Forum (100555 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Catawiki verzamelaarsplatform terug naar René en Marco

79 berichten

paulcoret 557 berichten Ik lees dit op een ander forum. Juste? Het verzamelaars platform van Catawiki gaat terug naar de oprichters: ‘We dragen het eigendom van ons Verzamelaarsplatform over van Catawiki als bedrijf naar onze oprichters, René Schoenmakers en Marco Jansen. Dit omvat de licentie op het gebruikersmateriaal dat we van je hebben gekregen.’

Morits 2,872 berichten

Hoera

ben heel benieuwd wat er gaat veranderen

rikMooren Moderator 1,565 berichten

Inderdaad een hele goede zaak dat het verzamelaarsplatform(catalogus) en veilingen gescheiden worden.

Komende weken gaan we meer horen over het hoe en wat.

Morits 2,872 berichten

Ik kan bijna niet wachten, het schoot echt niet op zo met de catalogus

JozefK 1,671 berichten

Inderdaad een hele goede zaak dat het verzamelaarsplatform(catalogus) en veilingen gescheiden worden.

Een scheidig? Ik ga de vragen over de veilingen nu al missen ...

Straks komen er terug shops, nieuwe versie van de app, wordt de todo lijst terug vanonder het stof gehaald, ... Of loop ik nu te hard van stapel?

Morits 2,872 berichten

Wat shops betreft: wellicht zijn er afspraken gemaakt met Catawiki (de veiling) en kan dat (nog) niet, evenals verkopen boven de €75. Maar laten we niet vooruitlopen op de zaken, ff afwachten...

Zwendel 1,582 berichten

Ik heb het ook via een ander forum vernomen.

En ik ben blij dat de catalogus in goede handen is. :-)

JozefK 1,671 berichten

ff afwachten.

Niet wachten, gaaaaaan!!! (En liefst vooruit.)

De vreugdevuren dienen ontstoken te worden, de heilanden met de nodige eer terug binnengehaald worden, smeer je duurpost in met het bloed van het lam en kijk uit naar de verlossing.

We maken er één groot catawikifeest van! (Oh neen, de naam zal misschien ook veranderen, ik doe alvast een voorstel: Wataciki!!!) We spreken allemaal af op de markt in Brussel (of een ander hellhole)!

Wataciki for ever!!!

Ik heb het ook via een ander forum vernomen.

Ik heb gewoon een beleefde mail van catawiki gekregen.

Ik ga alvast een verlanglijstje opstellen om door te mailen, daar zullen ze waarschijnlijk op zitten te wachten ;)

paulcoret 557 berichten Inderdaad goed nieuws. Ben benieuwd of er een naamswijziging komt, want het blijft verwarrend. 2 verschillende platforms met dezelfde naam. Ik heb me afgemeld voor een aantal mailings, werd gespammed om te veilen, daarom niets ontvangen denk ik.

JozefK 1,671 berichten

Je mag al stemmen op Wataciki hoor Paul.

paulcoret 557 berichten Haha

Lees de mail...

De naam wordt Lastdodo..

JozefK 1,671 berichten

Dat is de naam van het achterliggende bedrijf dat de 7 programmeurs gaat betalen, onbelangrijk dus.

Met zo'n naam kom je toch nergens, maar Wataciki ligt tenminste goed in het oor!

Dat is de naam van het achterliggende bedrijf dat de 7 programmeurs gaat betalen, onbelangrijk dus.

Dat klopt Jozef, ben dus benieuwd hoe we gaan heten :)

Morits 2,872 berichten

Is de naam nou echt zo belangrijk? Er zijn belangrijker dingen dan dat

riebeenen 27 berichten

Het heeft er misschien niets mee te maken, maar ik kan geen nieuwe items meer toevoegen aan mijn verzameling. Ik heb net twee stripboeken toegevoegd, maar ze verschijnen niet bij mijn verzameling.

JozefK 1,671 berichten

Komt allemaal goed als het straks Wataciki is! Nog even geduld :)

Ted Moderator 1,179 berichten

De naam wordt Lastdodo.

Past wel bij het uitstervende ras der verzamelaars :-)

ik doe alvast een voorstel: Wataciki!!!)

Dat betekend 'Kijk maar' in het Hausa (West Afrikaanse taal). Wordt voornamelijk gesproken in Nigeria. Dus dan kan je een hoop (spam) mailtjes verwachten uit die buurt.

paulcoret 557 berichten De naam is in zoverre belangrijk dat veiling klanten denken dat het een en dezelfde site is. En er geen jota van snappen als ze in het forum geen antwoord op veiling vragen krijgen. Is niet uit te leggen

Ik ga de vragen over de veilingen nu al missen ...

En ik hou extra tijd over omdat ik ze niet meer behoef te antwoorden.

paulcoret 557 berichten Kan wel een moderatortje minder dan ;)

Kan wel een moderatortje minder dan ;)

Misschien krijgen we ook die echte forumdiscussies weer terug, dan kan er nog wel eentje bij :-)

Arco Catalogus manager 9,394 berichten

@riebeenen

Kan je aangeven welke CW-nummers dat zijn, die je mist?

@paulcoret

Je krijgt die mail echt nog wel. Honderdduizenden mails versturen gaat niet in 5 minuten. Het systeem is er al uren mee bezig.

puurveensboeken 1,183 berichten

mail ontvangen we wachten maar even af benieuwd naar het verdien model van rene en marco voor de verzamel afdeling 

riebeenen 27 berichten

@Arco

8107081

8107053

Ze kijken vandaag wat er gebeurd is. A.u.b. met die 2 items dus even niet experimenteren...

riebeenen 27 berichten

Top, bedankt!

paulcoret 557 berichten

mail ontvangen we wachten maar even af benieuwd naar het verdien model van rene en marco voor de verzamel afdeling 

Niet iedereen denkt meteen aan geld ;)

FransS Catalogus beheerder 943 berichten

Interessante ontwikkeling....

Reageer op onderwerp