problem manually. Hopefully you will see improvement from this afternoon or tomorrow.
Bedankt voor de update Arco.
Ik houd eventuele verbetering in de gaten.
Thank you for the update Arco.
I'll keep an eye on any improvements.
@Arco
Nog even een aanvulling op het probleem.
Zojuist kwam ik er achter dat ook wijzigingen in onderstaande onderdelen van "Instellingen Mijn Shop" niet worden aangepast/doorgevoerd.
- "Informatie over je shop - Nederlands:"
- "Informatie over verzendkosten- Nederlands:"
- "Informatie over je leveringsvoorwaarden- Nederlands:"
Mogelijk kan dit gelijk bij het oplossen van geen aanpassing van wijzigingen van betaalinstructies worden meegenomen.
@Arco
Just an addition to the problem.
I just found out that changes in the following sections of "My Shop Settings" will not be modified / implemented.
This may immediately be taken into account when resolving no changes to changes to payment instructions.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- November 25, 2017 12:13
We hebben het ontdekt, ja, geen enkele gewijzigde shopinstelling blijft hangen. Heeft prioriteit maandag.
We've figured it out, yes, none of the shop setting changes stick. Priority Monday.
Top!
Great!
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- December 04, 2017 16:53
Als het goed is, werken alle shopinstellingen nu weer correct.
All shop settings should now work correctly again.
Aanpassingen in Mijn shopinstellingen worden inderdaad weer bijgewerkt.
Bedankt voor de fix!
Adjustments in My Shop Settings will indeed be updated again.
Thanks for the fix!
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn nieuwe adres op de factuur. Mijn oude adres blijft er op staan ?
factuuradres gewijzigd en factuurveld ingevuld.
Iemand enig idee ??
It is impossible for me to get my new address on the invoice. My old address will remain there?
billing address changed and billing field completed.
Anyone have any idea ??
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 02, 2020 12:29
Je hebt het toch wel hier gewijzigd en niet ergens anders?
Surely you have changed it here and not elsewhere?
Dat was het dus !! dank u.
ik had het bij instellingen adressen gewijzigd !
So that's it !! thank you.
I changed it in settings addresses!
Mijn adres wordt nu inderdaad juist weergegeven.
Maar nu het volgende :
Bij het invullen van de factuur kun je een veld invullen - Persoonlijke tekst voor factuur email (optioneel) Dit wordt helaas, na het invullen van dit veld, niet weergegeven op de uiteindelijke factuur.
Is dit op te lossen ?
My address is now correctly displayed.
But now the following:
When filling in the invoice you can fill in a field - Personal text for invoice email (optional) Unfortunately, after filling in this field, this will not be displayed on the final invoice.
Can this be solved?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- September 27, 2020 20:17
Er staat ook 'e-mail' bij.
Die tekst komt in de e-mail waarin je factuur zit.
It also says 'e-mail'.
That text will be in the email containing your invoice.