Ingebrachte items worden niet verwerkt.
Heeft daar nog iemand problemen mee?
Groeten,
Ronny
Entries are not processed.
Does anyone have any problems with that?
Greetings,
Ronny
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- December 28, 2016 20:56
Ik snap niet goed wat je bedoelt. In je profiel staat dat je nog niets hebt ingevoerd...
I don't really understand what you mean. Your profile states that you have not entered anything yet ...
Hallo Arco,
Ik heb hier een 25-tal wijzigingen die toch al een tweetal uur wachten om opgenomen te worden in Catawiki.
Groeten,
Ronny
Hello Arco,
I have about 25 changes here that have already been waiting for two hours to be included in Catawiki.
Greetings,
Ronny
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- December 28, 2016 21:05
Bedoel je wellicht toevoegingen aan je shop?
Do you mean additions to your shop?
Ja, dat klopt!
Yes, that's right!
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- December 28, 2016 21:16
Daar is eerder ook een storing over gemeld. Ik ben ermee bezig.
A malfunction was reported about this earlier. I'm working on it.
Bedankt Arco!
Thank you Arco!
- 2,571 messages
- December 28, 2016 22:12
ook ik kan al 4 uur geen verbinding krijgen, krijg melding dat het overbelast is als ik wil kijken over er iets besteld is.
ook 5 items onverwerkt
maar kan wel overal kijken en invoeren, dus het is een shop probleem.
Also I have not been able to get a connection for 4 hours, I get a message that it is overloaded when I want to check if something has been ordered.
also 5 items unprocessed
but it is possible look and enter everywhere, so it's a shopping problem.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- December 29, 2016 12:15
Ja, Aart, ik bedoelde jou ook met die eerdere melding.
Er blijkt een server te zijn met storing en daar worden nou net de shops op bijgewerkt. Men werkt er aan...
Yes, Aart, I also meant you with that earlier report.
There appears to be a server with malfunction and the shops are just being updated on it. They are working on it ...
Blijven de nieuw te plaatsen items wel in de pipeline staan? Niet dat ze straks allemaal weg zijn? Dan ga ik nl gewoon lekker door met het plaatsen van nieuwe items en anders.....ja dan stop ik.
Graag advies.
Will the new items to be placed remain in the pipeline? Not that they will all be gone soon? Then I'll just continue to post new items and otherwise ..... yes then I'll stop.
Please advise.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- December 29, 2016 14:53
Laat ik het zo formuleren: bij gelijkaardige storingen bleek de pijplijn na herstel altijd netjes te zijn bijgewerkt.
Let me put it this way: with similar failures, the pipeline was always found to be neatly updated after recovery.
Ik heb ook een reeksje shopwijzigingen in wacht staan en wacht gewoon even af.
I also have a series of shop changes pending and just wait.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- December 29, 2016 17:45
Ik hoor net dat het nog best een paar dagen kan duren. Schijnt echt een vervelende storing te zijn...Slecht nieuws is ook nieuws...
I just heard that it could take a few more days. Seems to be a really annoying glitch ... Bad news is news too ...
Niet alleen nieuwe en gewijzigde, maar ook artikelen die verkocht zijn blijven op " Nog te verwerken wijzigingen" staan. Dus het zou inderdaad wel "handig" zijn als alles na de storing verwerkt wordt.
Arco bedankt. We kunnen niet anders dan afwachten.
Suuk6 met het herstel !!
Not only new and changed, but also items that have been sold remain on "Changes to be processed". So it would indeed be "handy" if everything was processed after the failure.
Thanks Arco. We can't help but wait.
Suuk6 with the recovery !!
Ook bij zelfde problemen, wijzegingen worden niet in gebracht, zie ook geen bestellingen verschijnen, ik wacht dus maar af.
Even with the same problems, changes are not made, I also see no orders appear, so I just wait.
@STEVENLAND
Ik kreeg vandaag wél bestellingen binnen alleen blijven die items staan in "Nog te verwerken wijzigingen".
@STEVENLAND
I did receive orders today, only those items will remain in "Changes to process".
Misschien gehackt?
Maybe hacked?
Hi
Mij ons worden de wijzingen wel gemeld als je op de button xx wijzingen in de bovenbanner van je shop aanklikt echter geen response op de pagina.
Er schint aan gewerkt te worden dus gaan we er van uit dat het allemaal goed komt.
Iedereen de beste wensen voor 2017.
Hi
The changes will be reported to us if you click on the button xx changes in the top banner of your shop, but no response on the page.
We have been working on it so we assume that everything will be fine.
Best wishes to everyone for 2017.
Ik weet niet of de oorzaak al bekend is maar het probleem is sinds verkochte kavels op de veiling anders in je shop worden weergegeven
I don't know if the cause is already known but the problem is since lots sold in the auction are displayed differently in your shop
- Catalogue administrator
- 2,398 messages
- December 30, 2016 12:38
- 2,571 messages
- December 30, 2016 12:55
maar welke hacker?
but which hacker?
Is er al een oplossing in het vooruitzicht?
Is there any prospect of a solution yet?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- December 30, 2016 23:12
Ze hopen de server maandag weer aan de praat te hebben...
They hope to have the server up and running again on Monday ...
- 800 messages
- December 31, 2016 12:54
Heb sinds gister ook een melding in me shop van 5 items zijn nog niet verwerkt en 1 item ingoevoerd op de 29ste.
Fijne avond allemaal.
Since yesterday I also had a message in my shop of 5 items that have not yet been processed and 1 item entered on the 29th.
Have a nice evening everyone.
aan 't einde komt alles altijd goed ; en als 't nog niet goed gekomen is , dan is het het einde nog niet :-)
prettige eindejaarswensen aan iedereen.
at the end everything always works out fine; and if it hasn't turned out right, then it's not the end yet :-)
Happy New Year wishes to everyone.