Dag,
Gisteren was het uploaden van afbeeldingen al traag, vandaag nog trager. Voor een ongekleurde prent soms tot 2 minuten. Er zit ook vertraging op dr andere handelingen op de site.
Grt, Raoul
Day,
Uploading images was slow yesterday, slower today. For an uncolored print sometimes up to 2 minutes. There are also delays in other operations on the site.
Grt, Raoul
Ik kan niks meer invoeren in mijn Catawiki
I can no longer enter anything in my Catawiki
Wanneer ik een order van een klant aanklik, word ik sinds gisteren teruggezet naar de startpagina.
Ik kan dus ook niet de adressen van de koper achterhalen!
Stripcowboy
When I click on an order from a customer, I have been returned to the home page since yesterday.
I can therefore not find out the addresses of the buyer!
Stripcowboy
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- March 27, 2018 10:42
Zie hier.
See here .
Ik kan sinds de laatste shop-update(die wat mij betreft weer ongedaan gemaakt mag worden)de status van mijn bestellingen niet meer wijzigen!
Since the last shop update (which I think can be undone) I can no longer change the status of my orders!
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 12, 2018 13:29
Wat moet er ongedaan worden gemaakt? En waarom kan je de status niet meer wijzigen? Krijg je een foutmelding?
What should be undone? And why can you no longer change the status? Are you getting an error?
Nee, ik krijg geen foutmelding, er gebeurt helemaal niets als ik het knopje "status wijzigen" aanklik.
Sinds een paar dagen ziet m'n shop er ook heel anders uit, dat mag van mij teruggedraaid worden. Ook de catalogus is sinds een paar dagen veranderd, als ik nu een afb. van een achterkantje wil toevoegen ben ik langer bezig(met scrollen)dan voorheen, ik vind het geheel een stuk onoverzichtelijker(maar misschien ligt dit aan mij en moet ik er nog even aan wennen).
No, I don't get an error message, nothing happens when I click the "change status" button.
Since a few days my shop has also looked completely different, I can do that be reversed. The catalog has also changed since a few days, if I now want to add an image of a back cover, I will spend longer (scrolling) than before, I find the whole a lot more confusing (but maybe this is just me and I have some getting used to).
Hallo Arco,
Alles werkt weer als vanouds, ben heel erg blij met je hulp, bedankt!!!
Hello Arco,
Everything is working as before, I am very happy with your help, thank you !!!
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 12, 2018 16:45
Goed te horen dat mijn telefoontje heeft geholpen. Die cachegeheugenprobleempjes zijn altijd onvoorspelbaar en soms onvoorstelbaar. (;-)
Good to hear that my call helped. Those cache memory problems are always unpredictable and sometimes unimaginable. (;-)
Zojuist een CW factuur verstuurd en zag dat een klein deel van de tekst thans in het engels wordt weergegeven. A minor adjustment?
Just sent a CW invoice and saw that a small part of the text is now displayed in English. A minor adjustment?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 12, 2018 20:51
Is me niets van bekend. Ik heb je een berichtje gestuurd...|
I am not aware of it. I have sent you a message ... |
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 12, 2018 22:30
Opgelost: Engelstalige klant.
Fixed: English speaking customer.
- Catalogue administrator
- 240 messages
- April 20, 2018 23:33
Het is me opgevallen dat de problemen optreden als er een tweede persoon een item in een zelfde gebied invoert, ben je er alleen op aan het werk dan functioneert het prima.
I have noticed that the problems occur when a second person enters an item in the same area, if you are only working on it then it works fine.
- Catalogue administrator
- 176 messages
- May 23, 2018 06:33
Sinds gisteravond staan bij bierviltjes alle merken en namen niet meer naar links uitgelijnd maar in het midden.
?Dat is nu heel onoverzichtelijk.
Heeft dit een reden?
Since last night, beer coasters have all brands and names no longer aligned to the left but in the middle.
? That is now very confusing.
Is there a reason for this?
Ook het telefoonnummer van de klantenservice is niet meer te vinden. Uiteraard wel via een omweg maar de klantenservice weet van niets.. (niet heel bijzonder.).
Vond ook wat items van Kassa/Radar etc over de bereikbaarheid van Catawiki in 2016. Een nieuwe poging van Catawiki om onder de Radar te blijven?
Also the telephone number of the customer service is no longer available. Obviously via a detour, but the customer service knows nothing about it .. (not very special.).
Also found some items from Kassa / Radar etc about the accessibility of Catawiki in 2016. A new attempt by Catawiki to stay under the Radar?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 30, 2018 21:06
Mekker niet zo. Je klikt onderaan op Klantenservice en je kijkt of je je shit zelf kan oplossen met behulp van de info die daar staat. Zoniet, dan klik je onderaan op de link voor contactinfo. Da's geen omweg, maar de juiste weg.
Mekker not like that. You click on Customer service at the bottom and see if you can solve your shit yourself using the info there. If not, click the link at the bottom for contact info. That's not a detour, but the right way.
Kan bestellingen niet wijzigen naar betaald maar krijg
Oeps... er is iets mis gegaan: uninitialized constant Shipping::ShipmentsService
Cannot change orders to paid but get
Oops... something went wrong: uninitialized constant Shipping::ShipmentsService
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 31, 2018 15:40
We hadden een kleine storing. Probeer nog 'ns...
We had a minor glitch. Try again ...
was eventjes naar kliniek, maar nu alles oke
went to clinic for a while, but now everything is okay
- Catalogue administrator
- 2,917 messages
- June 17, 2018 11:21
Dit is me nog nooit overkomen! deze melding
Maximale aantal requests overschreden
U hebt te veel verzoeken binnen een bepaalde hoeveelheid tijd verzonden. Wacht alstublieft een ogenblik voordat u de pagina opnieuw opvraagt.
ben amper kwartier op de site!
1 item gerieviewd
en nu wil ik iets voor mijzef uitzoeken? en krijg ik deze mededeling, zijn er meer die daar last van hebben?
This has never happened to me! this message
Maximum number of requests exceeded
You have sent too many requests in a certain amount of time. Please wait a moment before requesting the page again.
am barely 15 minutes on the site!
1 item reviewed
and now I want to find out something for myself? and do I get this message, are there others who are bothered by it?
- Catalogue administrator
- 2,917 messages
- June 17, 2018 12:37
heb er nu geen last meer van
is no longer bothered by it
- Catalogue administrator
- 4,226 messages
- June 17, 2018 14:03
Deze melding kreeg ik in het verleden wel vaker. Ff wachten en het is weer weg...
I received this message quite often in the past. Just wait and it's gone ...
- Catalogue administrator
- 1,402 messages
- June 18, 2018 16:33
Ik krijg al een paar dagen deze melding als ik van het forum gebruik wil maken binnen FireFox:
"We're sorry, but something went wrong.
We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly."
Vanuit Internet Explorer geen probleem.
Ik heb het geprobeerd op 2 verschillende computers met FireFox. Op beide werkte het niet.
I have been getting this message for a few days now when I want to use the forum within FireFox:
"We're sorry, but something went wrong.
We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly. "
No problem from Internet Explorer.
I have tried it on 2 different computers with FireFox. It didn't work on either.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- June 18, 2018 19:19
De software van het forum heeft een update gehad naar de nieuwste versie. Heb je probleem gemeld.
The forum software has been updated to the latest version. Reported your problem.
Bij het aanmaken van een kavel kom ik tot en met de verzendkosten aanbieden gaat vervolgens niet.
When creating a lot, I will not be able to offer shipping costs up to and including the shipping costs.