Het is altijd klantvriendelijk om een bericht van verzending te versturen naar de koper van een object ná zending van het pakket (je). Is het mogelijk om een automatisch bericht naar de koper te sturen als de keuze in de status gewijzigd is in ‘Verzonden’? Nu is het meer tijdrovend om emailadressen te vinden, te knippen en plakken en zelfstandig een bericht van verzending te maken.
Hoop dat het lukt!
It is always customer friendly to send a notification of dispatch to the buyer of an object after sending the package (you). Is it possible to send an automatic message to the buyer if the choice in the status has been changed to "Sent"? Now it is more time consuming to find, cut and paste email addresses and create a dispatch notification independently.
Hope it works!
- LastDodo Team
- 6,271 messages
- April 16, 2010 11:55
Ja het sturen van berichten naar aanleiding van een statusverandering is de volgende stap in het verbeteren van de order flow.
Yes, sending messages as a result of a status change is the next step in improving the order flow.
Dank Rene. Is er ook iets wat jullie niet kunnen? Kun je tevens niet opteren
als hoofd Heldesk bij alle energiebedrijven in Nederland?
Thanks Rene. Is there anything you can't do? You also can not opt
as head of Heldesk at all energy companies in the Netherlands?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 16, 2010 12:02
En bij KPN, en bij UPC, en bij… en bij…
And at KPN , and at UPC , and at… and at…
- LastDodo Team
- 6,271 messages
- April 16, 2010 12:05
Er is niets wat wij niet kunnen! Er is echter vast wel iets wat wij niet willen :-)
There is nothing we cannot do! However, there is probably something we don't want :-)