- Catalogue administrator
- 2,406 messages
- May 12, 2017 19:35
Ik kom alleen op een html veilingpagina.
I'm only going to an html auction page.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 12, 2017 19:43
Ik kom overal, na diverse refreshes. We zijn blijkbaar nogal overbelast...
I get everywhere, after several refreshes. We are apparently quite overloaded ...
- Catalogue administrator
- 2,406 messages
- May 12, 2017 20:27
Ik hoorde net op het nieuws dat er nogal wat gaande is op het internet. Daar zal CW ook wel wat van voelen blijkbaar.
I just heard on the news that there is a lot going on on the internet. Apparently CW will feel a bit of that.
Alle links op de verzamelpagina: "pagina niet gevonden"
de links op de winkelpagina reageren goed.
Sinds een half uur geleden, ik gebruik geen app.
All links on the collection page: "page not found"
the links on the store page are responsive.
Since half an hour ago, I don't use an app.
Kan mijn verzameling niet meer benaderen.
Wordt naar de veiling doorgestuurd met de onderstaande mededeling.
Helaas, de pagina die u zoekt kunnen wij niet vinden. Controleer alstublieft de URL of bezoek een van de onderstaande uitgelichte veilingen.
Can't access my collection anymore.
Will be forwarded to auction with the message below.
Unfortunately, we cannot find the page you are looking for. Please check the URL or visit one of the featured auctions below.
Hier precies het zelfde, klik item aan in me verzameling krijg ik de melding pagina niet gevonden, controleer de url enz.
Edit: bij mij alleen in me verzameling.
Exactly the same here, click on item in my collection I get the message page not found, check the url etc.
Edit: only in my collection.
Bij mij ook , rubrieken onbereikbaar.
With me too, sections unreachable.
Ik heb helpdesk al om hulp gevraagd. Deze melding krijg ik als ik mijn verzameling wil bereiken.
Pagina niet gevonden
Helaas, de pagina die u zoekt kunnen wij niet vinden. Controleer alstublieft de URL of bezoek een van de onderstaande uitgelichte veilingen.
wacht op antwoord van de helpdesk. Zal spoedig wel verholpen worden.
I have already asked helpdesk for help. I get this message when I want to access my collection.
Page not found
Unfortunately, we cannot find the page you are looking for. Please check the URL or visit one of the featured auctions below.
is waiting for a response from the helpdesk. Will be fixed soon.
- Moderator
- 1,139 messages
- May 13, 2017 13:03
Hier ook de zelfde problemen. Zowel in Safari als in Google Chrome
Same problems here too. Both in Safari and in Google Chrome
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 13, 2017 13:08
A.u.b. niet de helpdesk bellen. Die is alleen voor de veilingen.
Meer info volgt.
Please do not call the helpdesk. It is only for the auctions.
More info will follow.
- Catalogue administrator
- 752 messages
- May 13, 2017 13:26
Idem ditto
Ditto ditto
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 13, 2017 13:51
Als het goed is, is het probleem opgelost. Was ontstaan door een te grote aanslag op onze capaciteit, gisterenavond. We gaan dat op korte termijn definitief oplossen met eigen servers voor alles dat met de catalogus te maken heeft. De tentoonstelling blijft open tijdens die verbouwing, al kan ik niet garanderen dat we er helemaal niets van zullen merken. Wie mooi wil zijn, moet soms pijn lijden. Ik hou jullie op de hoogte.
The problem should be resolved. Was created by too great an attack on our capacity yesterday evening. We are going to solve this definitively in the short term with our own servers for everything that has to do with the catalog. The exhibition will remain open during the renovation, although I cannot guarantee that we will not notice it at all. If you want to be beautiful, you sometimes have to suffer. I will keep you informed.
bij mij werkt het nu weer.
it works again for me.
Het werkt weer, thx.
It's working again, thx.
- Moderator
- 1,139 messages
- May 13, 2017 13:54
Aan deze kant werkt het weer. Dank voor het snelle oplossen.
On this side it works again. Thanks for the quick resolution.
- Catalogue administrator
- 752 messages
- May 13, 2017 16:19
Idem ditto
Ditto ditto
- Catalogue administrator
- 324 messages
- May 13, 2017 18:00
Het spijt me maar als ik wil inloggen krijg ik nog steeds de melding dat Catawiki tijdelijk overbelast is. Tenminste in explorer. Bij Edge werkt het wel naar behoren.
I'm sorry but when I try to log in I still get the message that Catawiki is temporarily overloaded. At least in explorer. It works properly with Edge.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 13, 2017 18:42
Ik heb IE11 en geen probleem met uitloggen en inloggen...
I have IE11 and no problem logging out and logging in ...
Opgelost, dank
Solved, thanks
De werking van de cataloguspagina's is echt bagger nu. Items toevoegen aan de verzameling klapt niet uit en overzicht van aanbieders van een item klapt ook niet uit. :/
The operation of the catalog pages is really shit now. Adding items to the collection does not expand and overview of providers of an item does not expand either. : /
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 16, 2017 18:44
Ik heb nergens last van.
Wellicht is je browsergeheugen 'vol' of van streek. Maak die eens leeg... Hoor je daarna graag.
I am not bothered by anything.
Your browser memory may be "full" or upset. Please empty it ... Please hear from afterwards.
verzamelaarsplatform is bij mij in Chrome niet meer bruikbaar. pagina opmaak klopt helemaal niets meer van.
Zelfde pagina is onder Microsoft's Edge browser wel zonder problemen te laden en te gebruiken.
Opschonen browserhistorie van Chrome helpt niets, ik vrees een onzorgvuldige test na aanpassingen.
collectors platform is no longer usable in Chrome. page layout is no longer correct.
The same page can be loaded and used without problems under Microsoft's Edge browser.
Cleaning Chrome browser history does not help, I fear a careless test after adjustments.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 17, 2017 20:41
Je moet niet je browsergeschiedenis leegmaken, maar je browsergeheugen (cache).
You should not clear your browser history, but your browser memory (cache).
Arco,
dank, dat is een wereld van verschil inderdaad :)
Arco,
thanks, that's a world of difference indeed :)
- Catalogue administrator
- 179 messages
- June 21, 2017 22:10
In mijn drop-down menu werkt de koppeling naar favoriete veiling-kavels sinds enige dagen niet goed. Ik krijg een bericht dat de pagina niet beschikbaar is. als ik de pagina ververs komen de favorieten wel. Ook als ik op een 'oude' favoriet (nu als snelkoppeling op mijn mobieltje gezet) klik kan ik direct en correct terug naar 'mijn favorieten'
https://veiling.catawiki.nl/veiling/favorites dit probleem heb ik in diverse desktop browers, tablet en windows phone browser
In my drop-down menu, the link to favorite auction lots has not been working properly for a few days. I get a message that the page is not available. if I refresh the page, the favorites will come. Even if I click on an 'old' favorite (now placed as a shortcut on my mobile phone) I can immediately and correctly return to 'my favorites'
https://veiling.catawiki.nl/veiling/favorites I have this problem in various desktop browsers, tablet and windows phone browser