- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 23, 2016 11:35
In de stores van Apple en Google staan onder de naam CW Verzamel! onze opgefriste apps waarmee je je verzameling en zoeklijst kunt downloaden naar je mobiel of tablet. Handig als je naar een beurs gaat, zeker als je er geen WiFi kunt gebruiken.
De oude Android-verzamelapp Catawiki werkt niet goed meer en wordt ook niet meer door ons ondersteund. Dit heeft te maken met een gewijzigde berichtenafhandeling door Google.
De oude Apple-verzamelaarsapp Catawiki ondersteunen we (voorlopig) nog wel, maar we adviseren gebruikers zo snel als technisch mogelijk is over te stappen naar CW Verzamel!
Uiteindelijk blijven er op termijn vier apps over: 2x CW Verzamel! voor het Verzamelaarsplatform en 2x Catawiki voor de veilingen.
In the stores of Apple and Google, under the name CW Collect! , you will find our refreshed apps with which you can download your collection and search list to your mobile or tablet. Handy if you go to a trade fair, especially if you cannot use WiFi.
The old Android collection app Catawiki no longer works properly and is no longer supported by us. This has to do with a changed message handling by Google.
We still support the old Apple collectors app Catawiki (for the time being), but we advise users to switch to CW Collect as soon as technically possible!
Ultimately, four apps will remain: 2x CW Collect! for the Collectors Platform and 2x Catawiki for the auctions.
Mooi dat ie er is. Heb er naar uitgekeken....... Maar ik kan hem niet downlowden.
Is hier een reden/oorzaak voor? Ik ga het vandaag nog wel meer probeen maar ik meld het maar even omdat er mogelijk een andere oorzaak is.
Groet, Rokus
Good that it is here. Have been looking forward to it ....... But I can't downlow it.
Is there a reason / cause for this? I'm going to try it more today, but I'll just report it because there may be another cause.
Greetings, Rokus
- Catalogue administrator
- 196 messages
- March 16, 2016 21:31
Catawiki (voor de veiling) is de enige app die in de Apple store staat.
CW Verzamel! staat er niet meer in (ik vind tenminste niets). Ik hoopte dat de nieuwe versie er was (zonder verwijzingen naar gestopte dagaanbiedingen en dergelijke). Is deze tijdelijk uit de store gehaald ?
Groet, Ger
Catawiki (for auction) is the only app available in the Apple store.
CW Collect! is no longer in it (at least I can't find anything). I was hoping the new version was there (with no references to discontinued day offers and the like). Has it been temporarily removed from the store?
Greetings, Ger
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- March 16, 2016 22:16
Kreeg een mail van Apple dat ons jaarabonnement is verlopen. Ik ga vanavond betalen, dan is het weer snel opgelost. .(:-)
Received an email from Apple that our annual subscription has expired. I'm going to pay tonight, then it will be resolved quickly. . (:-)
- Catalogue administrator
- 196 messages
- March 17, 2016 19:42
Versie 2.2 (juni 2015) staat er weer. Nog niet opgefrist ?
Version 2.2 (June 2015) is back. Not refreshed yet?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- March 17, 2016 20:07
Nee, hoor. Dat komt nog. Ze zoeken ook nog naar een oplossing voor die gekke Android-fouten...
No, you know. That will come. They are also looking for a solution to those crazy Android errors ...
- Catalogue administrator
- 196 messages
- March 17, 2016 21:00
Oké, bedankt voor de info. Succes in elk geval met de updates !
Okay, thanks for the info. In any case, good luck with the updates!
De enige app van catawiki die ik op google play vind,is deze van de veilingen.
Doe ik iets verkeerd,waardoor ik deze niet terugvind ?
The only catawiki app that I find on google play is the one from the auctions.
Am I doing something wrong, so that I cannot find it?
Toch gevonden onder CW verzamel,synchronisatie lijkt niet echt te lukken...
Still found under CW collection, sync doesn't seem to work ...
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 26, 2016 12:22
Lijkt?
Seems like?
Mijn excuses,het is toch in orde gekomen....mijn volledige verzameling staat nu op mijn smartphone.
Tijdens het downloaden bleef het scherm op inloggen staan,maar blijkbaar duurt het ophalen van in mijn geval meer dan 6000 afbeeldingen,wel een tijdje.
Ik ben in elk geval heel blij met deze app,lijkt me heel handig te zijn
My apologies, it worked out anyway .... my entire collection is now on my smartphone.
While downloading, the screen remained on login, but apparently retrieving in my case more than 6000 images, quite a while.
Anyway, I am very happy with this app, seems to be very useful
Een App met een gebruikerssore van 2 ** doet het ergste vermoeden. Is deze app echt een verbetering (of investeert Catawiki alleen in de veilingen)?
An App with a user score of 2 ** suggests the worst. Is this app really an improvement (or is Catawiki only investing in the auctions)?
- Catalogue administrator
- 2,412 messages
- May 26, 2016 20:23
Ik zou zeggen, probeer het uit. Ik heb er geen problemen mee. En het blijft handig om je verzameling mee te nemen.
I'd say try it out. I have no problem with it. And it remains handy to take your collection with you.
Goedemiddag,
ik heb problemen met het synchroniseren van mijn verzameling strips. ik heb intussen de oude versie verwijderd en 2.0 geinstaleerd maar deze blijft aangeven dat mijn aanvraag in behandeling is en dat al voor een paar dagen. wat kan ik doen heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd maar helaas met hetzelfde resultaat.
Lucille
Good afternoon,
I am having problems synchronizing my collection of comics. In the meantime I have removed the old version and installed 2.0 but it continues to indicate that my application is pending and that for a few days. what can I do have already tried it a few times but unfortunately with the same result.
Lucille
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- June 10, 2016 13:45
Het ligt deze keer echt aan ons, niet aan jou. We kampen al een week met problemen. Ik meld het hier als het is opgelost, al kan het een paar uur later dan direct weer misgaan.
It's really up to us this time, not you. We have been dealing with problems for a week. I'll report it here if it's resolved, although it could go wrong again a few hours later.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- June 10, 2016 15:06
Het loopt weer. Hoor het graag als ik nog restjes moet verwijderen...
It's running again. Please let me know if I have any leftovers to remove ...
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 01, 2016 21:13
Op 19 juni bij je blijven hangen. Opgelost.
Stick with you on June 19th. Fixed.
- Catalogue administrator
- 57 messages
- August 25, 2016 08:28
Hallo Arco,
Ik krijg voor het eerst op de nieuwe CW Verzamel app op Android een probleem met de synchronisatie.
Al 2 dagen de boodschap "Uw synchronisatieverzoek is nog in behandeling",
Kennelijk is mijn verzoek ergens blijven hangen. kan dit gereset worden?
Gr, Pecten
Hello Arco,
For the first time on the new CW Gather app on Android I get a problem with the synchronization.
The message "Your sync request is still in treatment ",
Apparently my request got stuck somewhere. can this be reset?
Gr, Pecten
Beste,
Telkens als ik de CV verzamel app open op mijn iPhone krijg ik eerst een dagaanbieding scherm wat leeg is en pas na 10 seconden kan worden gesloten.
Kan ik ergens uitzetten dat ik geen dagaanbieding scherm krijg bij opstarten van de app ? Of mischien de app updaten gezien de dagaanbieding niet meer bestaat ?
Dank.
Best,
Whenever I open the CV collection app on my iPhone, I first get a daily offer screen which is empty and can only be closed after 10 seconds.
Can I turn off somewhere that I don't get a daily offer screen when starting the app? Or maybe update the app as the daily offer no longer exists?
Thanks.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 01, 2016 20:15
In de nieuwe versie is dit verwijderd. Over ongeveer een week beschikbaar...
This has been removed in the new version. Available in about a week ...
hallo, ik heb nu al 3 maanden dat mijn synchronisatieverzoek in behandeling is. Wat moet ik doen, wachten op de nieuwe versie van de app?
hello, I've had my sync request pending for 3 months now. What should I do, wait for the new version of the app?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 06, 2016 20:18
Probeer maar weer. Komt door een storing in juni.
Try again. This is due to an outage in June.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 07, 2016 18:48
Versie 2.3.3 voor IOS staat nu in de App Store.
Version 2.3.3 for IOS is now in the App Store.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 12, 2016 01:14
Versie 2.4.1 voor IOS staat nu in de App Store.
Version 2.4.1 for IOS is now in the App Store.